Skocz do zawartości
  • 0

player's tool i clicked item


polsatgraniepl
 Udostępnij

Pytanie

mam sobie zmienną {zmienna::*}

(trzymam w ręcę dirt)

command /dodaj:
	trigger:
		set {_s} to player's tool
		add {_s} to {zmienna:*}

i jak dam

open chest with 6 rows named "&8gui%" to player
set {_licz} to 0
loop {zmienna::*}:
	set {_x} to loop-value
	set slot {_licz} of player's current inventory to 1 of {_x} named "&3%{_x}%"
	set {%{_x}%::sell} to 10
	add 1 to {_licz}
	broadcast "{%{_x}%::sell}"


on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&8gui":
		cancel event
		set {_a} to clicked item
		add 10 to {%{_a}%::sell}
		broadcast "{%{_a}%::sell}"

command /sprawdz:
	trigger:
		send "%{dir}%"

to broadcast w loopie napisze 10 a w invenory click napisze <none>
tak jakby player's tool jest inne niż clicked item a przy printowaniu tego będzie 1 do 1 np. dirt

jeżeli się będzie miało send "%{dirt::sell}%"  to jeżeli ma się player tool to wyjdzie to co ma wyjść a jeżeli da się clicked item to takjakby był to totalnie inny item z inną zmienną ale nadal tak samo wygląda w jedym i w drugin przypadku {_x} i {_a} wynoszą dirt, a przy clicked item nie wyświetla się to co ma się wyświetlić 

//Może ktoś zrozumie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, KaWaNoS napisał:

W linijce 'open chest with 6 rows named "&8gui%" to player' na końcu nazwy skrzyni jest '%' co może być problemem. Nie wiem też do końca jaki efekt chcesz uzyskać, więc jakby dalej coś nie działało to daj znać.

 

ten tekst był napisany na szybo na potrzeby tego tematu. Nie jest on w moim głównym skripcie + i tak jak tam dodam te % to nic to nie zmieni a efekt ma być taki ,że po player's tool i clicked item ma być ten sam tekst zmiennej jako kliknięty blok/mając blok w ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi o to, że po dodaniu do listy {zmienna::*} i wykonaniu jakiejś dalszej akcji mają się wyświetlić itemy z tej zmiennej na chacie? Moim zdaniem lepiej wtedy wyświetlić od razu tą zmienną {zmienna::*} zamiast przypisywać wcześniej do slota w gui i dopiero do kolejnej zmiennej.

Jeżeli źle, to opisz dokładnie w jaki sposób ten skrypt ma działać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

hm.... Jest to trudne do opisania. no ale ok

 

command /dodajitem [<number>]:
	trigger:
		set {_s} to player's tool
		set {%{_s}%::cena.kup} to arg-1
  		send "%{_s}%"


(zał€zmy ,że trzymasz dirt, i przy princie wyświetla się "dirt")

command /print:
	trigger:
		send "{dirt::cena.kup}"

to pokazuje <none>. 

trochę to dziwne ale jednak prawda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, KaWaNoS napisał:

command /dodajitem [<integer>]:
	trigger:
		set {_s} to player's tool parsed as item
		set {%{_s}%::cena.kup} to arg-1
  		send "%{_s}%"

command /print:
	trigger:
		broadcast "%{dirt::cena.kup}%"

Sprawdź czy to zadziała.

1 błą:

can't understand this expression 'player's tool parsed as item'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...