Maksiu_Kozak 1 Opublikowano 21 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2020 Yooooooo Siemka napisze ktoś skryt na takie coś że jak pisze [YOU] to jest nick gracza? przykład: Siema co u ciebie [YOU] a na czacie gracza: co tam u ciebie mariusz14 takie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 616 Opublikowano 21 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2020 Informuję że nie da się tego zrobić bezinwazyjnie - po wgraniu tego skryptu większość pluginów / skryptów na chat (formaty, mute, antyspamy i inne) przestanie działać: on chat: cancel event loop all players: set {_} to message replace all "[YOU]" with name of loop-player in {_} send coloured "%display name of player%&r: %{_}%" to loop-player Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2020 3 minuty temu, Maksiu_Kozak napisał: Yooooooo Siemka napisze ktoś skryt na takie coś że jak pisze [YOU] to jest nick gracza? przykład: Siema co u ciebie [YOU] a na czacie gracza: co tam u ciebie mariusz14 takie coś Możesz zrobić to w taki sposób, ale format czatu się sypnie. on chat: message contains "[YOU]" set chat recipients to player loop all players: loop-player is not player set {_t} to message replace all "[YOU]" with "%loop-player%" in {_t} send "%player% >> %{_t}%" Drugim sposobem byłoby zmuszanie gracza do wysłania osobno każdemu graczowi wiadomości, ale tutaj znowu nabijałaby się każda statystyka od czatu. Dodatkowo nie wiadomo jak mogłoby się to zachować w przypadku cooldownów na czat (o ile takowe istnieją). Maksiu_Kozak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maksiu_Kozak 1 Opublikowano 21 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2020 22 minuty temu, Kormic napisał: Możesz zrobić to w taki sposób, ale format czatu się sypnie. on chat: message contains "[YOU]" set chat recipients to player loop all players: loop-player is not player set {_t} to message replace all "[YOU]" with "%loop-player%" in {_t} send "%player% >> %{_t}%" Drugim sposobem byłoby zmuszanie gracza do wysłania osobno każdemu graczowi wiadomości, ale tutaj znowu nabijałaby się każda statystyka od czatu. Dodatkowo nie wiadomo jak mogłoby się to zachować w przypadku cooldownów na czat (o ile takowe istnieją). A w jaki sposób format czatu się sypnie? i da się tu dodać permisje żeby nie każdy mógł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2020 (edytowane) 5 minut temu, Maksiu_Kozak napisał: A w jaki sposób format czatu się sypnie? i da się tu dodać permisje żeby nie każdy mógł? W taki sposób, że jeżeli posiadasz jakiś plugin na czat to ta wiadomość nie będzie zgodna z tym formatem, bo jest wysyłana nie przez gracza, a przez serwer. Będziesz musiał ją samemu dostosować (masz ją w ostatniej linijce skryptu). Edytowane 21 grudnia 2020 przez Kormic Maksiu_Kozak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Maksiu_Kozak 1
Yooooooo
Siemka napisze ktoś skryt na takie coś że jak pisze [YOU] to jest nick gracza? przykład: Siema co u ciebie [YOU] a na czacie gracza: co tam u ciebie mariusz14
takie coś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.