Skocz do zawartości
  • 0

Problem z drop ItemStack


Stasio

Pytanie

Witam napisałem taki plugin tylko jest problem po pierwsze item nie wypada mi, tylko jest od razu w inventory no chyba że ja go od razu podnoszę ale wątpie a drugi problem to jabłko które mi wypada ale nie ma nazwy ani enchantu  

	@EventHandler (priority = EventPriority.NORMAL)
	public void onEventZombie(EntityDeathEvent event) {
		if(event.getEntity().getKiller() instanceof Player && event.getEntity() instanceof Zombie) {
			Player p = event.getEntity().getKiller();
			Zombie zombie = (Zombie) event.getEntity();
			
			Random rand = new Random();
			int n = rand.nextInt(5);
			
			EXP += n;
			
			p.sendMessage(ChatColor.WHITE.toString() + "Za zabicie "  + ChatColor.DARK_RED + ChatColor.BOLD.toString() + "Zombie " + ChatColor.WHITE + "otrzymujesz: " + ChatColor.GOLD + "" + n);
			
			ItemStack apple = new ItemStack(Material.APPLE, 1);
			ItemMeta apple_meta = apple.getItemMeta();
			apple_meta.addEnchant(Enchantment.DAMAGE_ALL, 10, true);
			apple_meta.setDisplayName(ChatColor.RED + "Jabłko" + ChatColor.BOLD);
			
			p.getLocation().getWorld().dropItem(p.getLocation(), apple);
			
			}
	}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, Stasio napisał:

Witam napisałem taki plugin tylko jest problem po pierwsze item nie wypada mi, tylko jest od razu w inventory no chyba że ja go od razu podnoszę ale wątpie a drugi problem to jabłko które mi wypada ale nie ma nazwy ani enchantu  

Nie posiada nazwy i enchantu, gdyż nie ustawiasz ItemMeta tego przedmiotu.

Zalecam również zmienić format nazywania zmiennych na camelCase (przykładowo 'appleMeta').

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, Kormic napisał:

Nie posiada nazwy i enchantu, gdyż nie ustawiasz ItemMeta tego przedmiotu.

Zalecam również zmienić format nazywania zmiennych na camelCase (przykładowo 'appleMeta').

A jak mam ustawić ItemMeta?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Stasio napisał:

Jeszcze wracając co z tym wypadaniem itemu działa poprawnie ?

Nie rozumiem pytania. Co działa poprawnie?

No... wszystko poza enchantem i nazwą.

Możliwe, że źle sformułowałeś pytanie. Jeżeli tak, popraw się i zadaj je jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Poprawiłem kod tak jak mówiłeś. A co do tego czy działa poprawnie to chodziło mi o to że item pojawiał się w miejscu gracz a nie w miejscu zombie ale wystarczyło zmienić w 

dropItem(p.getLocation(), apple);
 na 
dropItem(zombie.getLocation(), apple);
 i działa
4 godziny temu, Kormic napisał:

Nie rozumiem pytania. Co działa poprawnie?

No... wszystko poza enchantem i nazwą.

Możliwe, że źle sformułowałeś pytanie. Jeżeli tak, popraw się i zadaj je jeszcze raz.

 

CountingDogs

Wstawiam kod w code

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...