Skocz do zawartości
  • 0

DOLACZANIE DO ARENY


PEPQ65
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam problem z tym ze mam stworzony skrypt na /blabla stworz /blabla setarena /blabla dolacz

 

Gdy tworzę arene wszystko jest okej.

Gdy daje do tej areny setarena czyli dodaje respawna jest okej.

Ale gdy dolaczam do nic sie nie wyswietla ani nie teleportuje.

 

KOD: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Oczywiście mam tam jeszcze dalej swoj ale tylko cos mi nie idzie z tym /blabla dolacz

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
set {tnt.tnt.%arg 2%.niewiem} to trueif {tnt.tnt.%player%.tnt} is true:if {tnt.tnt.%player%.niewiem} is true:

???? yy... wat?

 

//EDIT:

Wgle ten kod jest zle zrobiony. Najpierw radzil bym ci zapoznanie sie ze grupowymi zmiennymi, zapetlanie graczy w zmiennej grupowej bo to w minigierkach jest bardzo wazne. Kombinuj ale i tak radzil bym ci zaczac od robienia minigierki na 1 arene bo na wiele aren to juz troche wiecej pracy trzeba wlozyc.

Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dam ci kilka przykladow.

 

Zmienna grupowa - zmienna ktora przechowuje jakas lista graczy, liczb, nazw, przedmiotow, blokow itp...

 

{listaGraczy: :*} tak wyglada zmienna grupowa aby ze zmiennej zrobic zmienne grupowa musimy dodac to na koniec " : :* ".

mozemy tez zrobic cos takiego {listaGraczy.arena1: :*}.

Mozemy potem to dowolnie uzywac np.

 

{listaGraczy.arena1: :*} contains player = sprawdznie czy zmienna zawiera blok/gracza itp...

{listaGraczy.arena1: :*} doesn't contains player = sprawdzanie czy nie posiada

delete {listaGraczy.arena1: :*} = usuwa zmienna

loop {listaGraczy.arena1: :*}: = zapetla zmienna (dobre w przypadku minigier np. do startowania areny

size of {listaGraczy.arena1: :*}: = sprawdza ilosc rzeczy w tej zmiennej (dodanych blokow, graczy, slow, licz itp...)

 

przyklady:

 

startowanie areny

add player to {arena1.listaGraczy::*}size of {arena1.listaGraczy::*} is 2:      <-- size of to jest ile rzeczy ma ta zmienna w sobie, jak dodasz gracza do zmiennej to wtedy to bedzie wynosic 1    loop  {arena1.listaGraczy::*}:        send "arena zaraz wystartuje..." to loop-value        teleport loop-value to spawn... 

TE WSZYSTKIE BUZKI TO SA EMOTKI ALE NAPRAWDE ZAMIAST NICH MA BYC GWIAZDKA

CZYLI COS W TYM STYLU BEZ SPACJI

: : *

Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...