Cześć, moje pytanie brzmi tak, albowiem zalezy mi na tym ze gdy gracz kliknie przycisk w danym swiecie to zamienia purple_stained_glass na air po czym czeka 1s i to odnawia, czyli w miejscu gdzie zamienilo purplestainedglass na air znow zamienia air na purplestainedglass i z kazdym kliknieciem w przycisk sie to powtarza, mam nadzieje ze mnie zrozumieliscie, prosze o szybka pomoc. Na dole jest przyklad jak ja chcialem to zrobic ale poległem z tym i sie poddałem poniewaz juz nie mam pomyslu w jaki sposob to zrobic.
on click:
if player is in world "world":
if type of item is button:
set purple_stained_glass to air in world "world" wait 20 ticks
Pytanie
Squckly 0
Cześć, moje pytanie brzmi tak, albowiem zalezy mi na tym ze gdy gracz kliknie przycisk w danym swiecie to zamienia purple_stained_glass na air po czym czeka 1s i to odnawia, czyli w miejscu gdzie zamienilo purplestainedglass na air znow zamienia air na purplestainedglass i z kazdym kliknieciem w przycisk sie to powtarza, mam nadzieje ze mnie zrozumieliscie, prosze o szybka pomoc. Na dole jest przyklad jak ja chcialem to zrobic ale poległem z tym i sie poddałem poniewaz juz nie mam pomyslu w jaki sposob to zrobic.
on click:
if player is in world "world":
if type of item is button:
set purple_stained_glass to air in world "world"
wait 20 ticks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi