Arturro43 146 Opublikowano 14 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 grudnia 2014 Siemaneczko, witam w mojej kuchni!Dzisiaj chcę się dowiedzieć jakiego dodatku użyć i jak zmierzyć ile dany gracz przebiegł (o ile to możliwe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bawełniaty 30 Opublikowano 14 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 grudnia 2014 Nie potrafię Tobie skonstruować kodu. Ale po przeczytaniu ... to stwierdzam, ze miałbyś okropne ściny VPS'u / serwera. Co sekundę (lub mniej), musiałby dokumentować położenie gracza, a później obliczać różnicę, a następnie zapisywać to wszystko do jakiegoś MySQL lub SQLite (Broń Boże do pliku). Większy czas między sprawdzaniem położenia = mniej wiarygodne wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arturro43 146 Opublikowano 14 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 grudnia 2014 @uplub on any move, wtedy by tak nie scinało c; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 WiczekPG 4 Opublikowano 14 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 grudnia 2014 Chyba źle zrozumiałem, ale jak dobrze to trzymaj :Pon any movement: add 1 to {poruszaniesie.%player%}command /poruszaniesie: trigger: send "&6&l%{poruszaniesie.%player%}% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DamianMMC 84 Opublikowano 14 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 grudnia 2014 @Up chyba nie wiesz jak dziala event "on any movement:" wystepuje on nawet wtedy gdy zmienia yaw and pitch czyli ruch kamery. Czyli gracz moze stac w miejsu i zakazdym ruchem kamery o kilka centrymetrów ten event zostanie wywołany kilkakrotnie a nawet kilkadziesiąt razy .. Czyli to co podales jest w 100% nieprawidłowe. Najlepszym sposobem było by co np 2 sekundy sprawdzac koordynaty graczy i porównywac odleglosc do poprzedniego zapisy a nastepnie dodawac ta roznice do zmienej gracza. Ale takie coś może być lagujące... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arturro43 146 Opublikowano 16 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 grudnia 2014 @upAle jest jeszcze event on move... (chyba xd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 boleknowak 961 Opublikowano 16 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 grudnia 2014 A moze: On walking of any blocks: Add 1 to {ruch.%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DamianMMC 84 Opublikowano 17 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2014 Male info. Nie ma "any blocks" a w dodatku nawet jesli by bylo to przy przejsciu przez jeden blok ten event jest wywolywany z30 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Arturro43 146
Siemaneczko, witam w mojej kuchni!
Dzisiaj chcę się dowiedzieć jakiego dodatku użyć i jak zmierzyć ile dany gracz przebiegł (o ile to możliwe)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi