on death:
create lightning effect at event-location
drop player's head
if attacker is player:
if {czaszka.%victim%} is 1 or 2 or 3:
set {czaszka.%victim%} to 0
add 50 to {money.%attacker%}
send "&8» &f%attacker% &7dostaje &7&nnagrodę&r&7 w wysokości &250 PLN &7za &2zneutralizowanie &7agresywnego gracza &f%victim%&7." to all players
stop
if {czaszka.%victim%} is 0:
if {czaszka.%attacker%} is 0:
send "&8» &f%attacker% &7dostaje &7&nkarę grzywny&r&7 w wysokości &c100 PLN &7oraz &cczaszkę &7za &7&nzabójstwo&r&7 pokojowego gracza &f%victim%&7." to all players
set {czaszka.%attacker%} to 3
remove 100 from {money.%attacker%}
wait 1 second
send title "&7☠" to attacker for 10 seconds
stop
if {czaszka.%attacker%} is 1 or 2 or 3:
send "&8» &f%attacker% &7posiadał już &cczaszkę&7, a więc dostaje &7&nbana&r&7 na &c5 minut &7oraz &7&nkarę grzywny&r&7 w wysokości &c250 PLN &7za &7&nzabójstwo&r&7 pokojowego gracza &f%victim%&7." to all players
set {czaszka.%attacker%} to 3
remove 250 from {money.%attacker%}
wait 30 tick
set {bantime.%attacker%} to 300
kick attacker due to "&4&lZostałeś skazany! &cWróć za &c&o&n5 minut."
loop {bantime.%attacker%} times:
remove 1 from {bantime.%attacker%}
wait 1 seconds
stop
wszystko spoko dziala tylko te "if attacker is player" nie dziala, a gdy daje np. if attacker is not monster to dziala, da sie zrobic jakos tak zeby to if attacker is player dzialalo?
Pytanie
the_kakus 9
on death: create lightning effect at event-location drop player's head if attacker is player: if {czaszka.%victim%} is 1 or 2 or 3: set {czaszka.%victim%} to 0 add 50 to {money.%attacker%} send "&8» &f%attacker% &7dostaje &7&nnagrodę&r&7 w wysokości &250 PLN &7za &2zneutralizowanie &7agresywnego gracza &f%victim%&7." to all players stop if {czaszka.%victim%} is 0: if {czaszka.%attacker%} is 0: send "&8» &f%attacker% &7dostaje &7&nkarę grzywny&r&7 w wysokości &c100 PLN &7oraz &cczaszkę &7za &7&nzabójstwo&r&7 pokojowego gracza &f%victim%&7." to all players set {czaszka.%attacker%} to 3 remove 100 from {money.%attacker%} wait 1 second send title "&7☠" to attacker for 10 seconds stop if {czaszka.%attacker%} is 1 or 2 or 3: send "&8» &f%attacker% &7posiadał już &cczaszkę&7, a więc dostaje &7&nbana&r&7 na &c5 minut &7oraz &7&nkarę grzywny&r&7 w wysokości &c250 PLN &7za &7&nzabójstwo&r&7 pokojowego gracza &f%victim%&7." to all players set {czaszka.%attacker%} to 3 remove 250 from {money.%attacker%} wait 30 tick set {bantime.%attacker%} to 300 kick attacker due to "&4&lZostałeś skazany! &cWróć za &c&o&n5 minut." loop {bantime.%attacker%} times: remove 1 from {bantime.%attacker%} wait 1 seconds stop
wszystko spoko dziala tylko te "if attacker is player" nie dziala, a gdy daje np. if attacker is not monster to dziala, da sie zrobic jakos tak zeby to if attacker is player dzialalo?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.