MyLand 1 Opublikowano 12 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 marca 2021 Witam Przychodzę do was z kolejną prośbą o pomoc w skrypcie... Dokładniej chodzi o pewną akcję: Gdy gracz zsiądzie z konia, koń automatycznie znika (nie umiera) Druga rzecz to particle podczas jazdy na koniu (Obojętnie jakie dacie chciałbym tylko template którego nie mogę zaleźć w sieci) Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 PolsatGraniePL 120 Opublikowano 14 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 marca 2021 on vehicle exit: vehicle of player is horse: execute console command "teleport event-entity ~ 1000 ~" kill event-entity a do drugiego trzeba by było sprawdzać czy gracz jest na koniu i dawać mu particle (nie mogłem niestety nic znaleźć) Jeżeli znajdziesz jakiś event on ride horse lub coś takiego to musisz dodać do niego execute console command "particle ...." lub jeżeli chcesz w 100% przez skripta to CoFFeIN04 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MyLand 1 Opublikowano 14 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 marca 2021 37 minut temu, polsatgraniepl napisał: on vehicle exit: vehicle of player is horse: execute console command "teleport event-entity ~ 1000 ~" kill event-entity a do drugiego trzeba by było sprawdzać czy gracz jest na koniu i dawać mu particle (nie mogłem niestety nic znaleźć) Jeżeli znajdziesz jakiś event on ride horse lub coś takiego to musisz dodać do niego execute console command "particle ...." lub jeżeli chcesz w 100% przez skripta to Otóż chodzi o to aby koń nie był zabijany ponieważ po śmierci konia mam specjalną część kodu... Dokładniej chodzi o to aby koń był odsyłany do tzw stodoły "Był despawnowany/znikał nie zabijając go" Co do particle to nie jestem wstanie ich odtworzyć ponieważ podczas jazdy na koniu nie wyświetlają się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 PolsatGraniePL 120 Opublikowano 14 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 marca 2021 Godzinę temu, Morkaz napisał: Otóż chodzi o to aby koń nie był zabijany ponieważ po śmierci konia mam specjalną część kodu... Dokładniej chodzi o to aby koń był odsyłany do tzw stodoły "Był despawnowany/znikał nie zabijając go" Co do particle to nie jestem wstanie ich odtworzyć ponieważ podczas jazdy na koniu nie wyświetlają się Ja bym zrobił on vehicle exit: vehicle of player is horse: execute console command "teleport %event-entity% <koordynatu jakiegoś pokoju>" set {kon::%player%} to event-entity command /krzywolajkonia: trigger: set {_x} to location of player teleport %{kon::%player%}% to {_x} nietestowane ale na moje oko powinno działać :KAPPA: najbardziej zastanawia mnie czy set {kon::%player%} to event-entity będzie działać. Jeżeli nie będzie mam inny pomysł ale to napisz tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 CoFFeIN04 694 Opublikowano 14 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 marca 2021 3 minuty temu, polsatgraniepl napisał: nietestowane ale na moje oko powinno działać :KAPPA: Nie bardzo rozumiem, czemu mieszasz komendy ze Skriptem, skoro wszystko można zrobić ze składnią Skripta. 4 minuty temu, polsatgraniepl napisał: "teleport %event-entity% <koordynatu jakiegoś pokoju>" to na pewno nie zadziała 5 minut temu, polsatgraniepl napisał: teleport %{kon::%player%}% to {_x} to też nie zadziała 5 minut temu, polsatgraniepl napisał: set {_x} to location of player a to po co? Godzinę temu, Morkaz napisał: Dokładniej chodzi o to aby koń był odsyłany do tzw stodoły a co z tym koniem się dzieje, że nie chcesz go zabić i od nowa zespawnować? PolsatGraniePL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 PolsatGraniePL 120 Opublikowano 14 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 marca 2021 (edytowane) 26 minut temu, CoFFeIN04 napisał: Nie bardzo rozumiem, czemu mieszasz komendy ze Skriptem, skoro wszystko można zrobić ze składnią Skripta. to na pewno nie zadziała to też nie zadziała a to po co? a co z tym koniem się dzieje, że nie chcesz go zabić i od nowa zespawnować? wszytsko tu działa oprócz event-entity którym jest gracz a nie ten koń... a jak robiłem z UUID konia (na konkretnym koniu) wszystko działało a tak btw ma działać a nie ładnie wyglądać EDIT: jednak działa zamienić event-entity na vehicle of player Zaraz napisze jak to będzie całe wyglądało Edytowane 14 marca 2021 przez polsatgraniepl . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 PolsatGraniePL 120 Opublikowano 14 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 marca 2021 (edytowane) Mam... I DZIAŁA on vehicle exit: #Przy zejściu z pojazdu player is riding a horse: #jeżeli jeździsz na koniu set {kon::%player%} to UUID of vehicle of player #ustaw koń gracza na uuid konia na którym siedziałeś wait 5 tick #czekaj 5 ticków aby nie teleportowało ciebie razem z koniem execute console command "minecraft:tp %{kon::%player%}% ~ 10 ~" #teleportuj konia (tutaj jest akurat 10 bloków nad siebie ale możesz zmienić na tzw stajnie (próbowałem teleport {kon::%player%} to {lokacjakonia} ale nie działało więc proszę się tu nie próć)) # a tu dodatkowo info aby zobaczyć jakie jest uuid konia command /info [<player>]: trigger: if arg is not set: send "UUID twojego konia: %{kon::%player%}%" else: send "UUID Konia gracza %arg-player%: %{kon::%arg-player%}%" (jeżeli tak jak mi spami ci ,że konsola wykonała komendę wpisz /gamerule sendCommandFeedback false ) Testowane na: Wersja serwera: 1.12.2 Wersja silnika: Magma-1bc8635-server Wersja skripta: Skript 2.2-dev37c (obsługujący 1.12.2) Dodatki: skript-mirror-0.19.1 skript-reflect-2.1.0 skUtilities.v0.9.2 skRayFall+v1.9.20 SkQuery Skellett-Legacy (powinno działać i na 1.16+ bo to w końcu starsza wersja niż potrzebna o ile używasz 1.16+) Jeżeli {kon::%player%} nie będzie ci potrzebne ustaw {_kon::%player%} aby nie robić niepotrzebnych variablesów Edytowane 14 marca 2021 przez polsatgraniepl /gamerule sendCommandFeedback false CoFFeIN04 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PolsatGraniePL 120 Opublikowano 14 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 marca 2021 (edytowane) . Edytowane 14 marca 2021 przez polsatgraniepl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MyLand 1
Witam
Przychodzę do was z kolejną prośbą o pomoc w skrypcie...
Dokładniej chodzi o pewną akcję: Gdy gracz zsiądzie z konia, koń automatycznie znika (nie umiera)
Druga rzecz to particle podczas jazdy na koniu (Obojętnie jakie dacie chciałbym tylko template którego nie mogę zaleźć w sieci)
Dziękuję i pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.