Skocz do zawartości
  • 0

on entering region "spawn":


shaqupl1

Pytanie

Wcześniej składnia:

on entering region "spawn":

była poprawna po update skripta do 2.5.3 (na ten moment najnowsza wersja) zaczęło wywalać błąd.

Szukałem w changelogach ale nie mogę znaleźć nic na ten temat.

Próbowałem:

on entering of region "spawn":

on enter region "spawn":

on enter of region "spawn":

Nic z powyższych nie działa 🙂

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
11 minut temu, shaqupl1 napisał:

była poprawna po update skripta do 2.5.3 (na ten moment najnowsza wersja) zaczęło wywalać błąd.

Szukałem w changelogach ale nie mogę znaleźć nic na ten temat.

Próbowałem:

Zaktualizuj WorldGuarda jeżeli to możliwe.

Co to za błąd? Pokaż konsolę.

EDIT:

Upewnij się również, że ten region istnieje. Jeżeli ten region nie istnieje, to jest powodem błędu.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

Masz na pewno WorldGuard?



on region enter:
	if "%region at player%" contains "spawn":
		#kod

Ewentualnie



on entering of region "spawn":

 

Jaką masz wersję serwera?

Mam worldguard najnowszy wersja serwer to git-Paper-393 (MC: 1.16.4) (Implementing API version 1.16.4-R0.1-SNAPSHOT).
Pierwsze rozwiązanie mnie nie interesuje, ponieważ nie chce aby skript sprawdzał każdego gracza który wejdzie na jakikolwiek region. Interesuje mnie rozwiązanie w jednej linijce. Idzie to zrobić w ten sposób:

on enter region:
    if player is in region "spawn":

Lecz tak jak mówiłem takie rozwiązanie mnie nie interesuje ponieważ nie jest optymalne w działaniu serwera. 

on entering of region "spawn":

Pisałem, że nie działa.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, shaqupl1 napisał:

Mam worldguard najnowszy wersja serwer to git-Paper-393 (MC: 1.16.4) (Implementing API version 1.16.4-R0.1-SNAPSHOT).
Pierwsze rozwiązanie mnie nie interesuje, ponieważ nie chce aby skript sprawdzał każdego gracza który wejdzie na jakikolwiek region. Interesuje mnie rozwiązanie w jednej linijce. Idzie to zrobić w ten sposób:


on enter region:
    if player is in region "spawn":

Lecz tak jak mówiłem takie rozwiązanie mnie nie interesuje ponieważ nie jest optymalne w działaniu serwera. 


on entering of region "spawn":

Pisałem, że nie działa.

Zacznijmy od tego, że taki kod w ogóle nie zadziałałby, gdyż event jest wywoływany przed aktualnym wejściem do regionu, a więc i tak fizycznie gracz będzie poza nim. Tutaj należałoby albo użyć 'event-region', albo opóźnić kod o 1 tick.

Nie wybrzydzaj w takim rozwiązaniu, jeżeli jednoliniowe podawanie regionu w evencie nie działa, musisz użyć tego (chyba, że wolisz się doszukiwać przyczyny).

Przeczytaj również co napisałem wyżej w moim poprzednim poście.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

czemu niby nie jest optymalne, nie ma tam żadnego loop all players ani nic takiego, nie wiem o co chodzi

on region enter:

 

sprawdza każdego gracza wchodzącego na każdy region

on entering region "spawn"

sprawdza tylko graczy, którzy weszli na region spawn

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kod testowany, działa

on region enter:
	if "%region%" contains "spawn":
		#kod

 

6 minut temu, shaqupl1 napisał:

on region enter:

sprawdza każdego gracza wchodzącego na każdy region

Nie, skąd ten pomysł: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

Nie, skąd ten pomysł: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Jak to nie sprawdza każdego gracza. Zobacz sobie co się stanie po zastosowaniu takiego kodu:

on region enter:
    send "wszedles na jakis region"
    if "%region%" contains "spawn":
        send "spawn"

Wcześniejsze rozwiązanie, które działało przed updatem skripta do 2.5.3 nie sprawdzało każdego kto wszedł na byle jaki region tylko na ten, który umieściliśmy w kodzie:

on entering region "spawn":

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, shaqupl1 napisał:

Jak to nie sprawdza każdego gracza. Zobacz sobie co się stanie po zastosowaniu takiego kodu:



on region enter:
    send "wszedles na jakis region"
    if "%region%" contains "spawn":
        send "spawn"

Wcześniejsze rozwiązanie, które działało przed updatem skripta do 2.5.3 nie sprawdzało każdego kto wszedł na byle jaki region tylko na ten, który umieściliśmy w kodzie:



on entering region "spawn":

 

Właśnie, że to jest to samo. Po prostu drugie od pierwszego różni się tym, że jest załatwiane "za kurtyną" w Skript'cie. W drugim również jest sprawdzanie nazwy regionu, po prostu jest to zaimplementowane w Skript'cie.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, CoFFeIN04 napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

sprawdziłem, stało się to, co myślałem że się stanie

 

Nie wiem, dlaczego sądzisz że miałoby to sprawdzać każdego gracza

Chodziło mi o to że najpierw sprawdzi gracza, który wejdzie na dowolny region. A później sprawdzi czy ten region jest spawnem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...