Skocz do zawartości
  • 0

/drop


k4piYT

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on drop:
	cancel event
	send "Use /drop to drop item" to event-player
command /drop:
	trigger:
		if player's tool is air:
			send "&cMusisz trzymać jakiś przedmiot"
		else:
			drop player's tool in front of player
			set player's tool to air

 

Edytowane przez Shooterowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:


drop player's tool 2 meters above and 2 meters horizontally in front of the player

 

jest wtedy error

 

on drop:
    cancel event
    send "&cUse &e&l/&ndrop &r&cto drop item" to event-player
command /drop:
    trigger:
        if player's tool is air:
            send "&cYou need have item to drop it"
        else:
            drop player's tool 2 meters above and 2 meters horizontally in front of the player
            set player's tool to air

 

Usunięty#25876

Wstawiam w blok kodu.

Notatka dodana przez Usunięty#25876

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on drop:
	cancel event
	send "&cUse &e&l/&ndrop &r&cto drop item" to event-player
command /drop:
	trigger:
		if player's tool is air:
			send "&cYou need have item to drop it"
		else:
			drop player's tool at player's head
			set {dropped::%player%::when} to now
			set {dropped::%player%::what} to player's tool
			set player's tool to air
on pickup:
	if event-item is {dropped::%event-player%::what}:
		if difference between {dropped::%event-player%::when} and now is smaller than 2 seconds:
			cancel event

 

Na 2 sekundy blokuje podnoszenie ostatniego wyrzuconego przedmiotu.

Edytowane przez Shooterowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...