Skocz do zawartości
  • 0

Jak dawać graczowi nazwany item skript?


polsatgraniepl
 Udostępnij

Pytanie

Mam problem przy robieniu banku. Przy wyjmowaniu "kasy" chciałbym aby ta "kasa" była od razu nazwana i czy istnieje takie coś jak np. nazywanie itemu przez skript lub konsolę np. "set itemname %player's tool% to 'nazwa itemu' " lub przez konsolę "/itemname <player> <slot> <nazwa>" 

 

command /wyjmijstrzale:
	permission: bank.wyjmijpoeniadze
	permission message: %{prefix}% &cNie masz permisji do wykonania tej czynnosci!
	trigger:
		if {limit::%player%} <= {Pieniadze::%player%}:
			remove {limit::%player%} from {Pieniadze::%player%}
			send "%{prefix}% &cPoprawnie wyjeto $%{limit::%player%}%!" to player
			execute console command "minecraft:give %player% pixelmon:green_rug %{limit::%player%}%"
			# tutaj!
			stop
		else:
			send "%{prefix}% &cNie posiadasz $%{limit::%player%}% w banku!" to player
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
10 minut temu, polsatgraniepl napisał:

Mam problem przy robieniu banku. Przy wyjmowaniu "kasy" chciałbym aby ta "kasa" była od razu nazwana i czy istnieje takie coś jak np. nazywanie itemu przez skript lub konsolę

Ten przedmiot jest z pixelmonów, tak? Najlepiej byłoby ustawiać go w jakiś sposób do zmiennej, a następnie w tej zmiennej go nazywać. Mimo wszystko, działanie na przedmiotach z modów w Skript'cie jest dosyć uciążliwe, gdyż w pluginie nie ma przystosowanych do nich aliasów.

Testowo możesz użyć tego kodu:

set {_i} to pixelmon:green_rug
set {_i}'s name to "Test"
give player {_i}

Szczerze wątpię, aby zadziałał, ale spróbować nie zaszkodzi.

10 minut temu, polsatgraniepl napisał:

"set itemname %player's tool% to 'nazwa itemu' "

Owszem, można ustawić nazwę narzędzia gracza, ale przy dawaniu graczowi tego itemu niekoniecznie znajdzie się on w łapce gracza.

10 minut temu, polsatgraniepl napisał:

przez konsolę "/itemname <player> <slot> <nazwa>" 

Jeżeli wiesz, w którym slocie znajdzie się ta kasa, proszę bardzo.

set name of slot 45 of player's current inventory to "Test"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Ten przedmiot jest z pixelmonów, tak? Najlepiej byłoby ustawiać go w jakiś sposób do zmiennej, a następnie w tej zmiennej go nazywać. Mimo wszystko, działanie na przedmiotach z modów w Skript'cie jest dosyć uciążliwe, gdyż w pluginie nie ma przystosowanych do nich aliasów.

Testowo możesz użyć tego kodu:


set {_i} to pixelmon:green_rug
set {_i}'s name to "Test"
give player {_i}

Szczerze wątpię, aby zadziałał, ale spróbować nie zaszkodzi.

Owszem, można ustawić nazwę narzędzia gracza, ale przy dawaniu graczowi tego itemu niekoniecznie znajdzie się on w łapce gracza.

Jeżeli wiesz, w którym slocie znajdzie się ta kasa, proszę bardzo.


set name of slot 45 of player's current inventory to "Test"

 

to też działa:

give 1 5671 named "pieniazki" with lore "to jest lore :p" to player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, polsatgraniepl napisał:

to też działa:


give 1 5671 named "pieniazki" with lore "to jest lore :p" to player

No to chyba problem zażegnany. Skoro masz numeryczne ID i Skript pozwala ci na użycie go, nie ma problemu. Pamiętaj tylko, że na nowszych wersjach numeryczne ID jest już porzucone i niewspierane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...