Skocz do zawartości
  • 0

Protection


Medyk324
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Po małym researchu dowiedziałem się, że zarówno w spigocie i skripcie funkcja od zadawania obrażeń ignoruje minecraftowy armor, ale nie enchanty(nie wiem czy nie naprawili tego, bo na githubie skripta jest to oznaczone jako bug). Myślę że dobrym pomysłem byłoby ustawiac życie gracze na życie - damage i zadawać damage 0(dla dźwięku), zamiast zadawać obrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, GRIERIOR napisał:

Po małym researchu dowiedziałem się, że zarówno w spigocie i skripcie funkcja od zadawania obrażeń ignoruje minecraftowy armor, ale nie enchanty(nie wiem czy nie naprawili tego, bo na githubie skripta jest to oznaczone jako bug). Myślę że dobrym pomysłem byłoby ustawiac życie gracze na życie - damage i zadawać damage 0(dla dźwięku), zamiast zadawać obrażenia.

Przejdziesz na prywatną wiadomośc? Pokaże Ci o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, Medyk324 napisał:

Przejdziesz na prywatną wiadomośc? Pokaże Ci o co chodzi

śmiało zadawaj pytania tutaj, forum jest od pomagania a nie prywatne wiadomości, 

damage, który zostaje ostatecznie zadany jest przechowywany w "final damage" Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (np. zadawaj może graczowi dodatkowo damage - final damage, musisz pokombinować) 

natomiast jeśli robisz skrypt na obrażenia, to po prostu ustawiaj te obrażenia w twoim skrypcie, jeśli zrobisz to dobrze to nie będzie go interesowała zbroja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, CoFFeIN04 napisał:

śmiało zadawaj pytania tutaj, forum jest od pomagania a nie prywatne wiadomości, 

damage, który zostaje ostatecznie zadany jest przechowywany w "final damage" Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (np. zadawaj może graczowi dodatkowo damage - final damage, musisz pokombinować) 

natomiast jeśli robisz skrypt na obrażenia, to po prostu ustawiaj te obrażenia w twoim skrypcie, jeśli zrobisz to dobrze to nie będzie go interesowała zbroja

Znaczy jakby interesuje zbroja, bo gdy gracz ma zbroje właśnie prot 300 to go regeneruje z 2 pasków do fulla czyli np 50 pasków
A gdy gracz ma zbroje protection 1 i wpisze komende na zycie czyli 50 pasków i po uderzeniu go, gracz normalnie otrzymuje obrazenia i go nie leczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...