Skocz do zawartości
  • 0

licznik wykopanych rud


HakunaMatataes
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, HakunaMatataes napisał:

Siemka da rade ktos mi zrobic skrypt wykopanych rud wszystkich graczy? poprostu tabelka z iloscia wykopanych rud danego gracza i zeby kazdy to widzial + czy potrzebuje cos wiecej niz plugin skript i uzywam wersji 1.8 mc :)

ten niestety mi nie dzialal 

Ma wyglądać to tak jak w zamieszczonym linku, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kormic wystarcza tylko rudy i cobbl bez drewna jak mozna prosic + ten czas na serwerze :)

 

Godzinę temu, Kormic napisał:

Ma wyglądać to tak jak w zamieszczonym linku, tak?

i wiesz moze gdzie pobiore nowsza wersje na 1.8 bo mam z 2014 wersje cb 1.7.2 i myslisz ze powinno dzialac git all skrypty?

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, HakunaMatataes napisał:

i wiesz moze gdzie pobiore nowsza wersje na 1.8 bo mam z 2014 wersje cb 1.7.2 i myslisz ze powinno dzialac git all skrypty?

Na tak starą wersję nikt ci nie będzie pisał skryptów.

Pobierz Skript 2.5.3 od Matocolotoe. Jeżeli nie zadziała, użyj 2.5 od Matocolotoe. Następnie możesz spróbować z 2.2-dev37c i 2.2-dev36 od bensku jeżeli poprzednie nie wypalą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, HakunaMatataes napisał:

nowsza wersje na 1.8

Skripta? Na 1.8 tylko fork od Matocolotoe

on mine of any ore:
	set {_ore::*} to split "%block%" at "_"
	add 1 to {stats::%player%::%{_ore::1}%}
on mine of stone:
	add 1 to {stats::%player%::cobble}
command /staty:
	trigger:
		send "Statystyki:"
		loop {stats::%player%::*}:
			send "%loop-index%: %loop-value%"

mniej więcej tak może wyglądać kod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, HakunaMatataes napisał:

moze ktos z was podeslac jakas lepsza wersje

no przecież podaliśmy, Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

4 minuty temu, HakunaMatataes napisał:

napisac pod nia skrypt

napisałem

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
38 minut temu, Kormic napisał:

W takim razie proszę. Wymagany Skript 2.5 lub nowszy.

 

git ide zobaczyc

 

38 minut temu, Kormic napisał:

W takim razie proszę. Wymagany Skript 2.5 lub nowszy.

 

dziala tylko licznik czasu 

wersja 2.5.3

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez HakunaMatataes
blad
Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
27 minut temu, Kormic napisał:

Wcięcia się zepsuły, już je poprawiłem. Spróbuj jeszcze raz.

 

jeden blad jest ale chyba wszystko git Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

+ masz moze cos zeby kazdy to widzial? w sensie zeby pojawiala sie tabelka np po prawej i bylo napisane kto ile wykopal tego i tego i taka topka

 

@Kormicjednak nie jest git jak kopie cobla to na licznik pokazuje lapis a jak zelazo to diamenty nabija

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, HakunaMatataes napisał:

jeden blad jest ale chyba wszystko git Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

+ masz moze cos zeby kazdy to widzial? w sensie zeby pojawiala sie tabelka np po prawej i bylo napisane kto ile wykopal tego i tego i taka topka

O panie, przecinek się zapodział.

Co do topki... Tabelka po prawej, czyli scoreboard? Mam nadzieję, że nie masz zamiaru robić scoreboardu w Skript.

Jakby ta topka miała wyglądać?

1 minutę temu, HakunaMatataes napisał:

@Kormicjednak nie jest git jak kopie cobla to na licznik pokazuje lapis a jak zelazo to diamenty nabija

Zaraz zobaczę co jest nie tak i naprawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
50 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

 

on mine of any ore:
	set {_ore::*} to split "%block%" at "_"
	add 1 to {stats::%player%::%{_ore::1}%}
on mine of stone:
	add 1 to {stats::%player%::cobble}
command /staty:
	trigger:
		send "Statystyki:"
		loop {stats::%player%::*}:
			send "%loop-index%: %loop-value%"

 

przetestuj mój kod, czy również są w nim takie problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, Kormic napisał:

O panie, przecinek się zapodział.

Co do topki... Tabelka po prawej, czyli scoreboard? Mam nadzieję, że nie masz zamiaru robić scoreboardu w Skript.

Jakby ta topka miała wyglądać?

Zaraz zobaczę co jest nie tak i naprawię.

tak tabelka po prawej czyli scoreboard zielony w tym jestem ale poprostu wystarczy cos takiego ze np ktos wykopie diament i sie pojawia w tej tabeli ktos wykopie 2 jest nad nim itd jesli da sie dodac do tego jeszcze zelazo zloto i tak dalej to git jesli nie to tylko diamenty do tabelki :)

 

@CoFFeIN04dziala ale bez kolorow + bez czasu na serwerze @Kormic skrypt bardziej pasuje

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, HakunaMatataes napisał:

tak tabelka po prawej czyli scoreboard zielony w tym jestem ale poprostu wystarczy cos takiego ze np ktos wykopie diament i sie pojawia w tej tabeli ktos wykopie 2 jest nad nim itd jesli da sie dodac do tego jeszcze zelazo zloto i tak dalej to git jesli nie to tylko diamenty do tabelki :)

Problem wtedy będzie taki, że scoreboard będzie zdecydowanie zbyt długi i najzwyczajniej w świecie brzydki. Mogę zrobić to w ten sposób:

          TOPKA
Diamenty: <gracz> - <ile wykopał>
Żelazo: <gracz> - <ile wykopał>
Złoto: <gracz> - <ile wykopał>
# I tak dalej...

Lub również w taki sposób:

         TOPKA
Diamenty:
1. <gracz> - <ilość>
2. <gracz> - <ilość>
3. <gracz> - <ilość>
Żelazo:
1. <gracz> - <ilość>
2. <gracz> - <ilość>
3. <gracz> - <ilość>
Złoto:
1. <gracz> - <ilość>
2. <gracz> - <ilość>
3. <gracz> - <ilość>

Dobrze byłoby, aby scoreboard nie był dłuższy niż 15 linijek. Najlepiej jakby mieścił się w granicach 10 linijek. Więc jak chcesz to zrobić?

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Problem wtedy będzie taki, że scoreboard będzie zdecydowanie zbyt długi i najzwyczajniej w świecie brzydki. Mogę zrobić to w ten sposób:

          TOPKA
Diamenty: <gracz> - <ile wykopał>
Żelazo: <gracz> - <ile wykopał>
Złoto: <gracz> - <ile wykopał>
# I tak dalej...

Lub również w taki sposób:

         TOPKA
Diamenty:
1. <gracz> - <ilość>
2. <gracz> - <ilość>
3. <gracz> - <ilość>
Żelazo:
1. <gracz> - <ilość>
2. <gracz> - <ilość>
3. <gracz> - <ilość>
Złoto:
1. <gracz> - <ilość>
2. <gracz> - <ilość>
3. <gracz> - <ilość>

Dobrze byłoby, aby scoreboard nie był dłuższy niż 15 linijek. Najlepiej jakby mieścił się w granicach 10 linijek. Więc jak chcesz to zrobić?

2 przyklad jak najbardziej mi pasuje :) i jakbys dal rade poprawic ten blad w skrypcie bylbym wdzieczny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, HakunaMatataes napisał:

2 przyklad jak najbardziej mi pasuje :) i jakbys dal rade poprawic ten blad w skrypcie bylbym wdzieczny :D

Już poprawiłem.

Z tym scoreboardem to najlepiej jakbyś wybrał sobie któryś z lepszych pluginów na scoreboard (np. FeatherBoard, QuickBoard, itd.). Wtedy będę mógł zarejestrować placeholdery (wymagany będzie plugin PlaceholderAPI), a ty będziesz mógł ich użyć w scoreboardzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Już poprawiłem.

Z tym scoreboardem to najlepiej jakbyś wybrał sobie któryś z lepszych pluginów na scoreboard (np. FeatherBoard, QuickBoard, itd.). Wtedy będę mógł zarejestrować placeholdery (wymagany będzie plugin PlaceholderAPI), a ty będziesz mógł ich użyć w scoreboardzie.

jasne wrzuce quickboardi placeholderapi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
40 minut temu, HakunaMatataes napisał:

jasne wrzuce quickboardi placeholderapi :)

Skrypt:

Rejestrowanie placeholderów:

Wymagany dodatek skript-placeholders, skrypt PyraTop REBORN (v. 4.3.0) i PlaceholderAPI.

on placeholderapi request for prefix "skript":
	placeholder contains "skript_mined_blocks_"
	set {_placeholder::*} to placeholder split at "_"
	set {_n} to {_placeholder::5} parsed as integer
	set {_top::*} to createTop("minedBlocks::%{_placeholder::4}%", {_n}, "&e[I]. &b[P] &7- &6[V]")
	set result to {_top::%{_n}%}

Placeholdery wyglądają następująco:

%skript_mined_blocks_<blok>_<numer>%

# <blok> - tutaj możesz dać jedną z następujących rzeczy: stone, coal, iron, gold, diamond, redstone, emerald, lapis
# <numer> - miejsce w topce

# Przykłady użycia:

%skript_mined_blocks_gold_1%
%skript_mined_blocks_lapis_3%
%skript_mined_blocks_diamond_2%

Mam nadzieję, że nie będziesz podawał zbyt wysokich numerków, zresztą i tak zapewne wystarczy ci top 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...