ChlebekPlayer 4 Opublikowano 2 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 Siemka, Potrzebuje wyłączyć damage TNT, ale zeby odrzut byl taki sam. Jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 2 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 Teraz, ChlebekPlayer napisał: Siemka, Potrzebuje wyłączyć damage TNT, ale zeby odrzut byl taki sam. Jakies pomysly? Użyj eventu 'on damage' i sprawdź czy 'damage cause' to 'block explosion'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ChlebekPlayer 4 Opublikowano 2 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Kormic napisał: Użyj eventu 'on damage' i sprawdź czy 'damage cause' to 'block explosion'. Takie coś nie działa on damage: if damage cause is block explosion: cancel event Coś źle napisałem? Edytowane 2 stycznia 2021 przez xNightPower_ Umieszczam kod w code. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ChlebekPlayer 4 Opublikowano 2 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 W sensie daje nadal damage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 2 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 Teraz, ChlebekPlayer napisał: Takie coś nie działa on damage: if damage cause is block explosion: cancel event Coś źle napisałem? To był jedynie pomysł. Sprawdź w takim razie damage cause. send "%damage cause%" to victim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ChlebekPlayer 4 Opublikowano 2 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 (edytowane) Godzinę temu, Kormic napisał: To był jedynie pomysł. Sprawdź w takim razie damage cause. send "%damage cause%" to victim on damage: if damage cause is block explosion: send "%damage cause%" to victim tak? Edytowane 2 stycznia 2021 przez xNightPower_ Umieszczam kod w code. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 2 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 Teraz, ChlebekPlayer napisał: on damage: if damage cause is block explosion: send "%damage cause%" to victim tak? Nie, bez warunku sprawdzającego 'damage cause'. Wyślij go po prostu na czacie, przecież chcemy poznać wartość tego wyrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 2 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 1 minutę temu, ChlebekPlayer napisał: on damage: if damage cause is block explosion: send "%damage cause%" to victim tak? nie on damage: send "%damage cause%" to victim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ChlebekPlayer 4 Opublikowano 2 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 Ok, zrobiłem i napisałem tam entity explosion, ale wtedy nie knockuje mnie, ale tez nie daje damage. Chodzi mi o to żeby knockwalo. @Kormic @Michix macie pomysly? Łączę posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 2 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 24 minuty temu, ChlebekPlayer napisał: Ok, zrobiłem i napisałem tam entity explosion, ale wtedy nie knockuje mnie, ale tez nie daje damage. Chodzi mi o to żeby knockwalo. Użyj w evencie warunku, który wcześniej pokazałeś i po nim ustaw wartość 'damage' jako 0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ChlebekPlayer 4 Opublikowano 2 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 (edytowane) 15 godzin temu, Kormic napisał: Użyj w evencie warunku, który wcześniej pokazałeś i po nim ustaw wartość 'damage' jako 0. Jeżeli tak: on damage: if damage cause is entity explosion: set damage of entity exlosion to 0 to nie działa Edytowane 3 stycznia 2021 przez xNightPower_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 2 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2021 (edytowane) 11 godzin temu, ChlebekPlayer napisał: Jeżeli tak: on damage: if damage cause is entity explosion: set damage of entity exlosion to 0 to nie działa Nie tak. Po prostu ustaw 'damage', nie żadne 'damage of entity exlosion'. Już pomijam fakt, że jest tam literówka. set damage to 0 Edytowane 3 stycznia 2021 przez xNightPower_ Naprawiam cytat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ChlebekPlayer 4
Siemka,
Potrzebuje wyłączyć damage TNT, ale zeby odrzut byl taki sam.
Jakies pomysly?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.