Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobić aby gui sie nie zamykało?


poprosturudy

Pytanie

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, poprosturudy napisał:

Witam, jak mam zrobić aby gui się nie dało zamknąć jeśli zminna "{s}" jest ustawiona?

Ponieważ otwieranie/zamykanie GUI jest client-side'owe, nie można anulować tego eventu.

Użyj eventu 'on inventory close', sprawdź nazwę GUI, jeżeli zmienna jest ustawiona, wtedy graczowi ponownie otwierasz te GUI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Ponieważ otwieranie/zamykanie GUI jest client-side'owe, nie można anulować tego eventu.

Użyj eventu 'on inventory close', sprawdź nazwę GUI, jeżeli zmienna jest ustawiona, wtedy graczowi ponownie otwierasz te GUI.

Tak robię ale jeśli wystarczająco szybko kliknie się "e" to wtedy przedmioty dodają się do normalnego eq gracza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Pokaż w jaki sposób utworzyłeś GUI.

Zrobiłem takie coś.

on inventory close:
    if name of player's current inventory is "&8Piec do topienia":
        if {s} is set:
            send "&c>> W tej chwili przerabiasz sztabke, i nie mozesz zamknac pieca &c<<"
            execute console command "przepal %player%"
            stop


Przepal, to komenda która otwiera gui.

Edytowane przez poprosturudy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, poprosturudy napisał:

Zrobiłem takie coś.


on inventory close:
    if name of player's current inventory is "&8Piec do topienia":
        if {s} is set:
            send "&c>> W tej chwili przerabiasz sztabke, i nie mozesz zamknac pieca &c<<"
            execute console command "przepal %player%"
            stop


Przepal, to komenda która otwiera gui.

Ja nie pytałem się jak to zrobiłeś tylko jak utworzyłeś GUI. Nie każ mi niepotrzebnie dopytywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Ja nie pytałem się jak to zrobiłeś tylko jak utworzyłeś GUI. Nie każ mi niepotrzebnie dopytywać.

open chest with 3 rows named "&8Piec do topienia" to arg 1

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, poprosturudy napisał:

Zrobiłem takie coś.



on inventory close:
    if name of player's current inventory is "&8Piec do topienia":
        if {s} is set:
            send "&c>> W tej chwili przerabiasz sztabke, i nie mozesz zamknac pieca &c<<"
            execute console command "przepal %player%"
            stop


Przepal, to komenda która otwiera gui.

no to może raczej nie działać, bo inventory zostało zamknięte, więc jego nazwa nie istnieje  

Edit: po sprawdzeniu w internecie wydaje mi się, że chyba jednak zadziała

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

A gdzie przedmioty? ...

command /przepal [<player>]:
    permission: console
    trigger:
        "%region at arg 1%" contains "stal":
            wait 1 tick
            set {_x} to red stained glass pane named " " with lore "&7Wszystko sie kiedys przyda?!"
            open chest with 3 rows named "&8Piec do topienia" to arg 1
            wait 2 tick
            format slot 0 of arg 1 with 1 of blue stained glass pane of unbreaking 1 named "&a>> &bWersja v1.0 &a<<" to be unstealable
            format slot 1 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 2 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 3 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 4 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 5 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 6 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 7 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 8 of arg 1 with 1 of blue stained glass pane of unbreaking 1 named "&a>> &bWersja v1.0 &a<<" to be unstealable
            format slot 9 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 10 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 11 of arg 1 with 1 of emerald of unbreaking 1 named "&a>> &5Coming soon! &a<<" to be unstealable
            format slot 12 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            if arg 1 has 16 clay ball named "&7Aluminium":
                format slot 13 of arg 1 with 1 of furnace of unbreaking 1 named "&a>> &bKliknij, aby przerobic 16 Aluminium na 1 Sztabke stali. &a<<" to run "przerob %arg 1%"
            else:
                format slot 13 of arg 1 with 1 of furnace of unbreaking 1 named "&a>> &bKliknij, aby przerobic 16 Aluminium na 1 Sztabke stali. &a<<" with lore "&cNie posiadasz 16 aluminium!" to close then run [send "&c>> Nie posiadasz tylu aluminium&c <<"]
            format slot 14 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 15 of arg 1 with 1 of crafting table of unbreaking 1 named "&eCraftingi" to close then run "craftingi %arg 1%"
            format slot 16 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 17 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 18 of arg 1 with 1 of blue stained glass pane of unbreaking 1 named "&a>> &bWersja v1.0 &a<<" to be unstealable
            format slot 19 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 20 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 21 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 22 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 23 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 24 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 25 of arg 1 with 1 of {_x} to be unstealable
            format slot 26 of arg 1 with 1 of blue stained glass pane of unbreaking 1 named "&a>> &bWersja v1.0 &a<<" to be unstealable
            stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...