Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na czas gry


Usunięty#34786
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 godziny temu, lgzaqq napisał:

Zrobi ktoś skrypt który po wpisaniu /czas (gracz) pokaze ile czasu spędził na serwerze i będzie pokazywał kiedy ostatnio był na serwerze?

every 1 minute:
    loop all players:
        set {gracz::%loop-player%} to 0
        add player to {gracze::*}
        add 1 to {czas::%loop-player%}
    loop {gracze::*}:
        if {gracz::%loop-index%} is not online:
            add 1 to {gracz::%loop-index%}
command /czas [<offlineplayer>]:
    trigger:
        send "&aGracz %arg 1% spędził: &6%{czas::%arg 1%}%minut" to sender
        send "&aOstatnio był aktywny %{gracz::%arg 1%}% minut temu" to sender

Powinno działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, WIZIBANG napisał:
every 1 minute:
    loop all players:
        set {gracz::%loop-player%} to 0
        add player to {gracze::*}
        add 1 to {czas::%loop-player%}
    loop {gracze::*}:
        if {gracz::%loop-index%} is not online:
            add 1 to {gracz::%loop-index%}
command /czas [<offlineplayer>]:
    trigger:
        send "&aGracz %arg 1% spędził: &6%{czas::%arg 1%}%minut" to sender
        send "&aOstatnio był aktywny %{gracz::%arg 1%}% minut temu" to sender

Powinno działać

Działa, dało by radę jeszcze dorobić ile wiadomości wysłał na czacie? albo ile komend użył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every 1 minute:
    loop all players:
        set {gracz::%loop-player%} to 0
        add player to {gracze::*}
        add 1 to {czas::%loop-player%}
    loop {gracze::*}:
        if {gracz::%loop-index%} is not online:
            add 1 to {gracz::%loop-index%}
command /czas [<offlineplayer>]:
    trigger:
        send "&aGracz %arg 1% spędził: &6%{czas::%arg 1%}%minut" to sender
        send "&aOstatnio był aktywny %{gracz::%arg 1%}% minut temu" to sender
        send "&aGracz napisał &6%{czat::%player%}% wiadomości" to sender
on chat:
    add 1 to {czat::%player%}

 

15 minut temu, lgzaqq napisał:

Działa, dało by radę jeszcze dorobić ile wiadomości wysłał na czacie? albo ile komend użył

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 godzin temu, WIZIBANG napisał:
every 1 minute:
    loop all players:
        set {gracz::%loop-player%} to 0
        add player to {gracze::*}
        add 1 to {czas::%loop-player%}
    loop {gracze::*}:
        if {gracz::%loop-index%} is not online:
            add 1 to {gracz::%loop-index%}
command /czas [<offlineplayer>]:
    trigger:
        send "&aGracz %arg 1% spędził: &6%{czas::%arg 1%}%minut" to sender
        send "&aOstatnio był aktywny %{gracz::%arg 1%}% minut temu" to sender
        send "&aGracz napisał &6%{czat::%player%}% wiadomości" to sender
on chat:
    add 1 to {czat::%player%}

 

 

Skrypt zlicza moje wiadomosci a nie gracza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 27.03.2021 o 21:08, lgzaqq napisał:

Skrypt zlicza moje wiadomosci a nie gracza

every 1 minute:
    loop all players:
        set {gracz::%loop-player%} to 0
        add player to {gracze::*}
        add 1 to {czas::%loop-player%}
    loop {gracze::*}:
        if {gracz::%loop-index%} is not online:
            add 1 to {gracz::%loop-index%}
command /czas [<offlineplayer>]:
    trigger:
        send "&aGracz %arg 1% spędził: &6%{czas::%arg 1%}%minut" to sender
        send "&aOstatnio był aktywny %{gracz::%arg 1%}% minut temu" to sender
        send "&aGracz napisał &6%{czat::%arg 1%}% wiadomości" to sender
on chat:
    add 1 to {czat::%player%}

git

 

W dniu 27.03.2021 o 21:08, lgzaqq napisał:

Skrypt zlicza moje wiadomosci a nie gracza

every 1 minute:
    loop all players:
        set {gracz::%loop-player%} to 0
        add player to {gracze::*}
        add 1 to {czas::%loop-player%}
    loop {gracze::*}:
        if {gracz::%loop-index%} is not online:
            add 1 to {gracz::%loop-index%}
command /czas [<offlineplayer>]:
    trigger:
        send "&aGracz %arg 1% spędził: &6%{czas::%arg 1%}%minut" to sender
        send "&aOstatnio był aktywny %{gracz::%arg 1%}% minut temu" to sender
        send "&aGracz napisał &6%{czat::%arg 1%}% wiadomości" to sender
on chat:
    add 1 to {czat::%player%}

 

Glicz

Łączę posty.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 27.03.2021 o 22:46, WIZIBANG napisał:

every 1 minute:
    loop all players:
        set {gracz::%loop-player%} to 0
        add player to {gracze::*}
        add 1 to {czas::%loop-player%}
    loop {gracze::*}:
        if {gracz::%loop-index%} is not online:
            add 1 to {gracz::%loop-index%}
command /czas [<offlineplayer>]:
    trigger:
        send "&aGracz %arg 1% spędził: &6%{czas::%arg 1%}%minut" to sender
        send "&aOstatnio był aktywny %{gracz::%arg 1%}% minut temu" to sender
        send "&aGracz napisał &6%{czat::%arg 1%}% wiadomości" to sender
on chat:
    add 1 to {czat::%player%}

 

 
[00:08:21] [Skript variable save thread/WARN]: [Skript] Cannot write variables to the database 'default' at sufficient speed; server performance may suffer and many variables will be lost if the server crashes. (this warning will be repeated at most once every 10 seconds)
[00:08:21] [Skript variable save thread/ERROR]: [Skript] Skript cannot save any variables to the database 'default'. The server will hang and may crash if no more variables can be saved.

 

takie bledy wywala przez ten skrypt
Glicz

Poprawiam formatowanie na ciemnym motywie, wstawiam logi w code.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...