Skocz do zawartości
  • 0

push strzały aka shotgun


ManualPL

Pytanie

mam taki problem ,że chce zrobić shotgun i chce aby wystrzeliwało mi 10 strzał tylko nie jedna po drugiej tylko aby były randomowo rozbryzgiwane

aby nie strzelało 10 razy w zielone kułko tylko w randomowe czerwone

unknown.png

 

ma ktoś jakiśpomysł (może być aby strzały leciały prosto z OFFSET'em od gracza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
15 godzin temu, ManualPL napisał:

mam taki problem ,że chce zrobić shotgun i chce aby wystrzeliwało mi 10 strzał tylko nie jedna po drugiej tylko aby były randomowo rozbryzgiwane

aby nie strzelało 10 razy w zielone kułko tylko w randomowe czerwone

ma ktoś jakiśpomysł (może być aby strzały leciały prosto z OFFSET'em od gracza)

Wykminiłem coś takiego:
 

on rightclick:
	if player's tool is netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun":
		if {shoot::%event-player%} is not set:
			make the player shoot an arrow at velocity 10
			set {_number} to random integer between 1 to 5
			
			if {_number} is 1:
				push the last shot projectile upwards at speed 0.7
				
			if {_number} is 2:
				push the last shot projectile downwards at speed 0.7
				
			if {_number} is 3:
				push the last shot projectile right at speed 0.7
				
			if {_number} is 4:
				push the last shot projectile left at speed 0.7
				
			set {shoot::%event-player%} to true
			wait 1 second
			delete {shoot::%event-player%}
command /shotgun:
	trigger:
		give player netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 24.06.2021 o 02:58, Skiuel napisał:

Wykminiłem coś takiego:
 

on rightclick:
	if player's tool is netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun":
		if {shoot::%event-player%} is not set:
			make the player shoot an arrow at velocity 10
			set {_number} to random integer between 1 to 5
			
			if {_number} is 1:
				push the last shot projectile upwards at speed 0.7
				
			if {_number} is 2:
				push the last shot projectile downwards at speed 0.7
				
			if {_number} is 3:
				push the last shot projectile right at speed 0.7
				
			if {_number} is 4:
				push the last shot projectile left at speed 0.7
				
			set {shoot::%event-player%} to true
			wait 1 second
			delete {shoot::%event-player%}
command /shotgun:
	trigger:
		give player netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun"

 

o kurde dzięki... Wcześniej też jak sam próbowałem to używałem push last shot ale nwm dlaczego ale nie działało.... DZK

 

W dniu 24.06.2021 o 02:58, Skiuel napisał:

Wykminiłem coś takiego:
 

on rightclick:
	if player's tool is netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun":
		if {shoot::%event-player%} is not set:
			make the player shoot an arrow at velocity 10
			set {_number} to random integer between 1 to 5
			
			if {_number} is 1:
				push the last shot projectile upwards at speed 0.7
				
			if {_number} is 2:
				push the last shot projectile downwards at speed 0.7
				
			if {_number} is 3:
				push the last shot projectile right at speed 0.7
				
			if {_number} is 4:
				push the last shot projectile left at speed 0.7
				
			set {shoot::%event-player%} to true
			wait 1 second
			delete {shoot::%event-player%}
command /shotgun:
	trigger:
		give player netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun"

 

efekt jest taki:

unknown.png

używając tego skryptu:

 

i za każdym razem te strzały są losowe

Glicz

Łączę posty, wstawiam kod w code.skript.pl

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...