Skocz do zawartości

Skrypt na drop


XpediiXII
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Chciałbym się podzielić moim skryptem na drop!

Jest on darmowy! : Posiada

+ Edytowanie Dropu
+ Edytowanie Wiadomosci
+ Włączanie / Wyłączanie Dropu Cobble | /cobble
+ Zwiększona Szansa Poprzez Fortune : I / II / III

Dropy : Diament, Emerald, Złoto, Żelazo, RedStone, Lapis, Węgiel

Unikat : Nether Star | Szansa 1 Na Milion! / 0.00001
W Nether Starze Szansa Sie Nie Zwiększa

|
Szanse:
Diament : 1% I - 1.5%| II - 2%|III - 2.5%
Emerald 1% I - 1.5%| II - 2%|III - 2.5%
Zloto : 3% I - 3.5%| II - 4%|III - 4.5%
Zelazo 3% I - 3.5%| II - 4%|III - 4.5%

Redstone 3% I - 3.5%| II - 4%|III - 4.5%
Lapis : 1% I - 1.5%| II - 2%|III - 2.5%
Wegiel : 3% I - 3.5%| II - 4%|III - 4.5%
Nether Star : 0.00001


Info :

Zrobione Na Wersji : PaperSpingot : 1.13.2



Niestety GUI Nie Zrobiłem :(
Mysle Ze Pomoglem Ci Z Dropem!
Milego Dnia!

Oto Skrypt:

 

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Długie kody umieszczaj na code.skript.pl, zmieniam tytuł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh... 

No więc tak:

  • Po co te executy skoro można to zrobić bez tego, czysty skript ma wyrażenie give. 
  • Nie rób kilka razy tego samego eventu. 
  • Wszystkie variables, options itp, dawaj na samą górę kodu. 

Szczerze, mogłeś to napisać lepiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Niepotrzebnie sprawdzasz przed każdym nowym 'chance of' czy kilof gracza posiada któryś poziom fortuny. Wystarczyłoby to podpiąć pod jeden warunek.

2. Używasz wielokrotnie tego samego eventu, podepnij wszystko pod jeden, kod będzie czystszy, a skrypt nadal będzie działał tak samo.

3. Skorzystaj z efektów Skripta dających graczowi przedmioty, nie rób tego komendami poprzez konsolę.

4. Dlaczego w przypadku braku podania argumentu jest wiadomość, że status dropu został zmieniony chociaż wartość zmiennej jest taka sama?

5. Z tego co mi wiadomo, to warunek 'is enchanted with' poniekąd nie działa. Czy testowałeś ten skrypt?

6. Cały kod jest "hardcode'owany", dobrym zabiegiem jest umożliwienie osobie używającej skryptu konfigurację dropu, warunków, wiadomości itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem to skript nie schodzi poniżej wartości 0.01. Wszystko chyba zawsze jest równe 0, ale można to inaczej też 

EDIT:
Sprawdziłem i na najnowszej wersji liczy nawet wartości poniżej 0.01. Pamiętam, że jakiś czas temu miałem problem, że szansa na drop poniżej 0.01 nigdy nic nie dawała ;d
Swoją drogą milion stona po 10 gwiazdek? Szybciej się to mieczem wyfarmi xd

21b8dbb1dd437.png

Edytowane przez uiuin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Michix napisał:

Eh... 

No więc tak:

  • Po co te executy skoro można to zrobić bez tego, czysty skript ma wyrażenie give. 
  • Nie rób kilka razy tego samego eventu. 
  • Wszystkie variables, options itp, dawaj na samą górę kodu. 

Szczerze, mogłeś to napisać lepiej. 

Mi Chodzilo O To Zeby Bylo Praktyczne A Nie Pieknie Napisanie
I Dzieki Za Odpowiedz <3 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, XpediiXII napisał:

Mi Chodzilo O To Zeby Bylo Praktyczne A Nie Pieknie Napisanie
I Dzieki Za Odpowiedz <3 

Praktyka i działanie skryptu to jedynie połowa sukcesu. Dobrze jest wpajać sobie dobre nawyki, aby nie robić syfu w kodzie. Estetyka kodu oraz jego czytelność również jest dość ważna, dzięki nim nie pogubisz się w kodzie, a i oczu nie trzeba będzie prać po jego przeglądaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Kormic napisał:

Praktyka i działanie skryptu to jedynie połowa sukcesu. Dobrze jest wpajać sobie dobre nawyki, aby nie robić syfu w kodzie. Estetyka kodu oraz jego czytelność również jest dość ważna, dzięki nim nie pogubisz się w kodzie, a i oczu nie trzeba będzie prać po jego przeglądaniu.

Dobrze :D
Następnym razem spróbuje Napisać Kod Lepiej! Dziekuję Za Odpowiedź!

 

W dniu 27.11.2020 o 11:06, uiuin napisał:

Z tego co zauważyłem to skript nie schodzi poniżej wartości 0.01. Wszystko chyba zawsze jest równe 0, ale można to inaczej też 

EDIT:
Sprawdziłem i na najnowszej wersji liczy nawet wartości poniżej 0.01. Pamiętam, że jakiś czas temu miałem problem, że szansa na drop poniżej 0.01 nigdy nic nie dawała ;d
Swoją drogą milion stona po 10 gwiazdek? Szybciej się to mieczem wyfarmi xd

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Jest Szansa Ze Gdy Wykopiesz 1 stone to ci od razu wyleci ;) kto wie

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Szifter zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...