ManualPL 2 Opublikowano 23 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 czerwca 2021 mam taki problem ,że chce zrobić shotgun i chce aby wystrzeliwało mi 10 strzał tylko nie jedna po drugiej tylko aby były randomowo rozbryzgiwane aby nie strzelało 10 razy w zielone kułko tylko w randomowe czerwone ma ktoś jakiśpomysł (może być aby strzały leciały prosto z OFFSET'em od gracza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Skiuel 18 Opublikowano 24 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2021 15 godzin temu, ManualPL napisał: mam taki problem ,że chce zrobić shotgun i chce aby wystrzeliwało mi 10 strzał tylko nie jedna po drugiej tylko aby były randomowo rozbryzgiwane aby nie strzelało 10 razy w zielone kułko tylko w randomowe czerwone ma ktoś jakiśpomysł (może być aby strzały leciały prosto z OFFSET'em od gracza) Wykminiłem coś takiego: on rightclick: if player's tool is netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun": if {shoot::%event-player%} is not set: make the player shoot an arrow at velocity 10 set {_number} to random integer between 1 to 5 if {_number} is 1: push the last shot projectile upwards at speed 0.7 if {_number} is 2: push the last shot projectile downwards at speed 0.7 if {_number} is 3: push the last shot projectile right at speed 0.7 if {_number} is 4: push the last shot projectile left at speed 0.7 set {shoot::%event-player%} to true wait 1 second delete {shoot::%event-player%} command /shotgun: trigger: give player netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun" ManualPL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ManualPL 2 Opublikowano 24 czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2021 W dniu 24.06.2021 o 02:58, Skiuel napisał: Wykminiłem coś takiego: on rightclick: if player's tool is netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun": if {shoot::%event-player%} is not set: make the player shoot an arrow at velocity 10 set {_number} to random integer between 1 to 5 if {_number} is 1: push the last shot projectile upwards at speed 0.7 if {_number} is 2: push the last shot projectile downwards at speed 0.7 if {_number} is 3: push the last shot projectile right at speed 0.7 if {_number} is 4: push the last shot projectile left at speed 0.7 set {shoot::%event-player%} to true wait 1 second delete {shoot::%event-player%} command /shotgun: trigger: give player netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun" o kurde dzięki... Wcześniej też jak sam próbowałem to używałem push last shot ale nwm dlaczego ale nie działało.... DZK W dniu 24.06.2021 o 02:58, Skiuel napisał: Wykminiłem coś takiego: on rightclick: if player's tool is netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun": if {shoot::%event-player%} is not set: make the player shoot an arrow at velocity 10 set {_number} to random integer between 1 to 5 if {_number} is 1: push the last shot projectile upwards at speed 0.7 if {_number} is 2: push the last shot projectile downwards at speed 0.7 if {_number} is 3: push the last shot projectile right at speed 0.7 if {_number} is 4: push the last shot projectile left at speed 0.7 set {shoot::%event-player%} to true wait 1 second delete {shoot::%event-player%} command /shotgun: trigger: give player netherite shovel of infinity 10 named "&6&lShotgun" efekt jest taki: używając tego skryptu: i za każdym razem te strzały są losowe Łączę posty, wstawiam kod w code.skript.pl Notatka dodana przez Glicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ManualPL 2
mam taki problem ,że chce zrobić shotgun i chce aby wystrzeliwało mi 10 strzał tylko nie jedna po drugiej tylko aby były randomowo rozbryzgiwane
aby nie strzelało 10 razy w zielone kułko tylko w randomowe czerwone
ma ktoś jakiśpomysł (może być aby strzały leciały prosto z OFFSET'em od gracza)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi