Skocz do zawartości
  • 0

Potrzebuje napisania 2 skryptów na wersję 1.10+


Zima
 Udostępnij

Pytanie

Potrzebuję 2 skryptów do napisania a mianowicie Na teleportacje poprzez diament o nazwie &b&lKrysztal teleportacji! ktora ma trwac 10 sekund na action barze jest odliczanie i teleportuje na spawna, oraz 2 na gui w ktorym beda bossy a mianowicie od 1 do 30 lvl bosa i zeby jak np zabijesz bosa 1 poziomu i po wpisaniu /bossy zaliczylo ci np zieloną wełną że juz zostal zabity przez ciebie.Bossy zeby byly ponazywane BOSS 1 np i lore mialy dostepny jest od 1 poziomu walki. Wersja serwera to PaperSpigot, Skript 2.4.

Edytowane przez Zima
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Zima napisał:

Potrzebuję 2 skryptów do napisania a mianowicie Na teleportacje poprzez diament o nazwie &b&lKrysztal teleportacji! ktora ma trwac 10 sekund na action barze jest odliczanie i teleportuje na spawna, oraz 2 na gui w ktorym beda bossy a mianowicie od 1 do 30 lvl bosa i zeby jak np zabijesz bosa 1 poziomu i po wpisaniu /bossy zaliczylo ci np zieloną wełną że juz zostal zabity przez ciebie. Wersja serwera to PaperSpigot, Skript 2.4.

Musisz opisać dokładniej zlecenie, szczególnie w kwestii bossów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Kormic napisał:

Musisz opisać dokładniej zlecenie, szczególnie w kwestii bossów.

Chodzi mi  o to ze po wpisaniu /bossy pokazuje ci 30 bosow a zielona welna te ktore juz zaliczyles, Bossy zeby byly ponazywane BOSS 1 np i lore mialy dostepny jest od 1 poziomu walki.

 

3 minuty temu, CoFFeIN04 napisał:

Przypadkiem skrypt 1 to nie jest ten sam, który w poprzednim temacie? 

 

tak to ten sam tylko lepiej opisalem 

Nieaktywny

Łączę posty, swoje wypowiedzi zamieszczaj w jednym poście. Używaj opcji "edytuj".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Zima napisał:

Chodzi mi  o to ze po wpisaniu /bossy pokazuje ci 30 bosow a zielona welna te ktore juz zaliczyles, Bossy zeby byly ponazywane BOSS 1 np i lore mialy dostepny jest od 1 poziomu walki.

Ale ja nadal nie wiem co mam ci zrobić w tym skrypcie. Wszystkie bossy? Nie uważasz, że na 30 bossów jedno zdanie to zdecydowanie zbyt mało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 godzin temu, Kormic napisał:

Ale ja nadal nie wiem co mam ci zrobić w tym skrypcie. Wszystkie bossy? Nie uważasz, że na 30 bossów jedno zdanie to zdecydowanie zbyt mało?

chodzi mi o gui gdzie jest jako block załóżmy beacona boss (na txt to zmienie na twarz jakas) i chce abys kazdy z tych beaconow mial nazwe "Boss 1 2 i tak dalej" w lore zeby bylo napisane od ktorego poziomu sie tego bossa odblokowuje, a odblokowane bossy zeby zmianialy sie w zieloną wełne i w lore zeby bylo BOSS ZOSTAL ZABITY czy cos w tym stuly, jak dasz rade zeby tp po nacisnieciu na tego beacona ( jak masz 0 lvl zeby tylko dalo sie na 1 bossa wejsc i zeby cie teplo na jakies kordy) już rozumiesz?

 

15 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

super, a które bossy już zaliczyłeś?

no chodzi mi o to ze np masz 5 poziom to pierwsze 5 bosow masz na zielono i nazywaja sie BOSSY ZABITE czy cos takiego a 6 masz do odblokowania i tylko do 6 mozesz sie tepnac a reszta jest podpisana ale zablkokowana poki nie oblokujesz kolejnego poziomu

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, CoFFeIN04 napisał:

Okej, ale jaka zmienna przechowuje te poziomy / zabite bossy? Pokaż jaki masz Skrypt na bossy

źle sie zrozumielismy, ja chce aby "bossem" był beacon i na txt sobie ustawie twarz bossa jakiegos a bossem bedzie np w mc jakis mobek z duza iloscia hp i chce skrypt z gui zeby po nacisnieciu beacona tp na dane kordynaty i zeby te beacony sie nazywaly BOSS 1 i tak dalej a w lore zeby bylo od ktorego poziomu jest, i jak masz 0 lvl to tylko do 1 bosa mozesz sie tepnac i tak dalej.

 

a dałbyś rade zrobic tak ze co 30s mozna uzywac tego krysztalu?

on right click:
    if player's tool is diamond named "&bKrysztal teleportacji!":
        remove 1 of player's tool from player
        set {_x} to 10
        while {_x} > 0:
            send action bar "&a&lTeleportacja za: %{_x}%" to player
            remove 1 from {_x}
            wait 1 second
            if {_x} is 0:
                if player is online:
                    teleport player to location at (100, 100, 100) in world "world"

 

Edytowane przez Zima
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ja, naturlich.

on right click:
	if difference between now and {cooldown::%player%} is bigger than 30 seconds:
		if player's tool is diamond named "&bKrysztal teleportacji!":
			remove 1 of player's tool from player
			set {cooldown::%player%} to now
			set {_x} to 10
			while {_x} > 0:
				send action bar "&cPoczekaj jeszcze: %{_x}%" to player
				remove 1 from {_x}
				wait 1 second
				if {_x} is 0:
					if player is online:
						teleport player to location at (100, 100, 100) in world "world"
	else:
		send "&cPoczekaj: %difference between now and {cooldown::%player%}%"
on join:
	set {cooldown::%player%} to now
	subtract 30 seconds from {cooldown::%player%}

 

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:

ja, naturlich.


on right click:
	if difference between now and {cooldown::%player%} is bigger than 30 seconds:
		if player's tool is diamond named "&bKrysztal teleportacji!":
			remove 1 of player's tool from player
			set {cooldown::%player%} to now
			set {_x} to 10
			while {_x} > 0:
				send action bar "&cPoczekaj jeszcze: %{_x}%" to player
				remove 1 from {_x}
				wait 1 second
				if {_x} is 0:
					if player is online:
						teleport player to location at (100, 100, 100) in world "world"
	else:
		send "&cPoczekaj: %difference between now and {cooldown::%player%}%"
on join:
	set {cooldown::%player%} to now
	subtract 30 seconds from {cooldown::%player%}

 

dzięki, a umiesz zrobic te gui?chodzi mi o te bossy. w snesie ja umiem same gui ale nie umiem zeby teleportowalo po kliknieciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

jeśli umiesz robić gui przez format slot to lepiej sobie odpuść, bo jest zbugowane

 

Zainteresuj się tym skryptem: 

A potem po prostu wykonaj komendę /teleport %player% x y z

Ok, dzieki za info. A ten skrypt da rade zrobic np komende /krysztaly i tam zeby mozna bylo brac stamad w sensie ci co maja upr administracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No to jak to, chcesz pisać skrypty a nie ogarniasz dokumentacji po polsku? 

command /nasze-nowe-gui: # nazwa komendy
	trigger:
		create new mgui "pierwsze.gui" with 3 rows named "jakaś nazwa" #tworzy gui o id pierwsze.gui z 3 wierszami nazwane jakas nazwa

		make mgui slot 1 of "pierwsze.gui" with stone named "&aDodaj sobie 100$" to run console command "eco give %player% 100" # ustawia na 1 slocie gui o id pierwsze gui kamien o naziwe [...] i po kliknieciu robi komende [...]

		make mgui slot 2 of "pierwsze.gui" with dirt named "&aserser0$" to run console command "test %player%" # ustawia na 2 slocie gui o id pierwsze gui dirt o naziwe [...] i po kliknieciu robi komende [...]

		open mgui "pierwsze.gui" to all players # otwiera gui dla wszystkich graczy, mozesz zmienic na to player zamiast to all players

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, CoFFeIN04 napisał:

No to jak to, chcesz pisać skrypty a nie ogarniasz dokumentacji po polsku? 


command /nasze-nowe-gui: # nazwa komendy
	trigger:
		create new mgui "pierwsze.gui" with 3 rows named "jakaś nazwa" #tworzy gui o id pierwsze.gui z 3 wierszami nazwane jakas nazwa

		make mgui slot 1 of "pierwsze.gui" with stone named "&aDodaj sobie 100$" to run console command "eco give %player% 100" # ustawia na 1 slocie gui o id pierwsze gui kamien o naziwe [...] i po kliknieciu robi komende [...]

		make mgui slot 2 of "pierwsze.gui" with dirt named "&aserser0$" to run console command "test %player%" # ustawia na 2 slocie gui o id pierwsze gui dirt o naziwe [...] i po kliknieciu robi komende [...]

		open mgui "pierwsze.gui" to all players # otwiera gui dla wszystkich graczy, mozesz zmienic na to player zamiast to all players

 

dobra przeczytalem tam 2 drugi raz i juz rozumiem dzięki ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...