Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na teleport


Trewur

Pytanie

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Trewur napisał:

Witam, otóż potrzebuje skryptu, dzięki któremu po wciśnięciu danego przycisku można by się teleportować na dane koordy, zależy mi na tym aby taki przycisk miał być ustawiany komendą.

W jaki sposób ma być ustawiany komendą? Nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Trewur napisał:

Po wpisaniu komendy i np. kliknięciu przycisku zostałby on ustawiony jako właśnie ten do teleportacji.

 

Proszę.

on right click on any button:
	{chooseButtonLoc::%player%} is set:
		cancel event
		set {teleportButtonLoc} to location of clicked block
		send "&aPomyślnie ustawiono lokalizację przycisku!" to player
		clear {chooseButtonLoc::%player%}
		stop
	location of clicked block is {teleportButtonLoc}
	teleport player to location at (100, 100, 100) in world "world"
	send "&aZostałeś przeteleportowany!" to player
	
command /setbutton:
	permission: set.button
	trigger:
		{chooseButtonLoc::%player%} is set:
			send "&6Już możesz wybierać lokalizację przycisku!" to player
			stop
		set {chooseButtonLoc::%player%} to true
		send "&aNastępny przycisk, który naciśniesz, będzie teleportował po wciśnięciu!" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dziękuje!! <3

 

 

53 minuty temu, Kormic napisał:

Proszę.

 

A czy dało by radę dodać do skryptu możliwość ustawienia jeszcze jednego przycisku i jeszcze jednej lokalizacji?

Glicz

Łączę posty.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Trewur napisał:

A czy dało by radę dodać do skryptu możliwość ustawienia jeszcze jednego przycisku i jeszcze jednej lokalizacji?

Jasne.

on right click on any button:
	{chooseButtonLoc::%player%} is set:
		cancel event
		set {teleportButtonLoc%{chooseButtonLoc:%player%}%} to location of clicked block
		send "&aPomyślnie ustawiono lokalizację przycisku nr %{chooseButtonLoc:%player%}%!" to player
		clear {chooseButtonLoc::%player%}
		stop
	# 1
	if location of clicked block is {teleportButtonLoc1}:
		teleport player to location at (100, 100, 100) in world "world"
	# 2	
	else if location of clicked block is {teleportButtonLoc2}:
		teleport player to location at (110, 110, 110) in world "world"	
	send "&aZostałeś przeteleportowany!" to player
	
command /setbutton [<integer=1>]:
	permission: set.button
	trigger:
		{chooseButtonLoc%arg 1%::%player%} is set:
			send "&6Już możesz wybierać lokalizację przycisku!" to player
			stop
		set {chooseButtonLoc:%player%} to 1
		send "&aNastępny przycisk, który naciśniesz, będzie teleportował po wciśnięciu!" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, Trewur napisał:

Mogę ustawić Tylko przycisk nr 1.

Spróbuj jeszcze raz.

Pamiętaj również o podaniu numerku przy komendzie.

on right click on any button:
	{chooseButtonLoc::%player%} is set:
		cancel event
		set {teleportButtonLoc%{chooseButtonLoc:%player%}%} to location of clicked block
		send "&aPomyślnie ustawiono lokalizację przycisku nr %{chooseButtonLoc:%player%}%!" to player
		clear {chooseButtonLoc::%player%}
		stop
	# 1
	if location of clicked block is {teleportButtonLoc1}:
		teleport player to location at (100, 100, 100) in world "world"
	# 2	
	else if location of clicked block is {teleportButtonLoc2}:
		teleport player to location at (110, 110, 110) in world "world"	
	send "&aZostałeś przeteleportowany!" to player
	
command /setbutton [<integer=1>]:
	permission: set.button
	trigger:
		{chooseButtonLoc::%player%} is set:
			send "&6Już możesz wybierać lokalizację przycisku!" to player
			stop
		set {chooseButtonLoc::%player%} to 1
		send "&aNastępny przycisk, który naciśniesz, będzie teleportował po wciśnięciu!" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, Kormic napisał:

Spróbuj jeszcze raz.

Pamiętaj również o podaniu numerku przy komendzie.


on right click on any button:
	{chooseButtonLoc::%player%} is set:
		cancel event
		set {teleportButtonLoc%{chooseButtonLoc:%player%}%} to location of clicked block
		send "&aPomyślnie ustawiono lokalizację przycisku nr %{chooseButtonLoc:%player%}%!" to player
		clear {chooseButtonLoc::%player%}
		stop
	# 1
	if location of clicked block is {teleportButtonLoc1}:
		teleport player to location at (100, 100, 100) in world "world"
	# 2	
	else if location of clicked block is {teleportButtonLoc2}:
		teleport player to location at (110, 110, 110) in world "world"	
	send "&aZostałeś przeteleportowany!" to player
	
command /setbutton [<integer=1>]:
	permission: set.button
	trigger:
		{chooseButtonLoc::%player%} is set:
			send "&6Już możesz wybierać lokalizację przycisku!" to player
			stop
		set {chooseButtonLoc::%player%} to 1
		send "&aNastępny przycisk, który naciśniesz, będzie teleportował po wciśnięciu!" to player

 

Mogę ustawić tylko i wyłącznie przycisk nr 1, i po kliknięciu byle jakiego przycisku nie teleportuje mnie ale wyświetla wiadomość zostałeś przeteleportowany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Trewur napisał:

Mogę ustawić tylko i wyłącznie przycisk nr 1, i po kliknięciu byle jakiego przycisku nie teleportuje mnie ale wyświetla wiadomość zostałeś przeteleportowany.

 

Już widzę...

W przedostatniej linijce powinno być 'to arg 1', a ja dałem 'to 1'. Wybacz, niedopatrzenie z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Już widzę...

W przedostatniej linijce powinno być 'to arg 1', a ja dałem 'to 1'. Wybacz, niedopatrzenie z mojej strony.

Dziękuje, teraz mogę ustawić oba przyciski jednakże wciąż po kliknięciu obojętnie jakiego przycisku pisze mi że zostałem przeteleportowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Trewur napisał:

Dziękuje, teraz mogę ustawić oba przyciski jednakże wciąż po kliknięciu obojętnie jakiego przycisku pisze mi że zostałem przeteleportowany.

Jeżeli jesteś pewien, że ustawiłeś poprawne koordynaty oraz światy przy teleportacji, pokaż co ten kod wyśle na czacie.

on right click on any button:
	{chooseButtonLoc::%player%} is set:
		cancel event
		set {teleportButtonLoc%{chooseButtonLoc:%player%}%} to location of clicked block
		send "&aPomyślnie ustawiono lokalizację przycisku nr %{chooseButtonLoc:%player%}%!" to player
		clear {chooseButtonLoc::%player%}
		stop
	send "", "%location of clicked block%", "%{teleportButtonLoc1}%", "%{teleportButtonLoc2}%" and "" to player
	if location of clicked block is {teleportButtonLoc1}:
		send "1" to player
		teleport player to location at (100, 100, 100) in world "world"
		set {_t} to true
	else if location of clicked block is {teleportButtonLoc2}:
		send "2" to player
		teleport player to location at (110, 110, 110) in world "world"	
		set {_t} to true
	{_t} is set	
	send "&aZostałeś przeteleportowany!" to player
	
command /setbutton [<integer=1>]:
	permission: set.button
	trigger:
		{chooseButtonLoc::%player%} is set:
			send "&6Już możesz wybierać lokalizację przycisku!" to player
			stop
		set {chooseButtonLoc::%player%} to 1
		send "&aNastępny przycisk, który naciśniesz, będzie teleportował po wciśnięciu!" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
28 minut temu, Kormic napisał:

Jeżeli jesteś pewien, że ustawiłeś poprawne koordynaty oraz światy przy teleportacji, pokaż co ten kod wyśle na czacie.



on right click on any button:
	{chooseButtonLoc::%player%} is set:
		cancel event
		set {teleportButtonLoc%{chooseButtonLoc:%player%}%} to location of clicked block
		send "&aPomyślnie ustawiono lokalizację przycisku nr %{chooseButtonLoc:%player%}%!" to player
		clear {chooseButtonLoc::%player%}
		stop
	send "", "%location of clicked block%", "%{teleportButtonLoc1}%", "%{teleportButtonLoc2}%" and "" to player
	if location of clicked block is {teleportButtonLoc1}:
		send "1" to player
		teleport player to location at (100, 100, 100) in world "world"
		set {_t} to true
	else if location of clicked block is {teleportButtonLoc2}:
		send "2" to player
		teleport player to location at (110, 110, 110) in world "world"	
		set {_t} to true
	{_t} is set	
	send "&aZostałeś przeteleportowany!" to player
	
command /setbutton [<integer=1>]:
	permission: set.button
	trigger:
		{chooseButtonLoc::%player%} is set:
			send "&6Już możesz wybierać lokalizację przycisku!" to player
			stop
		set {chooseButtonLoc::%player%} to 1
		send "&aNastępny przycisk, który naciśniesz, będzie teleportował po wciśnięciu!" to player

 

XMoe7Nt.png

tnZUo2D.png

 

A to wyskakuje po kliknięciu na jaki kolwiek przycisk

Zoig0tx.png

Edytowane przez Trewur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Czyli teleportacja u ciebie nie działa.

Są ustawione poprawne koordynaty i świat?

Teleportuje na podane koordy tak jak powinno być. Koordy jak i świat są ustawione poprawnie. Chodzi mi o to że po kliknięciu na jakikolwiek przycisk wyświetla się obecnie to:

Zoig0tx.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Trewur napisał:

Teleportuje na podane koordy tak jak powinno być. Koordy jak i świat są ustawione poprawnie. Chodzi mi o to że po kliknięciu na jakikolwiek przycisk wyświetla się obecnie to:

Zoig0tx.png

No to usuń sobie ten długi 'send' w kodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...