Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na cuboidy.


MikuChan

Pytanie

		if arg-1 is "zaproś":
			if arg-2 is set:
				if {chunk.%chunk at player%.czlonkowie} is arg-2:
					send "&6Chunki &8|&cJuż dodałeś tego gracza do tego chunka." to player
				else:
					add arg-2 to {chunk.%chunk at player%.czlonkowie}
					send "&6Chunki &8| &aPomyślnie dodano gracza do działki." to player
			else:
				send "&6Chunki &8| &cPoprawne użycie: /chunki zaproś (gracz)" to player
		if arg-1 is "usuń":
			if arg-2 is set:
				if {chunk.%chunk at player%.czlonkowie.%arg-1%} is false:
					send "&6Chunki &8|&cNie znaleziono takiego gracza dodanego na twój chunk." to player
				else:
					remove arg-2 from {chunk.%chunk at player%.czlonkowie}
					send "&6Chunki &8| &aPomyślnie usunięto gracza z działki." to player
				if {chunk.%chunk at player%.czlonkowie.%arg-1%} is not set:
					send "&6Chunki &8|&cNie znaleziono takiego gracza dodanego na twój chunk." to player
			else:
				send "&6Chunki &8| &cPoprawne użycie: /chunki usuń (gracz)" to player

Pisałem skrypt na cuboidy na chunkach.

Wszystko jest ok, ale gdy dodawałem to żeby gracze mogli dodawać/usuwać ludzi z chunków.

Nie działa np. to że jak ludzie dodają do chunka osoby to nie mogą jej drugi raz dodać.

Wydaję mi się że to jest źle zrobione po prostu.

Pomoże ktoś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, MikuChan napisał:

Pisałem skrypt na cuboidy na chunkach.

Wszystko jest ok, ale gdy dodawałem to żeby gracze mogli dodawać/usuwać ludzi z chunków.

Nie działa np. to że jak ludzie dodają do chunka osoby to nie mogą jej drugi raz dodać.

Wydaję mi się że to jest źle zrobione po prostu.

Pomoże ktoś?

Owszem, jest to źle zrobione.

Powinieneś użyć listy zmiennych, w której zapisujesz wszystkich graczy.

# Przykłady:
add player to {plotMembers::%chunk at player%::*}
remove player from {plotMembers::%chunk at player%::*}

Wtedy to zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ten znak nie znalazł się tam przypadkowo, ponieważ przyjęło się, że reprezentuje on wszystko co w informatyce uznawane jest za dane. Przykładowo *.jpeg, odnosi się do wszystkich plików JPEG w katalogu, w którym się znajdujesz. W innych jeżykach np. w BASH'u zmienna $* reprezentuje parametry wywołania skryptu, które w Skript rozumiane są jako argumenty arg-1, arg-2 itd... Zasada działania podobna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...