Skocz do zawartości
  • 0

Boyfarmer, sandfarmer, kopacz.


Matidbb

Pytanie

Siemka, mam prośbę o napisanie skryptu pod 1.15.2.

Chodzi mi dokładnie o sandfarmerów, boyfarmerów no i kopacza fosy, zależy mi żeby działało to na zasadzie podmiany bloków pod kratką na której będzie postawiony blok aż do bedrocka, np boyfarmer który stawia od 101 do 1 napotkanego bedrocka obsydian i tak samo działający sandfarmer i kopacz, który jedynie będzie podmieniał bloki na powietrze. Jeżeli będzie możliwość dodania komendy, która będzie nadawała graczowi gotowy już item typu /boy give sandfarmer/boyfarmer/kopacz 64 to byłbym wdzięczny. Dodatkowo jeżeli znajdzie się osoba chętna aby takowy skrypt napisać prosiłbym o listę potrzebnych pluginów aby takowy zadziałał bo nie ukrywam że wracam do zabawy z serwerami po paru dobrych latach i moje umiejętności nie są na wysokim poziomie.

 

Edytowane przez Matidbb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dodatkowo aby uprzedzić pytania czy szukałem na necie, nie wiem czy skrypty/pluginy z 2015-2017 miały by prawo zadziałać na wersji z 2019 dlatego też proszę o napisanie typowo nowego kodu aby uniknąć problemu z kompatybilnością z samą wersją gry oraz innymi pluginami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Matidbb napisał:

Dodatkowo aby uprzedzić pytania czy szukałem na necie, nie wiem czy skrypty/pluginy z 2015-2017 miały by prawo zadziałać na wersji z 2019 dlatego też proszę o napisanie typowo nowego kodu aby uniknąć problemu z kompatybilnością z samą wersją gry oraz innymi pluginami.

A już miałem o to zapytać...

Te skrypty są tak banalne, że nie ma właściwie mowy o jakiejkolwiek niekompatybilności. Skript stara się zachować kompatybilność wsteczną (większość dodatków również).

Mogę jedynie doradzić, aby unikać takich skryptów, które wymagają WildSkripta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kormic W takim razie powiedz mi jeszcze czy to jest git klik i czy nie będzie problemu na wersji 1.15.2 z funnyguilds gdyż wyczytałem w internecie że niektóre skrypty mogą umożliwić graczowi z poza gildii używanie boyfarmera na terenie innej co będzie powodowało masę problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Matidbb napisał:

@Kormic W takim razie powiedz mi jeszcze czy to jest git klik i czy nie będzie problemu na wersji 1.15.2 z funnyguilds gdyż wyczytałem w internecie że niektóre skrypty mogą umożliwić graczowi z poza gildii używanie boyfarmera na terenie innej co będzie powodowało masę problemów

To zależy od priorytetu Skripta ustawianego w pliku "config.sk". Jeżeli ktoś sobie daje 'high' lub 'highest', niech się nie dziwi, że tak to działa i event nie jest poprawnie anulowany.

Dla pewności możesz dodać na początku każdego farmera (fosy, piasku, itd.) po sprawdzeniu nazwy dodać 'event is not cancelled'.

Mimo wszystko FunnyGuilds ma raczej wysokie priorytety ustawione w eventach, więc nie powinno być większych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...