Skocz do zawartości
  • 0

Jak stworzyć te oba skrypty?


azuspl

Pytanie

Witajcie, mam pytanie jak można stworzyć oba takie skrypty ? Dokładniej to taki skrypt dzięki któremu będzie można wykopać bedrocka złotym kilofem (Wylatuje blok bedrocka wykopany) Jak zrobić taki skrypt ?
Orazjeszcze jeden trudniejszy. Czy da radę ktoś zrobić skrypt na głowy ? Np. /glowa skkf i dostajemy glowe skkf'a ze skinem (Jego skinowa glowa ;_ ;) i komunikat przy dostaniu glowy "Dostales glowe [i tutaj aby był nick tej glowy osoby np. skkf]  Z tą głową nie wiem jak to zrobić..

Co do skryptu na bedrocka to napisałem coś takiego czy będzie to działać ?

 

on leftclick on bedrock with golden_pickaxe:  set clicked block to air

Będzie działać to co napisałem wyżej ? Jako wykopywanie złotym kilofem bedrocka i wyleci z niego blok bedrock ? I czy będzie ten kilof się zużywać ?
A co do spawnowania głowy to prosiłbym o napisanie czegoś takiego..

 

Edytowane przez azuspl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on leftclick on bedrock with golden pickaxe:	set event-block to air	drop 1 bedrock at event-location	damage player's tool by 1
2.

command /glowa [<offlineplayer&gt]:	trigger:		if player has permission "glowa":			if arg 1 is not set:				send "Uzyj: /glowa <gracz>"			else:				give arg's skull to player				send "Dostales glowe %arg%"		else:			send "Nie masz uprawnien"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

1

on leftclick on bedrock with golden pickaxe:	set event-block to air	drop 1 bedrock at event-location
2.

command /glowa [<offlineplayer&gt]:	trigger:		if player has permission "glowa":			if arg 1 is not set:				send "Uzyj: /glowa <gracz>"			else:				give arg's skull to player				send "Dostales glowe %arg%"		else:			send "Nie masz uprawnien"

Dziękuję Bedrock działa ale da radę zrobić tak aby kilof się wykańczał poprzez kopanie bedrocka ?

A co do tych głów wyskakują jakieś błędy ze spacjami. Spróbuję to przepisać i zedytuję co do tych głów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dobra, dziękuję a ostatnie pytanie. Da się w skrypcie stworzyć coś takiego że jak się zniszczy spawner to wylatuje spawner z tym jajkiem (Np. w spawnerze była krowa i gdy się zepsuło spawner to wylatował spawner i jajko krowy) Tak więc da się coś takiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...