Skocz do zawartości
  • 0

Smok Licznik


UnioNS

Pytanie

Witam poszukuje skryptu na licznik smoka,

Jak sama nazwa mówi chciałbym aby jak smok zostanie zabity zaczyna sie odliczać na boss bar od 5 godzin do 0  (co 1 sekunde sie zmienia albo 5) czyli 4:59:55 , 4:59:50 itd... A po tym czasie respi się kolejny smok na danych kordach. wskazanych przez admina. 

Z góry dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
Teraz, UnioNS napisał:

Witam poszukuje skryptu na licznik smoka,

Jak sama nazwa mówi chciałbym aby jak smok zostanie zabity zaczyna sie odliczać na boss bar od 5 godzin do 0  (co 1 sekunde sie zmienia albo 5) czyli 4:59:55 , 4:59:50 itd... A po tym czasie respi się kolejny smok na danych kordach. wskazanych przez admina. 

Z góry dzieki za pomoc.

Co jeżeli w ciągu tych 5 godzin odliczania serwer zostanie wyłączony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
Godzinę temu, UnioNS napisał:

@Kormic
Jezeli sie wylaczy to smok niech sie respi po wlaczeniu serwera.

 

Czyli ze albo co 5 godzin albo przy restarcie serwera.

Proszę, oto skrypt. Wymagany Skript 2.3+ oraz dodatek SkRayFall.

Możliwe, że przy dołączeniu graczowi nie pokaże się bossbar, ale wymaga to testowania. Dlatego też prosiłbym, abyś to sprawdził.

function convertToHMS(secondsinput: integer) :: text:
	set {_minutes} to ({_secondsinput} - mod({_secondsinput}, 60))/60
	set {_seconds} to {_secondsinput} - ({_minutes} * 60)
	set {_hours} to ({_minutes} - mod({_minutes}, 60))/60
	set {_minutes} to {_minutes} - ({_hours} * 60)
	set {_seconds} to "0%{_seconds}%" if {_seconds} is less than 10
	set {_minutes} to "0%{_minutes}%" if {_minutes} is less than 10
	set {_hours} to "0%{_hours}%" if {_hours} is less than 10
	return "%{_hours}%:%{_minutes}%:%{_seconds}%"

on death of ender dragon:
	set {enderDragon::time} to 18000
	create bossbar titled "&7--&8:&7--&8:&7--" and id "enderDragonTime" for all players with progress 100 with colors green
	set bossbar "enderDragonTime" title to "&6%convertToHMS({enderDragon::time})%"
	
every 1 second:
	{enderDragon::time} is set
	remove 1 from {enderDragon::time}
	set bossbar "enderDragonTime" title to "&6%convertToHMS({enderDragon::time})%"
	{enderDragon::time} is 0
	clear {enderDragon::time}
	remove bossbar "enderDragonTime"
	spawn ender dragon at location (100, 100, 100) in world "world_the_end"
	
on skript start:
	{enderDragon::time} is set
	clear {enderDragon::time}
	remove bossbar "enderDragonTime"
	spawn ender dragon at location (100, 100, 100) in world "world_the_end"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kormic
 1. dałoby aby boss bar pokazywał się tylko jak ktoś wejdzie do world the end lub w nim bedzie a jak wejdzie do innego swiata to sie wylaczy?

2. oraz by nie respilo komenda (spawn ender dragon ....) tylko by stawialy sie kryształy same o ile to mozliwe :P (w przypadku spawn ender...) nie wyswietla sie jego nazwa a smok stoi w kordach ktorych sie zrespil az ktos go nie walnie. lub jakas alternatywa jak masz pomysł.

EDIT:


Jak cos to aktualne działa

Edytowane przez UnioNS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
44 minuty temu, UnioNS napisał:

@Kormic
 1. a dało by by boss bar pokazywał się tylko jak ktoś wejdzie do world the end lub w nim bedzie a jak wejdzie do innego swiata to sie wylaczy?
 2. oraz czy dało by że jak ktoś zrespi smoka to czas sie usuwa.

3. oraz by nie respilo komenda (spawn ender dragon ....) tylko by stawialy sie kryształy same o ile to mozliwe :P

EDIT:


Jak cos to aktualne działa

Szkoda, że na początku o tym nie wspomniałeś... Teraz większość skryptu jest do przerobienia.

Co do punktu 3., mogę to zrobić, ale będziesz musiał w grze zaznaczyć jakimś narzędziem lokalizację wszystkich kryształów.

Skrypt:

Komendą "/rozdzka" przywołujesz sobie patyk, który po prawym kliknięciu na kryształ endu powoduje dodanie lokalizacji tego kryształu do listy. Dzięki temu w tym miejscu kryształ będzie się odnawiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

Nie pokazuja sie kryształy po upływie czasu. ;/ a ustawilem wszystkie 4 punkty kryształów nawet dodalem send zeby sprawdzić czy dodaje.

A moze tak respi komenda ale ustawia mu Name : Smok Kresu i pokazuje jego hp oraz po zrespieniu wypycha go z jakas mala predkoscia do przodu moze wtedy zacznie sie ruszac ?
O ile masz czas by to zrobic :P

Edytowane przez UnioNS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, UnioNS napisał:

Nie pokazuja sie kryształy po upływie czasu. ;/ a ustawilem wszystkie 4 punkty kryształów nawet dodalem send zeby sprawdzić czy dodaje.

Podejrzewam, że problem wynika z tego, iż w promieniu 2 metrów od zapętlanej lokalizacji nie ma żadnych bytów, więc nie ma czego zapętlać i idąc dalej tym tokiem myślenia, kryształ nie zostanie zrespiony.

Poprawiony kod:

on spawn of ender dragon:
	loop {enderDragon::crystals::*}:
		if size of (all entities in radius 2 around loop-value) >= 1:
			loop all entities in radius 2 around loop-value:
				type of loop-entity is not ender crystal
				spawn ender crystal at loop-value-1
		else:
			spawn ender crystal at loop-value
	{enderDragon::time} is set
	clear {enderDragon::time}
	loop all players in world "world_the_end":
		remove bossbar "enderDragonTime.%loop-player%"
4 minuty temu, UnioNS napisał:

A moze tak respi komenda ale ustawia mu Name : Smok Kresu i pokazuje jego hp oraz po zrespieniu wypycha go z jakas mala predkoscia do przodu moze wtedy zacznie sie ruszac ?
O ile masz czas by to zrobic :P

A o co dokładnie chodzi? Smok się nie porusza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Smok stoi w kordach w których zostaje zrespiony dopóki ktoś go nie uderzy Tak jakby mial Freeze póki ktoś go nie walnie.

Edit:

Okazuje sie ze kryształy aby zrespiły smoka musza być polozone przez gracza. ;/ tak to nic sie z nimi nie dzieje. 

 

Mógłbyś wrócić do tego 

Cytat

A moze tak respi komenda (spawn ender dragon ....) ale ustawia mu Name : Smok Kresu i pokazuje jego hp oraz po zrespieniu wypycha go z jakas mala predkoscia do przodu moze wtedy zacznie sie ruszac ?
O ile masz czas by to zrobic :P

 

Edytowane przez xNightPower_
Dodanie treści
Nieaktywny

Naprawiam formatowanie cytatu na ciemnym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, UnioNS napisał:

Smok stoi w kordach w których zostaje zrespiony dopóki ktoś go nie uderzy Tak jakby mial Freeze póki ktoś go nie walnie.

Edit:

Okazuje sie ze kryształy aby zrespiły smoka musza być polozone przez gracza. ;/ tak to nic sie z nimi nie dzieje. 

 

Mógłbyś wrócić do tego 

No cóż, w takim razie dorzuć do skryptu taką linijkę.

push event-entity forwards with speed 1

Jeżeli nie zadziała, dodatkowo daj:

damage event-entity by 0.5

Te linijkę (dwie linijki) dorzucasz do kodu poprawionego wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...