Skocz do zawartości
  • 0

problem ze skryptem na itemki po smierci


matiksjea

Pytanie

witam mam problem ze skryptem:

on respawn:
    equip player with iron helmet
    equip player with iron chestplate
    equip player with iron leggings
    equip player with iron boots
    give player iron sword
    give player 16 cooked porkchop


 

kiedy gracz przejdzie przez portal w endzie po zabiciu smoka przedmioty, które ma założone na siebie zamieniają się w te ze skryptu, w skrócie portal w endzie, który pojawia sie po zabiciu smoka skrypt odczytuje jako respawn

Glicz

Wstawiam kod w code.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 godziny temu, Skiuel napisał:

Może by spróbować to jakoś zablokować poprzez event on portal enter. Zrobić tam zmienna która zapisze gracza po 5 sekundach zmienna by się usuwala. A gdy gracz ma ta zmienna to tamto equip by się nie wykonywali. Ale to rozwiązanie nie jest idealne :/

idąc tym tropem to wystarczy w tym evencie zastosować warunek w jakim świecie się player znajdował ;) Może uda się bez eventu portal event

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, knugi napisał:

idąc tym tropem to wystarczy w tym evencie zastosować warunek w jakim świecie się player znajdował ;) Może uda się bez eventu portal event

w takiej sytuacji jeśli ktoś umarł w endzie to nie otrzyma zestawu po śmierci? a czy jest możliwość wyłączenia pojawiania się tego portalu po zabiciu smoka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, matiksjea napisał:

w takiej sytuacji jeśli ktoś umarł w endzie to nie otrzyma zestawu po śmierci? a czy jest możliwość wyłączenia pojawiania się tego portalu po zabiciu smoka?

Na to będzie trzeba pisać osobne warunki i ich spełnienia.
Możesz zobaczyć w dokumentacji czy w evencie on respawn jest możliwość korzystania z old/now effect (nie pamiętam jak się to nazywało zaraz dam linka:) https://skriptlang.github.io/Skript/expressions.html#ExprTimeState

i bawić się :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...