Skocz do zawartości
  • 0

Particle


MineRP

Pytanie

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, MineRP napisał:

Siemka, próbowałem różnych sposobów spod starych postów na skript.pl, ale nic nie działa, więc da ktoś dokładną linijkę jak zespawnować w graczu 10 cząsteczek large_smoke?

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Powinno pomóc. Spójrz na drugą składnię, a będziesz wiedział co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Powinno pomóc. Spójrz na drugą składnię, a będziesz wiedział co i jak.

play 10 large_smoke on location of player Nie wiem, nie wiem, chyba, że źle coś robie względem tego co podesłałeś, ale wydaje się, że nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Bez podłogi w nazwie i powinno być 'at location of player'.

 

A jak do tego dodać jeszcze direction w górę? Bo dałem tak: play 10 large smoke at location of player on direction of 1 1 1 i nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, MineRP napisał:

 

A jak do tego dodać jeszcze direction w górę? Bo dałem tak: play 10 large smoke at location of player on direction of 1 1 1 i nie działa

Jeżeli w składni masz coś podane na kolorowo, możesz na to kliknąć i przeniesie cię to do danego wyrażenia, bądź typu wartości. Do góry to powinno być 'above' o ile się nie mylę. Spójrz na składnię i popróbuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, Kormic napisał:

Jeżeli w składni masz coś podane na kolorowo, możesz na to kliknąć i przeniesie cię to do danego wyrażenia, bądź typu wartości. Do góry to powinno być 'above' o ile się nie mylę. Spójrz na składnię i popróbuj.

hmmm... probowałem już chyba wszystkiego i nic :(
spawn 10 of particle large smoke:1 offset by 0.5, 1, 0.5 at location of player
co w tym poprawić, żeby działało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, MineRP napisał:

hmmm... probowałem już chyba wszystkiego i nic :(
spawn 10 of particle large smoke:1 offset by 0.5, 1, 0.5 at location of player
co w tym poprawić, żeby działało?

Pozwolę zacytować siebie.

15 minut temu, Kormic napisał:

Spójrz na składnię

1. Usuń :1 z nazwy particle.

2. W składni nie ma nic o offset'cie.

3. Z tego co widzę to w składni nie ma 'of' po ilości particle. 

Spróbuj jeszcze raz i w razie czego poprawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Pozwolę zacytować siebie.

1. Usuń :1 z nazwy particle.

2. W składni nie ma nic o offset'cie.

3. Z tego co widzę to w składni nie ma 'of' po ilości particle. 

Spróbuj jeszcze raz i w razie czego poprawię.

Spróbowałem i zastosować się do 1,2,3 razem i osobno i dalej błędy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 27.12.2020 o 01:19, Kormic napisał:

1. Pokaż co tam stworzyłeś.

2. Dlaczego w ogóle chcesz nadać kierunek temu efektowi?

Bo to do skryptu z papierosami i ten dymek to ma być niby dymek z petka.
 

spawn 10 of particle large smoke at location of player
spawn 10 particle large smoke at location of player
spawn 10 of particle large smoke at location of player
spawn 10 particle large smoke:1 offset by 0.5, 1, 0.5 at location of player


itp.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, MineRP napisał:

Bo to do skryptu z papierosami i ten dymek to ma być niby dymek z petka.

spawn 10 of particle large smoke at location of player
spawn 10 particle large smoke at location of player
spawn 10 of particle large smoke at location of player
spawn 10 particle large smoke:1 offset by 0.5, 1, 0.5 at location of player
itp.

Składnia wygląda następująco:

(play|show) %number% %visual effects% (on|%directions%) %locations% [(to %players%| in (radius|range) of %number%)]

Końcówkę możemy spokojnie odrzucić, więc pozostaje nam:

(play|show) %number% %visual effects% (on|%directions%) %locations%

Znak | w dokumentacji oznacza "lub". W pierwszym przypadku możemy wybrać to albo to i nie ma to żadnego znaczenia, możesz wybrać 'play'. W drugim przypadku natomiast wiemy, że chcemy w danym kierunku "wysłać" ten particle, więc odrzucamy on i pozostaje nam %directions%.

Zamiast %number% rzecz jasna wstawiamy ilość naszych particle, w twoim przypadku będzie to '10'.

%visual effects% to nasz 'large smoke'.

Ponownie zacytuję siebie:

33 minuty temu, Kormic napisał:

Do góry to powinno być 'above' o ile się nie mylę.

Czyli %directions% zastępujemy 'above'.

Co do %locations%, wstawiamy oczywiście lokalizację gracza, czyli 'location of player' (sam 'player' również przejdzie).

Mam nadzieję, że już zrozumiałeś jak należy to zrobić.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Składnia wygląda następująco:


(play|show) %number% %visual effects% (on|%directions%) %locations% [(to %players%| in (radius|range) of %number%)]

Końcówkę możemy spokojnie odrzucić, więc pozostaje nam:


(play|show) %number% %visual effects% (on|%directions%) %locations%

Znak | w dokumentacji oznacza "lub". W pierwszym przypadku możemy wybrać to albo to i nie ma to żadnego znaczenia, możesz wybrać 'play'. W drugim przypadku natomiast wiemy, że chcemy w danym kierunku "wysłać" ten particle, więc odrzucamy on i pozostaje nam %directions%.

Zamiast %number% rzecz jasna wstawiamy ilość naszych particle, w twoim przypadku będzie to '10'.

Ponownie zacytuję siebie:

Czyli %directions% zastępujemy 'above'.

Co do %locations%, wstawiamy oczywiście lokalizację gracza, czyli 'location of player' (sam 'player' również przejdzie).

Mam nadzieję, że już zrozumiałeś jak należy to zrobić.

Co prawda błędów nie wywala, ale nie działa to tak jak powinno. Nadal tak jakby odrzuca te cząsteczki w każdą stronę.
spawn 10 large smoke above player czy też play 10 large smoke above player, ni to ni to nie działa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, MineRP napisał:

Co prawda błędów nie wywala, ale nie działa to tak jak powinno. Nadal tak jakby odrzuca te cząsteczki w każdą stronę.
spawn 10 large smoke above player czy też play 10 large smoke above player, ni to ni to nie działa :(

Z tego co pamiętam to z particle zawsze był taki problem, że leciały w dziwnym kierunku (zawsze tym samym) z dużą prędkością. W twoim przypadku jest podobnie, tak?

Możliwe, że w Skript nie pojawisz poprawnie tych particle ze względu na problemy z wytyczaniem kierunku i być może będziesz musiał skorzystać ze skript-reflect.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...