Skocz do zawartości
  • 0

Usuwanie i particle


MyLand

Pytanie

Witam

Przychodzę do was z kolejną prośbą o pomoc w skrypcie...

Dokładniej chodzi o pewną akcję: Gdy gracz zsiądzie z konia, koń automatycznie znika (nie umiera)

Druga rzecz to particle podczas jazdy na koniu (Obojętnie jakie dacie chciałbym tylko template którego nie mogę zaleźć w sieci)

Dziękuję i pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • -1
on vehicle exit:
    vehicle of player is horse:
	execute console command "teleport event-entity ~ 1000 ~"
	kill event-entity

a do drugiego trzeba by było sprawdzać czy gracz jest na koniu i dawać mu particle (nie mogłem niestety nic znaleźć)
Jeżeli znajdziesz jakiś event on ride horse lub coś takiego to musisz dodać do niego 


 

execute console command "particle ...."

lub jeżeli chcesz w 100% przez skripta to

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
37 minut temu, polsatgraniepl napisał:

on vehicle exit:
    vehicle of player is horse:
	execute console command "teleport event-entity ~ 1000 ~"
	kill event-entity

a do drugiego trzeba by było sprawdzać czy gracz jest na koniu i dawać mu particle (nie mogłem niestety nic znaleźć)
Jeżeli znajdziesz jakiś event on ride horse lub coś takiego to musisz dodać do niego 


 


execute console command "particle ...."

lub jeżeli chcesz w 100% przez skripta to

 

Otóż chodzi o to aby koń nie był zabijany ponieważ po śmierci konia mam specjalną część kodu...

Dokładniej chodzi o to aby koń był odsyłany do tzw stodoły "Był despawnowany/znikał nie zabijając go"

Co do particle to nie jestem wstanie ich odtworzyć ponieważ podczas jazdy na koniu nie wyświetlają się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -1
Godzinę temu, Morkaz napisał:

Otóż chodzi o to aby koń nie był zabijany ponieważ po śmierci konia mam specjalną część kodu...

Dokładniej chodzi o to aby koń był odsyłany do tzw stodoły "Był despawnowany/znikał nie zabijając go"

Co do particle to nie jestem wstanie ich odtworzyć ponieważ podczas jazdy na koniu nie wyświetlają się

Ja bym zrobił 

on vehicle exit:
    vehicle of player is horse:
	execute console command "teleport %event-entity% <koordynatu jakiegoś pokoju>"
	set {kon::%player%} to event-entity

command /krzywolajkonia:
        trigger:
              set {_x} to location of player
              teleport %{kon::%player%}% to {_x}

nietestowane ale na moje oko powinno działać :KAPPA: najbardziej zastanawia mnie czy set {kon::%player%} to event-entity będzie działać. Jeżeli nie będzie mam inny pomysł ale to napisz tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -1
3 minuty temu, polsatgraniepl napisał:

nietestowane ale na moje oko powinno działać :KAPPA: 

Nie bardzo rozumiem, czemu mieszasz komendy ze Skriptem, skoro wszystko można zrobić ze składnią Skripta.

 

4 minuty temu, polsatgraniepl napisał:

"teleport %event-entity% <koordynatu jakiegoś pokoju>"

to na pewno nie zadziała

5 minut temu, polsatgraniepl napisał:

teleport %{kon::%player%}% to {_x}

to też nie zadziała

5 minut temu, polsatgraniepl napisał:

set {_x} to location of player

a to po co?

Godzinę temu, Morkaz napisał:

Dokładniej chodzi o to aby koń był odsyłany do tzw stodoły

a co z tym koniem się dzieje, że nie chcesz go zabić i od nowa zespawnować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -1
26 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

Nie bardzo rozumiem, czemu mieszasz komendy ze Skriptem, skoro wszystko można zrobić ze składnią Skripta.

 

to na pewno nie zadziała

to też nie zadziała

a to po co?

a co z tym koniem się dzieje, że nie chcesz go zabić i od nowa zespawnować?

wszytsko tu działa oprócz 

event-entity

którym jest gracz a nie ten koń...
a jak robiłem z UUID konia  (na konkretnym koniu) wszystko działało


a tak btw ma działać a nie ładnie wyglądać


EDIT:

jednak działa zamienić event-entity na vehicle of player
Zaraz napisze jak to będzie całe wyglądało

Edytowane przez polsatgraniepl
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -1

Mam...
I DZIAŁA

 

on vehicle exit: #Przy zejściu z pojazdu
	player is riding a horse: #jeżeli jeździsz na koniu
		set {kon::%player%} to UUID of vehicle of player  #ustaw koń gracza na uuid konia na którym siedziałeś
		wait 5 tick  #czekaj 5 ticków aby nie teleportowało ciebie razem z koniem
		execute console command "minecraft:tp %{kon::%player%}% ~ 10 ~"  #teleportuj konia (tutaj jest akurat 10 bloków nad siebie ale możesz zmienić na tzw stajnie (próbowałem teleport {kon::%player%} to {lokacjakonia} ale nie działało więc proszę się tu nie próć))
	
      
# a tu dodatkowo info aby zobaczyć jakie jest uuid konia
command /info [<player>]:
	trigger:
		if arg is not set:
			send "UUID twojego konia: %{kon::%player%}%"
		else:
			send "UUID Konia gracza %arg-player%: %{kon::%arg-player%}%"


(jeżeli tak jak mi spami ci ,że konsola wykonała komendę wpisz /gamerule sendCommandFeedback false )

Testowane na:

Wersja serwera: 1.12.2
Wersja silnika: Magma-1bc8635-server
Wersja skripta: Skript 2.2-dev37c (obsługujący 1.12.2)
Dodatki:

skript-mirror-0.19.1
skript-reflect-2.1.0
skUtilities.v0.9.2
skRayFall+v1.9.20
SkQuery
Skellett-Legacy

(powinno działać i na 1.16+ bo to w końcu starsza wersja niż potrzebna o ile używasz 1.16+)




Jeżeli {kon::%player%} nie będzie ci potrzebne ustaw {_kon::%player%} aby nie robić niepotrzebnych variablesów

Edytowane przez polsatgraniepl
/gamerule sendCommandFeedback false
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...