Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt


Xebol0
 Udostępnij

Pytanie

command /sakwa <text> <number>:	usage: "&e/sakwa wplac/wyplac <ilosc>"	aliases: sakwa	trigger:		if arg 1 is "wplac":			if player have 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]":				remove 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]" from player				execute console command "eco give %player% 1"			else:				send "<light red>Nie posiadasz takiej ilosci!" 

Jeżeli gracz chce wplacić np. 10 sztuk to zeby to wpisze /sakwa wplac 10. Jak zrobić żeby nie musiał ciągle wpisywać wpłać? Tylko wpiszę liczbę na końcu ile chce, a zmienna zrobi, żeby 10 robiło się w odpowiednich miejscach. Chodzi mi o zmienna <number>

Edytowane przez Xebol0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Czy ja dobrze to zrozumiałem?:

Chcesz aby gracz zamiast całej komendy "/sakwa wplac <ilosc>" wpisywał tylko "/<ilość>" bo takiego czegoś chyba raczej nie da się zrobić. Chyba że zrobił byś komendy dla osobnych liczb :P

 

Bo cała komenda raczej ci działa... Chyba że nie, to napisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /sakwa [<text&gt] [<text&gt]:
usage: "&e/sakwa wplac/wyplac <ilosc>"
trigger:
if arg 1 is "wplac":
if arg 2 is set:
if player have arg 2 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]":
remove arg 2 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]"
execute console command "eco give %player% arg 2"
else:
send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"
else:
if player have 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&6]":
remove 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]"
execute console command "eco give %player% 1"
else:
send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"
 
Pamiętaj aby wytabować
 
 
Nietestowałem :D, jeśli masz błędy to wstaw screena z reloada
Edytowane przez TheSMB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wyskakuje tylko jeden błąd...

'2 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]" is not type

 

 

 

@Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

chodzi mi o to, żeby gracz mógł wpisać 10 na końcu i w reszcie kodu będzie też 10... jeżeli wpisze 5 to w reszcie kodu ma się zrobić 5 o to mi chodzi....

Edytowane przez Xebol0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

w 6? Chodzi o to, że się arg 2 nie zgadza bo nie jest ilością itemów w tym jest problem....

Poprawka w 5

 

Kod posiadam taki w tym momencie nie ma żadnych buguów:

command /sakwa [<text&gt] [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is "wplac":		if arg 2 is set:			if player have 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]":				remove 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]" from player				execute console command "eco give %player% 1"			else:				send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"
Edytowane przez Xebol0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /sakwa [<text&gt] [<text&gt]:
usage: "&e/sakwa wplac/wyplac <ilosc>"
trigger:
if arg 1 is "wplac":
if arg 2 is set:
set {sakwa.oreny.%player%} to arg 2:
if player have %{sakwa.oreny.%player%}% 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]":
remove %{sakwa.oreny.%player%}% 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]"
execute console command "eco give %player% %{sakwa.oreny.%player%}%"
set {sakwa.oreny.%player%} to 0
else:
send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"
else:
if player have 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&6]":
remove 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]"
execute console command "eco give %player% 1"
else:
send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"
 
jesli niechcsz takich dlugich " {sakwa.oren.%player%} to mozesz dac np: {s.%player%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /sakwa [<text&gt] [<text&gt]:        usage: "&e/sakwa wplac/wyplac <ilosc>"        trigger:                if arg 1 is "wplac":                        if arg 2 is set:                                set {sakwa.oreny.%player%} to arg 2                                if player have %{sakwa.oreny.%player%}% 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]":                                        remove %{sakwa.oreny.%player%}% 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]"                                        execute console command "eco give %player% %{sakwa.oreny.%player%}%"                                        set {sakwa.oreny.%player%} to 0                                else:                                        send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"                        else:                                if player have 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&6]":                                        remove 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]"                                        execute console command "eco give %player% 1"                                else:                                        send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

[23:07:55] [server thread/ERROR]: indentation error: expected 40 spaces, but found 7 tabs (sakwa2.sk, line 13: else:') [23:07:55] [server thread/ERROR]: '%{sakwa.oreny.%player%}% gold nugget' is not an item type (sakwa2.sk, line 7: if player have %{sakwa.oreny.%player%}% gold nugget named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]":') [23:07:55] [server thread/ERROR]: 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (sakwa2.sk, line 11: else:') [23:07:55] [server thread/INFO]: Loaded 3 scripts with a total of 1 trigger and 2 commands in 0.04 seconds [23:07:55] [server thread/INFO]: [skript] Encountered 3 errors while reloading the config and all scripts!

Edytowane przez Xebol0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tutaj właśnie chodzi, że skryp nie chce czytać że %{sakwa.oreny.%player%}% nie jest liczbą... o to chodzi.. już zrobiłem wszystko i tylko ten błąd pozostaje... Jeżeli zmienię %{sakwa.oreny.%player%}% w remove %{sakwa.oreny.%player%}% i tak dalej ... i wstawie tam normalną 1 to wszystko idzie dobrze... Jak wpisze /sakwa wplac 10 to zabiera 1 item dostaję 10$

Edytowane przez Xebol0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /sakwa [<text&gt] [<text&gt]:        usage: "&e/sakwa wplac/wyplac <ilosc>"        trigger:                if arg 1 is "wplac":                        if arg 2 is set:                                set {sakwa.oreny.%player%} to arg 2 parsed as number                                if player have %{sakwa.oreny.%player%}% 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]":                                        remove %{sakwa.oreny.%player%}% 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]"                                        execute console command "eco give %player% %{sakwa.oreny.%player%}%"                                        set {sakwa.oreny.%player%} to 0                                else:                                        send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"                        else:                                if player have 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&6]":                                        remove 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]"                                        execute console command "eco give %player% 1"                                else:                                        send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"

Lub zmien command /sakwa [<text&gt] [<text&gt]: na command /sakwa [<text&gt] [<integer&gt]:

Edytowane przez DamianMMC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Variables:	{sakwa.%player%}= 0	command /sakwa [<text&gt] [<integer&gt]:        trigger:                if arg 1 is "wplac":                        if arg 2 is set:                                set {sakwa.%player%} to arg 2                                if player have 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]":                                        remove 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]" from player                                        execute console command "eco give %player% %{sakwa.%player%}%"                                        set {sakwa.%player%} to 0

Tak kod działa... ale jak zrobić te "1" zeby było liczbą, którą wpisze gracz? bo w eco give normalnie działa daje tyle ile w <intiger> jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /sakwa [<text>] [<text>]:        usage: "&e/sakwa wplac/wyplac <ilosc>"        trigger:                if arg 1 is "wplac":                        if arg 2 is set:                                set {sakwa.oreny.%player%} to arg 2 parsed as number                                if player have {sakwa.oreny.%player%} 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]":                                        remove {sakwa.oreny.%player%} 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]"                                        execute console command "eco give %player% %{sakwa.oreny.%player%}%"                                        set {sakwa.oreny.%player%} to 0                                else:                                        send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"                        else:                                if player have 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&6]":                                        remove 1 371 named "&7OREN &e[&6ZLOTY&e]"                                        execute console command "eco give %player% 1"                                else:                                        send "&cNie posiadasz takiej ilosci!"

Jak dobrze się przyjrzeć to usunołem z tamtych dwuch tylko "%" i powinno dobrze działać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...