Skocz do zawartości
  • 0

Problem w zapisaniu itemu


TheVloryn6336
 Udostępnij

Pytanie

mam taki oto kod

on inventory click:
	event-inventory is not player's inventory
	if name of event-inventory is "Akcje":
		cancel event
		if clicked slot is 12:
			Otworz(player)
		if clicked slot is 14:
			set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "Ekwipunek"
			set {_nr} to 0
			loop 36 times:
				set slot {_nr} of {_gui} to black glass pane named "&3..."
				add 1 to {_nr}
			set slot 11 of {_gui} to air
			set slot 13 of {_gui} to air
			set slot 15 of {_gui} to air
			set slot 11 of {_gui} to {Amulet1::%player%} parsed as item
			set slot 13 of {_gui} to {Amulet2::%player%} parsed as item
			set slot 15 of {_gui} to {Amulet3::%player%} parsed as item
			set slot 22 of {_gui} to green glass pane named "&azapisz"
			close {_g}'s inventory
			open {_gui} to player
			
on inventory click:
	event-inventory is not player's inventory
	if name of event-inventory is "Ekwipunek":
		if clicked slot is 11 or 13 or 15:
			send "tak" to player
		else:
			cancel event
			if clicked slot is 22:
				set {Amulet1::%player%} to slot 11 of {_gui}
				set {Amulet2::%player%} to slot 13 of {_gui}
				set {Amulet3::%player%} to slot 15 of {_gui}
				send "%{Amulet1::%player%}%"
				Menu(player)

i zamiast nazwy itemu to wysyła mi "<none>" próbowałem też "send "%Amulet1::player%" ale i tak wyświetla "<none>" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
11 minut temu, TheVloryn6336 napisał:

i zamiast nazwy itemu to wysyła mi "<none>" próbowałem też "send "%Amulet1::player%" ale i tak wyświetla "<none>" 

Dlatego zwraca "<none>", gdyż {_gui} jes zmienną lokalną, która działa tylko w jednej sekcji kodu (w tej, w której jest). Po dobrnięciu do jej końca jest czyszcona.

Zamiast 'slot 11 of {_gui}', użyj 'slot 11 of player's current inventory'. Wtedy zapiszesz do tej zmiennej slot obecnie otwartego ekwipunku gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Dlatego zwraca "<none>", gdyż {_gui} jes zmienną lokalną, która działa tylko w jednej sekcji kodu (w tej, w której jest). Po dobrnięciu do jej końca jest czyszcona.

Zamiast 'slot 11 of {_gui}', użyj 'slot 11 of player's current inventory'. Wtedy zapiszesz do tej zmiennej slot obecnie otwartego ekwipunku gracza.

wszystko działa oprócz jednej rzeczy, linia "set slot 13 of {_gui} to {Amulet1::%player%} parsed as item". kiedy wchodzę ponownie do gui nic sie nie pojawia. ze zmienną jest wszystko dobrze bo wysyłam ją przed wstawieniem itemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
3 minuty temu, TheVloryn6336 napisał:

wszystko działa oprócz jednej rzeczy, linia "set slot 13 of {_gui} to {Amulet1::%player%} parsed as item". kiedy wchodzę ponownie do gui nic sie nie pojawia. ze zmienną jest wszystko dobrze bo wysyłam ją przed wstawieniem itemów

Nie musisz tego parse'ować na item w tej komendzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...