Witam, mam taki kodzik, który powinien pobierać zmienne i je wyświetlać w tzw ChestCommands:
on rightclick on villager: name of clicked entity is "Rynek" cancel event loop {rynek.items::*}: show "s;1;i;%loop-value%;n;&6Spawn;l;&dTeleportacja na spawn;c;spawn %player%;s;2;i;%loop-value%;n;&6Spawn;l;&dTeleportacja na spawn;c;spawn %player%;s;3;i;%loop-value%;n;&6Spawn;l;&dTeleportacja na spawn;c;spawn %player%;s;4;i;%loop-value%;n;&6Spawn;l;&dTeleportacja na spawn;c;spawn %player%;" with 1 rows named "Rynek" to player
Lecz ten kod mi nie działa, wyświetla kilka przedmiotów ale każdy z nich jest taki sam.
Pytanie
Bercikv9 0
Witam, mam taki kodzik, który powinien pobierać zmienne i je wyświetlać w tzw ChestCommands:
Lecz ten kod mi nie działa, wyświetla kilka przedmiotów ale każdy z nich jest taki sam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi