Skocz do zawartości
  • 0

Pomoc z usuwaniem itemku


B4r0k

Pytanie

on any movement:
  if player's tool is diamond pickaxe:
    if line 1 of lore of player's tool contains "%{kilof.%player%}%/3":
      enchant player's tool with fortune 3
	  
on mine:
	if line 1 of lore of player's tool contains "%{kilof.%player%}%/3":
		remove 1 from {kilof.%player%}
		set line 1 of lore of player's tool to "%{kilof.%player%}%/3"
		if {kilof.%player%} is 0:
			wait 0.1 second
			set player's tool to air
			
on drop of diamond pickaxe:
	if lore of event-item contains "%{kilof.%player%}%/3":
		cancel event
		send "&cTego kilofu nie wyrzucisz!" to player
		
On death of player:
	if player have diamond pickaxe named "&3&lKilof z fortune":
		remove diamond pickaxe named "&3&lKilof z fortune" from drops
				
on rightclick:
	if name of player's tool is "&3Voucher na kilof":
		if {kilof.%player%} is higher than 0:
			cancel event
			send "&cWykorzystaj najpierw wczesniejszy kilof!" to player
		else:
			remove 1 of player's tool from player
			set {kilof.%player%} to 3
			give 1 diamond pickaxe named "&3&lKilof z fortune" with lore "%{kilof.%player%}%/3" to player
command /debugkilof [<text>]:
	trigger:
		remove 1 diamond pickaxe named "&3&lKilof z fortune" from player
		wait 0.5 second
		give 1 diamond pickaxe named "&3&lKilof z fortune" with lore "%{kilof.%player%}%/3" to player

Próbuje zrobić skrypt gdy po kliknieciu na voucher dostaje sie kilof z fortune 3 z 3 uzyciami, zrobilem ze sie dostaje, nie mozna wyrzucic i znika po 3 wykopanych blokach. Ale jesli gracz da do skrzynki lub gdzies to wtedy inna osoba moze kopac nieskonczosc, dlatego dodalem wczesniej on inventory click, tylko wtedy był problem jesli osoba miala full pasek na dole, to kilof lecial do eq pod E, a stamtąd nie można było jego wyciągnąć. Dlatego chciałem dodac komende /debugkilof, ale pod żadnym pozorem kilof nie chce zniknąć i dodaje się tylko nowy. Ma ktos pomysl jak to zrobic?

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Okej, ale po co Ci ten event on any move?

Najlepiej byłoby to zrobić od początku:

Dajesz graczowi ten kilof i w lore wpisujesz np 3, potem w evencie on mine sprawdzasz czy 1 linijka lore to 3 lub 2 lub 1 i zmieniasz lore na 1 mniej, jeśli osiągnie 0 to po prostu zabierasz graczowi ten przedmiot, tak jak już powiedziałem ten event on any move jest zbędny i tylko obciąża serwer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, B4r0k napisał:

Próbuje zrobić skrypt gdy po kliknieciu na voucher dostaje sie kilof z fortune 3 z 3 uzyciami, zrobilem ze sie dostaje, nie mozna wyrzucic i znika po 3 wykopanych blokach. Ale jesli gracz da do skrzynki lub gdzies to wtedy inna osoba moze kopac nieskonczosc, dlatego dodalem wczesniej on inventory click, tylko wtedy był problem jesli osoba miala full pasek na dole, to kilof lecial do eq pod E, a stamtąd nie można było jego wyciągnąć. Dlatego chciałem dodac komende /debugkilof, ale pod żadnym pozorem kilof nie chce zniknąć i dodaje się tylko nowy. Ma ktos pomysl jak to zrobic?

Co do wrzucania do skrzynek, kowadeł, piecy, itd., możesz to zrobić poprzez event 'on inventory click' i kilka prostych warunków.

clicked inventory is not player's inventory
cursor slot of player is [twój przedmiot]
cancel event

I tyle. Przemieszczanie tego kilofa poza ekwipunek będzie niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, Kormic napisał:

Co do wrzucania do skrzynek, kowadeł, piecy, itd., możesz to zrobić poprzez event 'on inventory click' i kilka prostych warunków.



clicked inventory is not player's inventory
cursor slot of player is [twój przedmiot]
cancel event

I tyle. Przemieszczanie tego kilofa poza ekwipunek będzie niemożliwe.

Teraz zrobiłem tak:
 

on inventory click:
	clicked inventory is not player's inventory
	cursor slot of player is diamond pickaxe named "&3&lKilof z fortune"
	cancel event

To w ogóle nie działało
Potem zrobiłem dla testu tak 

on inventory click:
	clicked inventory is not player's inventory
	cursor slot of player is diamond pickaxe
	cancel event

To raz mozna wsadzic, a raz nie.

 

16 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

Okej, ale po co Ci ten event on any move?

Najlepiej byłoby to zrobić od początku:

Dajesz graczowi ten kilof i w lore wpisujesz np 3, potem w evencie on mine sprawdzasz czy 1 linijka lore to 3 lub 2 lub 1 i zmieniasz lore na 1 mniej, jeśli osiągnie 0 to po prostu zabierasz graczowi ten przedmiot, tak jak już powiedziałem ten event on any move jest zbędny i tylko obciąża serwer.

Ok, tylko moje pytanie brzmi jak usunąć ten kilof z eq lub zablokowac wsadzanie jego w kowadlo, skrzynki itp, ale żeby była możliwość przenoszenia po EQ.

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, B4r0k napisał:

Teraz zrobiłem tak:
 


on inventory click:
	clicked inventory is not player's inventory
	cursor slot of player is diamond pickaxe named "&3&lKilof z fortune"
	cancel event

To w ogóle nie działało
Potem zrobiłem dla testu tak 


on inventory click:
	clicked inventory is not player's inventory
	cursor slot of player is diamond pickaxe
	cancel event

To raz mozna wsadzic, a raz nie.

Opisz gdzie to próbujesz wsadzić, co robisz.

Daj dokładny opis sytuacji, abym mógł odnaleźć błąd.

Podaj również proszę:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy przy przeładowaniu
  • błędy w konsoli

Sprawdź jak zadziała skrypt bez dodatków, upewnij się, że nic z nim nie koliduje (inny skrypt/plugin).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Opisz gdzie to próbujesz wsadzić, co robisz.

Daj dokładny opis sytuacji, abym mógł odnaleźć błąd.

Podaj również proszę:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy przy przeładowaniu
  • błędy w konsoli

Sprawdź jak zadziała skrypt bez dodatków, upewnij się, że nic z nim nie koliduje (inny skrypt/plugin).

wsadzam to w ten sam skrypt z kilofem. 

Gdy dodaje named  <nazwa kilofa> to totalnie nie dziala to, a gdy zostawie sam diamond pickaxe bez named to kilof raz cofa, ze wsadzic nie mozna, a raz mozna normalnie wsadzic.


wersja serwera 1.16.5
silnik spigot
skript 2.5.3

SkQuery v4.1.4
TuSKe v1.8.2
błędu przy przeładowaniu nie ma 
w konsoli tez nie ma

Inny skrypt oraz plugin nie ma szans kolidować się z skryptem, przynajmniej moim zdaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, B4r0k napisał:

wsadzam to w ten sam skrypt z kilofem. 

Gdy dodaje named  <nazwa kilofa> to totalnie nie dziala to, a gdy zostawie sam diamond pickaxe bez named to kilof raz cofa, ze wsadzic nie mozna, a raz mozna normalnie wsadzic.


wersja serwera 1.16.5
silnik spigot
skript 2.5.3

SkQuery v4.1.4
TuSKe v1.8.2
błędu przy przeładowaniu nie ma 
w konsoli tez nie ma

Inny skrypt oraz plugin nie ma szans kolidować się z skryptem, przynajmniej moim zdaniem. 

Czy próbowałeś bez dodatków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, B4r0k napisał:

jak pod E byle jaki item dotknę to send jest wywoływany

 

A zaraz, zaraz. Przecież ten kilof ma enchanty. Spróbuj je dodać do tego pierwszego przypadku gdzie masz kilof z nazwą.

if cursor slot of player is [item] of fortune 3 and unbreaking 3 named "[twoja nazwa]"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...