Skocz do zawartości
  • 0

Zadania


xXx_Xpedii_xXx

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, xXx_Xpedii_xXx napisał:

na trybkie skyblock

jesli chodzi o skrypt to swiat:
island_normal_world

Dobra, w takim razie rozwiń bardziej zlecenie (jeżeli wolisz kilka przydatnych pluginów, po prostu napisz).

W przypadku skryptu podaj jak ma być rozpoczynane zadanie, w jaki sposób ma być ukańczane, jaka ma być nagroda itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Dobra, w takim razie rozwiń bardziej zlecenie (jeżeli wolisz kilka przydatnych pluginów, po prostu napisz).

W przypadku skryptu podaj jak ma być rozpoczynane zadanie, w jaki sposób ma być ukańczane, jaka ma być nagroda itp.

to może być w skripcie

zadania maja być po kolei 

1. Zbierz Drewno
2. Zrob Kilof
3. Zbierz Kamien

ja sobie dalej dopisze zadania itp

zadania maja sie zaczynac kiedy gracz pierwszy raz dolaczy na serwer
(jezeli sie ta to np %zadanie%) - do placeholder ale nie trzeba
i zeby sie nie resetowaly gdy sie wyjdzie

tyle wsm 


 

Edytowane przez xXx_Xpedii_xXx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
options:
	zad1: &71. &aWykop drewno
	zad2: &72. &aZrob kilof
	zad3: &73. &aWykop drewno
on join:
	if {zadanie1::%player%} is not set:
		set {zadanie1::%player%} to false
	if {zadanie2::%player%} is not set:
		set {zadanie2::%player%} to false
	if {zadanie3::%player%} is not set:
		set {zadanie3::%player%} to false
command /zadania [<text>]:
	trigger:
		if {zadanie1::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad1}"
		if {zadanie2::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad2}"
		if {zadanie3::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad3}"
on break of any log:
	if {zadanie1::%player%} is false:
		set {zadanie1::%player%} to true
		send "&cZadanie {@zad1} &czostalo wykonane!"
on craft of any pickaxe:
	if {zadanie2::%player%} is false:
		set {zadanie2::%player%} to true
		send "&cZadanie {@zad2} &czostalo wykonane!"
on mine of stone:
	if {zadanie3::%player%} is false:
		set {zadanie3::%player%} to true
		send "&cZadanie {@zad3} &czostalo wykonane!"

Aby dodać kolejne zadanie:

- dodaj do options zad4: 4. nazwa zadania

- dodaj do on join: według schematu tylko podmień liczbę na kolejną

- dodaj do komendy /zadania podmieniając jedynie numer (w zmiennej i stałej)

- dodaj event kiedy ma się zaliczać, ustaw zmienną z numerem zadania na true i wyślij wiadomosc

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:


options:
	zad1: &71. &aWykop drewno
	zad2: &72. &aZrob kilof
	zad3: &73. &aWykop drewno
on join:
	if {zadanie1::%player%} is not set:
		set {zadanie1::%player%} to false
	if {zadanie2::%player%} is not set:
		set {zadanie2::%player%} to false
	if {zadanie3::%player%} is not set:
		set {zadanie3::%player%} to false
command /zadania [<text>]:
	trigger:
		if {zadanie1::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad1}"
		if {zadanie2::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad2}"
		if {zadanie3::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad3}"
on break of any log:
	set {zadanie1::%player%} to true
	send "&cZadanie {@zad1} &czostalo wykonane!"
on craft of any pickaxe:
	set {zadanie2::%player%} to true
	send "&cZadanie {@zad2} &czostalo wykonane!"
on mine of stone:
	set {zadanie3::%player%} to true
	send "&cZadanie {@zad3} &czostalo wykonane!"

Aby dodać kolejne zadanie:

- dodaj do options zad4: 4. nazwa zadania

- dodaj do on join: według schematu tylko podmień liczbę na kolejną

- dodaj do komendy /zadania podmieniając jedynie numer (w zmiennej i stałej)

- dodaj event kiedy ma się zaliczać, ustaw zmienną z numerem zadania na true i wyślij wiadomosc

Dziekuje <3 

 

Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:


options:
	zad1: &71. &aWykop drewno
	zad2: &72. &aZrob kilof
	zad3: &73. &aWykop drewno
on join:
	if {zadanie1::%player%} is not set:
		set {zadanie1::%player%} to false
	if {zadanie2::%player%} is not set:
		set {zadanie2::%player%} to false
	if {zadanie3::%player%} is not set:
		set {zadanie3::%player%} to false
command /zadania [<text>]:
	trigger:
		if {zadanie1::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad1}"
		if {zadanie2::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad2}"
		if {zadanie3::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad3}"
on break of any log:
	set {zadanie1::%player%} to true
	send "&cZadanie {@zad1} &czostalo wykonane!"
on craft of any pickaxe:
	set {zadanie2::%player%} to true
	send "&cZadanie {@zad2} &czostalo wykonane!"
on mine of stone:
	set {zadanie3::%player%} to true
	send "&cZadanie {@zad3} &czostalo wykonane!"

Aby dodać kolejne zadanie:

- dodaj do options zad4: 4. nazwa zadania

- dodaj do on join: według schematu tylko podmień liczbę na kolejną

- dodaj do komendy /zadania podmieniając jedynie numer (w zmiennej i stałej)

- dodaj event kiedy ma się zaliczać, ustaw zmienną z numerem zadania na true i wyślij wiadomosc

Jest Dobrze Tylko Zadania Mozna Wykonywac W Nieskonczonosc :C
Dało By Się To Zmienić + Żeby Były Po Kolei

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, xXx_Xpedii_xXx napisał:

jak bedziesz mieć czas to naprawisz ;?

napisałem, że już poprawione, edytowałem tamten wpis

ale masz tu jeszcze raz:

options:
	zad1: &71. &aWykop drewno
	zad2: &72. &aZrob kilof
	zad3: &73. &aWykop drewno
on join:
	if {zadanie1::%player%} is not set:
		set {zadanie1::%player%} to false
	if {zadanie2::%player%} is not set:
		set {zadanie2::%player%} to false
	if {zadanie3::%player%} is not set:
		set {zadanie3::%player%} to false
command /zadania [<text>]:
	trigger:
		if {zadanie1::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad1}"
		if {zadanie2::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad2}"
		if {zadanie3::%player%} is false:
			send "&cNie wykonales zadania: {@zad3}"
on break of any log:
	if {zadanie1::%player%} is false:
		set {zadanie1::%player%} to true
		send "&cZadanie {@zad1} &czostalo wykonane!"
on craft of any pickaxe:
	if {zadanie2::%player%} is false:
		set {zadanie2::%player%} to true
		send "&cZadanie {@zad2} &czostalo wykonane!"
on mine of stone:
	if {zadanie3::%player%} is false:
		set {zadanie3::%player%} to true
		send "&cZadanie {@zad3} &czostalo wykonane!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...