command /dodaj:
trigger:
set {_s} to player's tool
add {_s} to {zmienna:*}
i jak dam
open chest with 6 rows named "&8gui%" to player
set {_licz} to 0
loop {zmienna::*}:
set {_x} to loop-value
set slot {_licz} of player's current inventory to 1 of {_x} named "&3%{_x}%"
set {%{_x}%::sell} to 10
add 1 to {_licz}
broadcast "{%{_x}%::sell}"
on inventory click:
if inventory name of player's current inventory is "&8gui":
cancel event
set {_a} to clicked item
add 10 to {%{_a}%::sell}
broadcast "{%{_a}%::sell}"
command /sprawdz:
trigger:
send "%{dir}%"
to broadcast w loopie napisze 10 a w invenory click napisze <none>
tak jakby player's tool jest inne niż clicked item a przy printowaniu tego będzie 1 do 1 np. dirt
jeżeli się będzie miało send "%{dirt::sell}%" to jeżeli ma się player tool to wyjdzie to co ma wyjść a jeżeli da się clicked item to takjakby był to totalnie inny item z inną zmienną ale nadal tak samo wygląda w jedym i w drugin przypadku {_x} i {_a} wynoszą dirt, a przy clicked item nie wyświetla się to co ma się wyświetlić
Pytanie
polsatgraniepl 106
mam sobie zmienną {zmienna::*}
(trzymam w ręcę dirt)
command /dodaj: trigger: set {_s} to player's tool add {_s} to {zmienna:*}
i jak dam
open chest with 6 rows named "&8gui%" to player set {_licz} to 0 loop {zmienna::*}: set {_x} to loop-value set slot {_licz} of player's current inventory to 1 of {_x} named "&3%{_x}%" set {%{_x}%::sell} to 10 add 1 to {_licz} broadcast "{%{_x}%::sell}" on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&8gui": cancel event set {_a} to clicked item add 10 to {%{_a}%::sell} broadcast "{%{_a}%::sell}" command /sprawdz: trigger: send "%{dir}%"
to broadcast w loopie napisze 10 a w invenory click napisze <none>
tak jakby player's tool jest inne niż clicked item a przy printowaniu tego będzie 1 do 1 np. dirt
jeżeli się będzie miało send "%{dirt::sell}%" to jeżeli ma się player tool to wyjdzie to co ma wyjść a jeżeli da się clicked item to takjakby był to totalnie inny item z inną zmienną ale nadal tak samo wygląda w jedym i w drugin przypadku {_x} i {_a} wynoszą dirt, a przy clicked item nie wyświetla się to co ma się wyświetlić
//Może ktoś zrozumie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi