skript.pl 141 Opublikowano 18 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2021 Użytkownik @znudzonypiesel dodał nowy wniosek: Składnia BASIC/itd w code.skript.pl Witam. Moją propozycją na udoskonalenie code.skript.pl byłoby dodanie składni BASIC, Ruby, VisualBasic lub/oraz Lua w edytorze tekstu code.skript.pl. Pomogłoby to wielu twórcom w pisaniu kodów do swoich tworów w edytorze tekstu jakim jest code.skript.pl. OTWÓRZ WNIOSEK, ABY ZAGŁOSOWAĆ Poniżej znajduje się dyskusja wniosku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Studziak 54 Opublikowano 18 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2021 niby spoko i rozumiem ze ktos z tego możesz korzystać jednak no nie mozesz uzyc jakiegos normalnego IDE lub użyć IDE wbudowanego w githuba online? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Libter 1603 Opublikowano 20 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 sierpnia 2021 W dniu 18.08.2021 o 16:35, Studziak napisał: niby spoko i rozumiem ze ktos z tego możesz korzystać jednak no nie mozesz uzyc jakiegos normalnego IDE lub użyć IDE wbudowanego w githuba online? IDE służy do wytwarzania oprogramowania, a wklejki do dzielenia się snippetami kodu z innymi lub ze światem - to dwa zupełnie różne narzędzia i ich porównywanie nie ma sensu. Co do tematu - @znudzonypiesel czym argumentujesz wniosek? Piszesz w tych językach? Są one w jakiś sposób związane z Minecraftem czy innymi działami na forum? Każda ze składni na code.skript.pl za wyjątkiem Skripta, Tekstu, YAMLa i Javy ma użycie poniżej 1%, a takie języki jak Python dochodzą do 0.2%, więc trochę nie widzę sensu w dodawaniu składni gdyby miały być one nieużywane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znudzonypiesel 0 Opublikowano 20 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 sierpnia 2021 2 godziny temu, Libter napisał: IDE służy do wytwarzania oprogramowania, a wklejki do dzielenia się snippetami kodu z innymi lub ze światem - to dwa zupełnie różne narzędzia i ich porównywanie nie ma sensu. Co do tematu - @znudzonypiesel czym argumentujesz wniosek? Piszesz w tych językach? Są one w jakiś sposób związane z Minecraftem czy innymi działami na forum? Każda ze składni na code.skript.pl za wyjątkiem Skripta, Tekstu, YAMLa i Javy ma użycie poniżej 1%, a takie języki jak Python dochodzą do 0.2%, więc trochę nie widzę sensu w dodawaniu składni gdyby miały być one nieużywane. Nie, nie piszę w tych językach (pomijając BASIC, którego dopiero się uczę) - po prostu myślałem, że taki dodatek urozmaiciłby cały edytor, jakim jest code Skript. Cytat Są one w jakiś sposób związane z Minecraftem czy innymi działami na forum? Nie są, natomiast w edytorze code.skript.pl znajduje się także np. C++, Kotlin czy PHP, które dużo wspólnego z Minecraftem nie mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Libter 1603 Opublikowano 21 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2021 W dniu 20.08.2021 o 19:21, znudzonypiesel napisał: Nie są, natomiast w edytorze code.skript.pl znajduje się także np. C++, Kotlin czy PHP, które dużo wspólnego z Minecraftem nie mają. Kotlin - pluginy do Minecrafta. PHP - tworzenie stron internetowych czyli dział na forum (https://skript.pl/forum/184-tworzenie-stron-www/). W dniu 20.08.2021 o 19:21, znudzonypiesel napisał: Nie, nie piszę w tych językach (pomijając BASIC, którego dopiero się uczę) - po prostu myślałem, że taki dodatek urozmaiciłby cały edytor, jakim jest code Skript. To można się zastanowić nad dodaniem VisualBasic oraz Lua (ze względu na skrypty w niektórych modach) ale najlepiej jeśli zgłosi się przynajmniej kilka osób, które faktycznie byłyby takimi językami zainteresowane. "Urozmaicanie" dla samego faktu urozmaicania jest bezcelowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrajdeN 14 Opublikowano 29 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2021 (edytowane) Nawet dodanie lua by bylo spoko Edytowane 29 sierpnia 2021 przez GrajdeN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skript.pl 141 Opublikowano 15 września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 września 2021 Administrator dodał odpowiedź do wniosku: Dobra, dodamy składnie: - Lua (m. in. skrypty do modów do Minecrafta) - VB.NET (dziwię się, że jeszcze niektórzy w tym piszą, ale ok...) - XML (jako format danych, obok JSONa) - C# (dziwne, że go wcześniej nie było) - Swift, Ruby, Bash, TypeScript (pozostałe w miarę popularne języki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skript.pl 141 Opublikowano 15 września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 września 2021 Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zaakceptowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skript.pl 141 Opublikowano 11 marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 11 marca 2023 Użytkownik @Nicku zmienił status wniosku na: Zrealizowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi