GrabekYT 0 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 (edytowane) Witam Tak, jak w temacie napisałem skrypt na sprawdzanie graczy, prosiłbym o ocenkę Wymagane dodatki: skRayFall Przygotowany na wersje: 1.16.1 Co zawiera ten skrypt ? automatyczne banowanie gracza na ip wysyłane automatycznie wiadomości zablokowanie komend podczas sprawdzania otwierany ekwipunek z możliwością przyznania się napis na cały ekran, że jest się sprawdzanym Skrypt: Edytowane 19 grudnia 2020 przez xNightPower_ Umieszczam długi kod w serwisie code.skript.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kormic 1824 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 1. Większość 'stop' w kodzie jest niepotrzebnych. 2. Kod zawiera okropnie zagnieżdżone conditionale. Zalecam jak najszybciej pozbyć się tego nawyku. # Zamiast robić coś takiego: if arg 1 is set: if arg 2 is set: if arg 3 is set: # Dalszy kod else: else: else: # Lepiej robić to w ten sposób: if arg 1 is not set: stop if arg 2 is not set: stop if arg 3 is not set: stop # Dalszy kod 3. Ustawiasz sloty w zbyt obszerny sposób. set {_i} to 0 loop 27 times: set player's current inventory's slot {_i} to black stained glass pane named " " add 1 to {_i} Możesz to zrobić o wiele prościej: set slot (integers between 0 and 26) of player's current inventory to black stained glass pane named " " GrabekYT 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrabekYT 0 Opublikowano 13 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 3 minuty temu, Kormic napisał: 1. Większość 'stop' w kodzie jest niepotrzebnych. 2. Kod zawiera okropnie zagnieżdżone conditionale. Zalecam jak najszybciej pozbyć się tego nawyku. # Zamiast robić coś takiego: if arg 1 is set: if arg 2 is set: if arg 3 is set: # Dalszy kod else: else: else: # Lepiej robić to w ten sposób: if arg 1 is not set: stop if arg 2 is not set: stop if arg 3 is not set: stop # Dalszy kod 3. Ustawiasz sloty w zbyt obszerny sposób. set {_i} to 0 loop 27 times: set player's current inventory's slot {_i} to black stained glass pane named " " add 1 to {_i} Możesz to zrobić o wiele prościej: set slot (integers between 0 and 26) of player's current inventory to black stained glass pane named " " Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skillek 4 Opublikowano 19 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2020 Witam, skrypt nie należy do ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usunięty#34161 123 Opublikowano 19 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2020 Ten temat został przeniesiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reedzev_ 227 Opublikowano 19 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2020 Według opinii wielu osób (w tym mnie), ten skrypt jest jedynie zmodyfikowaną wersją tego przedstawionym we wspomnianym wcześniej filmiku: Godzinę temu, Skillek napisał: Witam, skrypt nie należy do ciebie. Nie można nie wspomnieć o wartości dodanej w modyfikacjach (np. komenda /przyznanie). @GrabekYT, nie ma w tym nic złego - zważywszy na fakt, że szkodliwość tego "plagiatu" nie jest duża, dotyczy drobnego skryptu, a ty jesteś początkującym skrypterem. Życzę miłej przygody ze Skriptem i czekam na więcej! Złe jest jednak to, że podkreślasz swoje rzekome autorstwo ("Mój skrypt", "napisałem skrypt"). Jeśli tego nie zmienisz, może to skutkować konsekwencjami (moderatorskie ostrzeżenia czy tymczasowa blokada dostępu do forum). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xAxee 1951 Opublikowano 21 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2020 Ten temat został uznany za plagiat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi