Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na "customowy" enchant.


SunSeey

Pytanie

Siemka. Dałoby się napisać skrypt, który po wpisaniu komendy otwierałby GUI ze wszystkimi enchantami w gierce oraz ich kosztem w postaci pieniędzy z /money, a po wciśnięciu zabierałoby hajs i enchantowało przedmiot w ręce?
Jeśli jest to za długie do pisania to chętnie przytuliłbym skrypt na chociażby jeden enchant, a resztę raczej ogarnąłbym jak dopisać.
Najlepiej jakby to było jeszcze posegregowane w stylu:
Walka (enchanty na miecz, łuk, kusze etc.)
Narzędzia (enchanty na narzędzia)
Zbroja (enchanty na zbrojkę)

No i wszystko na daną, jedną permisję.
Dzięki wielkie z góry. <3

Edytowane przez SunSeey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 minuty temu, CoFFeIN04 napisał:

Możesz spróbować użyć tego pluginu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Że ja go wcześniej nie znalazłem, przetestuję i dam znać.
Działa jak miało działać, do zamknięcia - dzięki

Edytowane przez SunSeey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, SunSeey napisał:

Siemka. Dałoby się napisać skrypt, który po wpisaniu komendy otwierałby GUI ze wszystkimi enchantami w gierce oraz ich kosztem w postaci pieniędzy z /money, a po wciśnięciu zabierałoby hajs i enchantowało przedmiot w ręce?
Jeśli jest to za długie do pisania to chętnie przytuliłbym skrypt na chociażby jeden enchant, a resztę raczej ogarnąłbym jak dopisać.

Jeżeli zależy ci na skrypcie, proszę. Dodałem do skryptu dwa przykładowe enchanty, powinieneś się w tym połapać. W wywoływaniu funkcji enchantItemGUI() (ona odpowiada na sprawdzanie kasy gracza i nakładanie enchantu, jest w 3 od końca i ostatniej linijce) pierwsza wartość to gracz, zawsze podajesz player, druga to typ enchantu czyli podajesz nazwę enchantu wraz z poziomem, a trzecia wartość to wymagana kasa.

Do działania skryptu wymagany Skript 2.2+, plugin wprowadzający ekonomię na serwerze oraz Vault. 

function enchantItemGUI(p: player, e: enchantment type, m: integer) :: boolean:
	if {_p}'s tool is enchanted with {_e}:
		send "&cTwój przedmiot w ręce już posiada ten enchant!" to {_p}
		return false
	if {_p}'s balance is less than {_m}:
		send "&cNie posiadasz wystarczająco pieniędzy!" to {_p}
		return false
	remove {_m} from {_p}'s balance
	enchant {_p}'s tool with {_e}
	send "&aPomyślnie zaczarowano twój przedmiot w ręce!" to {_p}

command /enchanty:
	trigger:
		set {_gui} to chest inventory with 4 rows named "&5&lEnchanty"
		set slot ((integers between 0 and 8) and (integers between 27 and 35)) of {_gui} to white stained glass pane named " "
		set slot 9 of {_gui} to enchanted book of sharpness 5 named "&bSharpness V" with lore "&7Koszt: &61000$"
		set slot 10 of {_gui} to enchanted book of protection 4 named "&bProtection IV" with lore "&7Koszt: &61000$"
		open {_gui} to player
		
on inventory click:
	name of player's current inventory is "&5&lEnchanty"
	clicked inventory is not player's inventory
	cancel event
	if clicked slot is 9:
		enchantItemGUI(player, sharpness 5, 1000)
	else if clicked slot is 10:
		enchantItemGUI(player, protection 4, 1000)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...