V4T3 2 Opublikowano 20 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2021 (edytowane) Dla sprostowania, to dodatek raczej dla początkujących - żeby mieli prościej i ewentualnie mogli się wzorować. Skrypt w dużej mierze zastępuje kilka komend z różnych pluginów. Na przykład ja nie wykorzystuje w całości takiego Essentials, wystarczy mi z niego kilka komend. No to ten, "specyfikacja": - Wiadomość powitalna i pożegnalna. - Kolorowanie wiadomości w zależności od uprawnień. - Blokada kilku znanych komend. - Komenda na włączanie i wyłączanie vanish'a. - Komenda na wysyłanie wiadomości do gracza, który jest online. - Komenda, która umożliwia latanie wyznaczonym graczom. - Komenda na wysyłanie wiadomości do wszystkich graczy na serwerze. - Komenda, która pozwala na podglądanie ekwipunków jak i Ender Chestów graczy. - Komenda, która pozwala na ustawianie wielu lokacji i teleportowanie się do nich. - Komendy umożliwiające teleportacje do wyznaczonego gracza (za jego zgodą). - System obsługi czatu. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Aktualizacje: Spoiler 24.01.2021 - Kilka zmian. 27.05.2021 - Kilka zmian. Edytowane 27 maja 2021 przez V4T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaku49 690 Opublikowano 20 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2021 Ta tablica będzie lagowała, jeśli zrobiona jest w taki sposób i bardzo dobrze, że jest wyłączona. Kormic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V4T3 2 Opublikowano 20 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2021 Teraz, jaku49 napisał: Ta tablica będzie lagowała, jeśli zrobiona jest w taki sposób i bardzo dobrze, że jest wyłączona. Testowałem ją u siebie i mi problemów nie powodowała (zależy od maszyny raczej), ale dla pewności napisałem, że może ona źle wpłynąć na wydajność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaku49 690 Opublikowano 20 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2021 16 minut temu, V4T3 napisał: Testowałem ją u siebie i mi problemów nie powodowała (zależy od maszyny raczej), ale dla pewności napisałem, że może ona źle wpłynąć na wydajność. Jeśli będziesz miał 20 graczy i to co 10 sekund będzie się odświeżało dla wszystkich to może to wywołać freezy na serwerze. Skript ma to do siebie, że wszystko wykonuje się w głównym wątku serwera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V4T3 2 Opublikowano 20 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2021 Teraz, jaku49 napisał: Jeśli będziesz miał 20 graczy i to co 10 sekund będzie się odświeżało dla wszystkich to może to wywołać freezy na serwerze. Skript ma to do siebie, że wszystko wykonuje się w głównym wątku serwera. Właściwie to nie wykluczyłem tej opcji, dlatego też ten dodatek został wyłączony. Jednak nie zmienia to faktu, że być może za niedługo zostanie to poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V4T3 2 Opublikowano 21 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 stycznia 2021 Tablicę zaktualizowałem. Co prawda skoro wyświetlana jest tam tylko nazwa gracza, nie będzie się ona zapętlać (co wcześniej było trochę bez sensu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kormic 1 824 Opublikowano 21 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 stycznia 2021 (edytowane) 1. Jeżeli już chcesz robić scoreboarda, aktualizuj go jedynie w przypadku zmiany wartości w nim (po prostu oprzyj na eventach), będzie to znacznie lepsze niż periodical. To samo tyczy się pętli 'while'. Mimo wszystko dobrze, że to poprawiłeś. 2. Zalecam oduczyć się nawyku zagnieżdżania warunków w sobie. # Jak ty to robisz: if arg-1 is set: if arg-2 is set: if arg-3 is set: # Dalszy kod else: send "Podaj argument nr 3!" else: send "Podaj argument nr 2!" else: send "Podaj argument nr 1!" # Jak ja bym to zrobił: if arg-1 is not set: send "Podaj argument nr 1!" stop if arg-2 is not set: send "Podaj argument nr 2!" stop if arg-3 is not set: send "Podaj argument nr 3!" stop # Dalszy kod 3. Zalecam również przejść na listy zmiennych. # Listę zmiennych możesz w prosty sposób wyczyścić (gwiazdka w nazwie zmiennej oznacza dowolny element): clear {blokada::*} # Listę zmiennych możesz zapętlić i wykonać na niej różne operacje: loop {blokada::*}: # Dalszy kod # Możesz sprawdzić jej rozmiar: size of {blokada::*} Powyższych rzeczy nie zrobisz ze zwykłymi zmiennymi. Edytowane 21 stycznia 2021 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V4T3 2 Opublikowano 21 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 stycznia 2021 (edytowane) 14 minut temu, Kormic napisał: 1. Jeżeli już chcesz robić scoreboarda, aktualizuj go jedynie w przypadku zmiany wartości w nim (po prostu oprzyj na eventach), będzie to znacznie lepsze niż periodical. To samo tyczy się pętli 'while'. Mimo wszystko dobrze, że to poprawiłeś. 2. Zalecam oduczyć się nawyku zagnieżdżania warunków w sobie. # Jak ty to robisz: if arg-1 is set: if arg-2 is set: if arg-3 is set: # Dalszy kod else: send "Podaj argument nr 3!" else: send "Podaj argument nr 2!" else: send "Podaj argument nr 1!" # Jak ja bym to zrobił: if arg-1 is not set: send "Podaj argument nr 1!" stop if arg-2 is not set: send "Podaj argument nr 2!" stop if arg-3 is not set: send "Podaj argument nr 3!" stop # Dalszy kod 3. Zalecam również przejść na listy zmiennych. # Listę zmiennych możesz w prosty sposób wyczyścić (gwiazdka w nazwie zmiennej oznacza dowolny element): clear {blokada::*} # Listę zmiennych możesz zapętlić i wykonać na niej różne operacje (w tym przypadku loop-index to nazwa gracza, a loop-value to wartość true/false): loop {blokada::*}: # Dalszy kod # Możesz sprawdzić jej rozmiar: size of {blokada::*} Powyższych rzeczy nie zrobisz ze zwykłymi zmiennymi. Generalnie to po prostu przyzwyczaiłem się do umieszczania if'ów pod sobą, stety albo niestety. Ale dzięki za tipy. // Tak swoją drogą, w skrypcie jest tylko jedna zmienna, której raczej nie trzeba czyścić. Więc chyba nie trzeba jej przerabiać na listę? Edytowane 21 stycznia 2021 przez V4T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoFFeIN04 606 Opublikowano 27 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2021 W dniu 21.01.2021 o 14:29, V4T3 napisał: w skrypcie jest tylko jedna zmienna, której raczej nie trzeba czyścić. Więc chyba nie trzeba jej przerabiać na listę? Chodziło mu raczej o zmienną np. {teleport.%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi