Skocz do zawartości

Składnia BASIC/itd w code.skript.pl


skript.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik @znudzonypiesel dodał nowy wniosek:
Składnia BASIC/itd w code.skript.pl

Witam.
Moją propozycją na udoskonalenie code.skript.pl byłoby dodanie składni BASIC, Ruby, VisualBasic lub/oraz Lua w edytorze tekstu code.skript.pl. Pomogłoby to wielu twórcom w pisaniu kodów do swoich tworów w edytorze tekstu jakim jest code.skript.pl.

OTWÓRZ WNIOSEK, ABY ZAGŁOSOWAĆ
Poniżej znajduje się dyskusja wniosku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2021 o 16:35, Studziak napisał:

niby spoko i rozumiem ze ktos z tego możesz korzystać jednak no nie mozesz uzyc jakiegos normalnego IDE lub użyć IDE wbudowanego w githuba online? 

IDE służy do wytwarzania oprogramowania, a wklejki do dzielenia się snippetami kodu z innymi lub ze światem - to dwa zupełnie różne narzędzia i ich porównywanie nie ma sensu.

Co do tematu - @znudzonypiesel czym argumentujesz wniosek? Piszesz w tych językach? Są one w jakiś sposób związane z Minecraftem czy innymi działami na forum? Każda ze składni na code.skript.pl za wyjątkiem Skripta, Tekstu, YAMLa i Javy ma użycie poniżej 1%, a takie języki jak Python dochodzą do 0.2%, więc trochę nie widzę sensu w dodawaniu składni gdyby miały być one nieużywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Libter napisał:

IDE służy do wytwarzania oprogramowania, a wklejki do dzielenia się snippetami kodu z innymi lub ze światem - to dwa zupełnie różne narzędzia i ich porównywanie nie ma sensu.

Co do tematu - @znudzonypiesel czym argumentujesz wniosek? Piszesz w tych językach? Są one w jakiś sposób związane z Minecraftem czy innymi działami na forum? Każda ze składni na code.skript.pl za wyjątkiem Skripta, Tekstu, YAMLa i Javy ma użycie poniżej 1%, a takie języki jak Python dochodzą do 0.2%, więc trochę nie widzę sensu w dodawaniu składni gdyby miały być one nieużywane.

Nie, nie piszę w tych językach (pomijając BASIC, którego dopiero się uczę) - po prostu myślałem, że taki dodatek urozmaiciłby cały edytor, jakim jest code Skript.

Cytat

Są one w jakiś sposób związane z Minecraftem czy innymi działami na forum?

Nie są, natomiast w edytorze code.skript.pl znajduje się także np. C++, Kotlin czy PHP, które dużo wspólnego z Minecraftem nie mają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.08.2021 o 19:21, znudzonypiesel napisał:

Nie są, natomiast w edytorze code.skript.pl znajduje się także np. C++, Kotlin czy PHP, które dużo wspólnego z Minecraftem nie mają. 

Kotlin - pluginy do Minecrafta. PHP - tworzenie stron internetowych czyli dział na forum (https://skript.pl/forum/184-tworzenie-stron-www/).

 

W dniu 20.08.2021 o 19:21, znudzonypiesel napisał:

Nie, nie piszę w tych językach (pomijając BASIC, którego dopiero się uczę) - po prostu myślałem, że taki dodatek urozmaiciłby cały edytor, jakim jest code Skript.

To można się zastanowić nad dodaniem VisualBasic oraz Lua (ze względu na skrypty w niektórych modach) ale najlepiej jeśli zgłosi się przynajmniej kilka osób, które faktycznie byłyby takimi językami zainteresowane. "Urozmaicanie" dla samego faktu urozmaicania jest bezcelowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Administrator dodał odpowiedź do wniosku:

Dobra, dodamy składnie:
- Lua (m. in. skrypty do modów do Minecrafta)
- VB.NET (dziwię się, że jeszcze niektórzy w tym piszą, ale ok...)
- XML (jako format danych, obok JSONa)
- C# (dziwne, że go wcześniej nie było)
- Swift, Ruby, Bash, TypeScript (pozostałe w miarę popularne języki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...