Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt po zabicu smoka żeby elytra wypadała


ak_adi
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
19 minut temu, ak_adi napisał:

Witam szukam skryptu że jak ktoś zabije smoka parę razy to wypada elytra na wersje 1.16.3 jeśli ktoś ma to pisać na discord ak_adi#4374

Proszę, oto skrypt. Na górze kodu, w drugiej linijce ustawiasz ile razy gracz musi zabić smoka, aby wypadła z niego elytra.

options:
	wymaganeZabojstwaSmokow: 3

on death of ender dragon:
	attacker is a player
	if {killedDragons::%attacker%} is not set:
		set {killedDragons::%attacker%} to 0
	add 1 to {killedDragons::%attacker%}
	if {killedDragons::%attacker%} is {@wymaganeZabojstwaSmokow}:
		add elytra to drops
		send "&aBrawo, zabiłeś smoka! Wypadła z niego elytra!" to attacker
		clear {killedDragons::%attacker%}
	else if {killedDragons::%attacker%} is ({@wymaganeZabojstwaSmokow} - 1):
		send "&aBrawo, zabiłeś smoka! Musisz zabić jeszcze &61 raz &asmoka, aby wypadła z niego elytra!" to attacker
	else:
		send "&aBrawo, zabiłeś smoka! Musisz zabić jeszcze &6%3 - {killedDragons::%attacker%}% &6razy &asmoki, aby wypadła z niego elytra!" to attacker

EDIT:

Przepraszam przyjacielu, że zepsułem ci zabawę... :sadcat: Masz serduszko w ramach rekompensaty.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 5.12.2020 o 14:13, Kormic napisał:

Proszę, oto skrypt. Na górze kodu, w drugiej linijce ustawiasz ile razy gracz musi zabić smoka, aby wypadła z niego elytra.


options:
	wymaganeZabojstwaSmokow: 3

on death of ender dragon:
	attacker is a player
	if {killedDragons::%attacker%} is not set:
		set {killedDragons::%attacker%} to 0
	add 1 to {killedDragons::%attacker%}
	if {killedDragons::%attacker%} is {@wymaganeZabojstwaSmokow}:
		add elytra to drops
		send "&aBrawo, zabiłeś smoka! Wypadła z niego elytra!" to attacker
		clear {killedDragons::%attacker%}
	else if {killedDragons::%attacker%} is ({@wymaganeZabojstwaSmokow} - 1):
		send "&aBrawo, zabiłeś smoka! Musisz zabić jeszcze &61 raz &asmoka, aby wypadła z niego elytra!" to attacker
	else:
		send "&aBrawo, zabiłeś smoka! Musisz zabić jeszcze &6%3 - {killedDragons::%attacker%}% &6razy &asmoki, aby wypadła z niego elytra!" to attacker

EDIT:

Przepraszam przyjacielu, że zepsułem ci zabawę... :sadcat: Masz serduszko w ramach rekompensaty.

czy dało by rade dodać do tego skrypt na to aby nie były one w end city byłbym mega wdzięczny. @Kormic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, _Piotrek_ napisał:

czy dało by rade dodać do tego skrypt na to aby nie były one w end city byłbym mega wdzięczny. @Kormic

1. Nie jesteś autorem zlecenia, ale mniejsza o to.

2. Nie mają się pojawiać w item frame'ach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, _Piotrek_ napisał:

nie maja być w statkach w endcity

 

To weź jakiś plugin na generator mapy i usuń w nim wszelkie item frame'y w Endzie. W Skript'cie jeżeli zrobiłbyś coś takiego, zniszczyłoby to doszczętnie twój serwer.

Mógłbym jedynie zrobić skrypt, w którym zablokowałbym wyciąganie elytry z item frame'u i niszczenie go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...