Skocz do zawartości
  • 0

Niezniszczalny Kilof


suchymonster
 Udostępnij

Pytanie

Cześć, mam skript który zadanie obrażenia narzedziu, niby wszystko działa ale gdy narzędzie osiągnie ilość użyć 0 to tak już zostaje dzięki czemu staje się niezniszczalne. Czy da się w jakiś sposób sprawdzać ilość użyć przedmiotu? a Gdy osiągnie 0 to go usuwać z eq?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, suchymonster napisał:

Cześć, mam skript który zadanie obrażenia narzedziu, niby wszystko działa ale gdy narzędzie osiągnie ilość użyć 0 to tak już zostaje dzięki czemu staje się niezniszczalne. Czy da się w jakiś sposób sprawdzać ilość użyć przedmiotu? a Gdy osiągnie 0 to go usuwać z eq?

 

Wykorzystaj w tym celu event 'on item damage'. Sprawdzawsz w nim czy 'player's tool's durability' jest równe 0. Jeżeli tak, usuwasz item z ekwipunku gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on break:
	if player's tool is any pickaxe:
		if durability of player's held item is 0:
			remove player's tool from player

lub tak jak up

on item damage:
	if durability of event-item is 0:
		remove event-item from event-player

 

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Powinno być 'player's tool's durability'.

Nie czytaj spoonfeedingu, gdyż jest szkodliwy dla zdrowia oraz sprawności umysłowej. Lepiej spróbuj zrobić to samemu i nauczyć się czegoś na przyszłość.

Edytowane przez xNightPower_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

zrobiłem coś takiego:

      

 set {_uzyc} to player's tool's durability
        send "%{_uzyc}%"

dzięki czemu dowiedziałem się że durability jest =0 gdy kilof jest nie używany a gdy jest całkowicie rozwalony to jest ono równe maksymalnej ilości użyć.

tak 2.5.3

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, suchymonster napisał:

czy da się sprawdzić maximum durability dla danego przedmiotu?

oczywiście - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 

przyklady:

maximum durability of diamond sword
if max durability of player's tool is not 0: # Item is damageable

 

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...