Skocz do zawartości
  • 0

TNT


ChlebekPlayer

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 godziny temu, Kormic napisał:

Użyj eventu 'on damage' i sprawdź czy 'damage cause' to 'block explosion'.

Takie coś nie działa

on damage:
    if damage cause is block explosion:
        cancel event

Coś źle napisałem?

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, ChlebekPlayer napisał:

Takie coś nie działa

on damage:
    if damage cause is block explosion:
        cancel event

Coś źle napisałem?

 

To był jedynie pomysł. Sprawdź w takim razie damage cause.

send "%damage cause%" to victim

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Kormic napisał:

To był jedynie pomysł. Sprawdź w takim razie damage cause.



send "%damage cause%" to victim

 

on damage:
    if damage cause is block explosion:
       send "%damage cause%" to victim

 

tak?

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, ChlebekPlayer napisał:

on damage:
    if damage cause is block explosion:
       send "%damage cause%" to victim

 

tak?

Nie, bez warunku sprawdzającego 'damage cause'. Wyślij go po prostu na czacie, przecież chcemy poznać wartość tego wyrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
24 minuty temu, ChlebekPlayer napisał:

Ok, zrobiłem i napisałem tam entity explosion, ale wtedy nie knockuje mnie, ale tez nie daje damage. Chodzi mi o to żeby knockwalo.

Użyj w evencie warunku, który wcześniej pokazałeś i po nim ustaw wartość 'damage' jako 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 godzin temu, Kormic napisał:

Użyj w evencie warunku, który wcześniej pokazałeś i po nim ustaw wartość 'damage' jako 0.

Jeżeli tak:

on damage:
    if damage cause is entity explosion:
        set damage of entity exlosion to 0

to nie działa

Edytowane przez xNightPower_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 godzin temu, ChlebekPlayer napisał:

Jeżeli tak:


on damage:
    if damage cause is entity explosion:
        set damage of entity exlosion to 0

to nie działa

Nie tak.

Po prostu ustaw 'damage', nie żadne 'damage of entity exlosion'. Już pomijam fakt, że jest tam literówka.

set damage to 0

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...