Skocz do zawartości
  • 0

Czy da się tak zrobić?


MrDiament
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam problem bo nie chciałbym aby ten item nie dało się wyrzucić z ekwipunku ani zmieniać jego położenia, ale inne przedmioty by się dało. Czy da sie tak zrobić?

on login:
	set slot 8 of player to nether star named "&8&l» &aMenu &8(&7Prawy Przycisk&8)"

 

CountingDogs

Wstawiam kod w code.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 1.03.2021 o 18:20, MrDiament napisał:

Witam, mam problem bo nie chciałbym aby ten item nie dało się wyrzucić z ekwipunku ani zmieniać jego położenia, ale inne przedmioty by się dało. Czy da sie tak zrobić?


on login:
    set slot 8 of player to nether star named "&8&l» &aMenu &8(&7Prawy Przycisk&8)"

 

Tak, dałoby.

Należy anulować event 'on inventory click' gdy kliknięty slot to 8.

Tak samo należy sprawdzać w evencie 'on drop' wartość 'event-item'.

Jeżeli szukasz przykładów, poszukaj w dziale zleceń.

CountingDogs

Wstawiam kod w code w cytacie.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
44 minuty temu, Kormic napisał:

Tak, dałoby.

Należy anulować event 'on inventory click' gdy kliknięty slot to 8.

Tak samo należy sprawdzać w evencie 'on drop' wartość 'event-item'.

Jeżeli szukasz przykładów, poszukaj w dziale zleceń.

jakim dziale zleceń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Kormic napisał:

Mam na myśli dział "Skript > Zlecenia".

Ostatnio (bodajże w ostatni czwartek) robiłem coś podobnego działaniem do tego, co chcesz napisać. Tam powinieneś znaleźć wskazówki.

nie mogę znaleźć xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, MrDiament napisał:

a co jest do tego potrzebne mam skripta 2.5.3 i jest pewien problem bo nawet jak napisze np "dsadadwdasd" to nie wyskakuje mi błąd przy przeładowywaniu skryptu

Wpisz /skript help, zobacz czy nie ma błędów w konsoli.

Podaj również proszę:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z ich wersjami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Wpisz /skript help, zobacz czy nie ma błędów w konsoli.

Podaj również proszę:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z ich wersjami

1.8 - 1.16 (viaversion)

paperspigot 1.8.8

2.5.3

SkQuery 3.21.4 (nie działa), skrayfall 1.9.7 i skDragon 0.14.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, MrDiament napisał:

1.8 - 1.16 (viaversion)

paperspigot 1.8.8

2.5.3

SkQuery 3.21.4 (nie działa), skrayfall 1.9.7 i skDragon 0.14.0

Pobierz te SkQuery: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Jeżeli nie zadziała, spróbuj włączyć serwer bez dodatków do Skripta. Sam Skript.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, Kormic napisał:

Tutaj masz coś takiego:

 

ale ten skrypt tutaj jest na to by tego przedmiotu nie dało sie przenieść na slot na którym był na początku

    else if click type is left mouse button or right mouse button:
        clicked inventory is not player's inventory
        player's cursor slot is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event
    else if click type is left mouse button with shift or right mouse button with shift:
        clicked inventory is player's inventory
        event-slot is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event
    else if click type is number key:    
        clicked inventory is player's inventory
        slot (hotbar button) of player's inventory is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
24 minuty temu, MrDiament napisał:

ale ten skrypt tutaj jest na to by tego przedmiotu nie dało sie przenieść na slot na którym był na początku

    else if click type is left mouse button or right mouse button:
        clicked inventory is not player's inventory
        player's cursor slot is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event
    else if click type is left mouse button with shift or right mouse button with shift:
        clicked inventory is player's inventory
        event-slot is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event
    else if click type is number key:    
        clicked inventory is player's inventory
        slot (hotbar button) of player's inventory is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event

No dobra. Co w takim razie jeszcze nie działa?

Mógłbyś wskazać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Kormic napisał:

No dobra. Co w takim razie jeszcze nie działa?

Mógłbyś wskazać?

wszystko działa, ale nie tak jak trzeba - przedmiot który zawsze sie dostaje:

on login:
    set slot 8 of player to nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"

 

da się zmienić mu pozycję z tym kodem

 else if click type is left mouse button or right mouse button:
        clicked inventory is not player's inventory
        player's cursor slot is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event
    else if click type is left mouse button with shift or right mouse button with shift:
        clicked inventory is player's inventory
        event-slot is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event
    else if click type is number key:    
        clicked inventory is player's inventory
        slot (hotbar button) of player's inventory is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event

 

ale z powrotem go nie można włożyć w tego 8 slota a chodzi mi o to by sie wgl nie dało go przemieszczać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, MrDiament napisał:

wszystko działa, ale nie tak jak trzeba - przedmiot który zawsze sie dostaje:

on login:
    set slot 8 of player to nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"

 

da się zmienić mu pozycję z tym kodem

 else if click type is left mouse button or right mouse button:
        clicked inventory is not player's inventory
        player's cursor slot is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event
    else if click type is left mouse button with shift or right mouse button with shift:
        clicked inventory is player's inventory
        event-slot is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event
    else if click type is number key:    
        clicked inventory is player's inventory
        slot (hotbar button) of player's inventory is nether star named "&8&l» &aMenu SkyBlocka &8(&7Prawy Przycisk&8)"
        cancel event

 

ale z powrotem go nie można włożyć w tego 8 slota a chodzi mi o to by sie wgl nie dało go przemieszczać

Skoro w ogóle nie ma być przemieszczany, wystarczy sprawdzać czy gracz kliknął swój ekwipunek i czy kliknięty slot to 8. Jeżeli tak, anulujesz event.

Ten kod był bardziej przeznaczony, aby można było przemieszczać po swoim ekwipunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Skoro w ogóle nie ma być przemieszczany, wystarczy sprawdzać czy gracz kliknął swój ekwipunek i czy kliknięty slot to 8. Jeżeli tak, anulujesz event.

Ten kod był bardziej przeznaczony, aby można było przemieszczać po swoim ekwipunku.

takie coś? 

else if "%clicked slot%" is "8":
        clicked inventory is player's inventory
        cancel event

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, MrDiament napisał:

takie coś? 

else if "%clicked slot%" is "8":
        clicked inventory is player's inventory
        cancel event

Nie widzę całego kodu, ale nie wiem na co ci ten 'else if'.

Reszta powinna być okej.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Nie widzę całego kodu, ale nie wiem na co ci ten 'else if'.

Reszta powinna być okej.

on inventory click:
    if "%inventory name of player's current inventory%" is "&8&l» &aMenu SkyBlocka":
        cancel event
        if "%clicked slot%" is "13":
            cancel event
    else if "%clicked slot%" is "8":
        clicked inventory is player's inventory
        cancel event

i to nie za bardzo działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, MrDiament napisał:

to nie za bardzo działa

Nie działa gdyż 'else if' jest podpięty pod warunek sprawdzający nazwę GUI.

Powinien być podpięty pod warunek sprawdzający slot.

EDIT:

Nie ma sensu również zamieniać tego na tekst.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Nie działa gdyż 'else if' jest podpięty pod warunek sprawdzający nazwę GUI.

Powinien być podpięty pod warunek sprawdzający slot.

EDIT:

Nie ma sensu również zamieniać tego na tekst.

nie za bardzo rozumiem. o tak?

on inventory click:
    if "%clicked slot%" is "8":
        clicked inventory is player's inventory
        cancel event

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...