Skocz do zawartości
  • 0

zamkniete


Sturdy
 Udostępnij

Pytanie

 

 if "%uncoloured lore of player's tool%" contains "Srednie Obrazenia: %loop-number%%%":
                      set {_srednie} to loop-number
                              add 30 to {_srednie}
                                    set name of player's tool to "&6Srednie obrazenia: {_srednie} %uncoloured lore of player's tool%"

 

Edytowane przez Sturdy
wiktorm12

wstawiam w code + pooprawiam pisownie

Notatka dodana przez wiktorm12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
13 minut temu, Sturdy napisał:

Chcialbym aby miecz ktory zawiera w lore srednie obrazenia np. 21 po wzmocnieniu mial ich +30 czyli 51.

Zaraz, zaraz. Pokaż cały kod i wytłumacz dokładnie co ty próbujesz osiągnąć. W czym są zawarte te obrażenia? Masz na myśli te zapisane przez Minecrafta czy takie, które sam wpisałeś w lore?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Sturdy napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Srednie obrazenia byly wczesniej dodawane przeze mnie do lore

Skrypt wygląda okropnie. Pełno zagnieżdżonych w sobie conditionali.

# Zamiast robić tak:

if arg 1 is set:
	if arg 2 is set:
		if arg 3 is set:
			if arg 4 is set:
				# Twój dalszy kod...
			else:
				send "Nie podałeś argumentu nr 4!"
		else:
			send "Nie podałeś argumentu nr 3!"
	else:
		send "Nie podałeś argumentu nr 2!"
else:
	send "Nie podałeś argumentu nr 1!"
	
# Powinieneś robić tak:

if arg 1 is not set:
	send "Nie podałeś argumentu nr 1!"
	stop
if arg 2 is not set:
	send "Nie podałeś argumentu nr 2!"
	stop
if arg 3 is not set:
	send "Nie podałeś argumentu nr 3!"
	stop
if arg 4 is not set:
	send "Nie podałeś argumentu nr 4!"
	stop
# Twój dalszy kod..	

Różnica w czytelności kodu duża, nieprawdaż?

Co do twojego problemu, musisz wiedzieć, w której linijce lore jest ta wartość zapisana. Jeżeli już wiesz która to, wtedy wyciągasz subtextem wartość z tego tekstu i parse'ujesz ją na typ 'integer' lub 'number', aby móc wykonywać na niej działania matematyczne jak chociażby dodawanie. Wtedy zwiększoną wartość możesz użyć gdzie tylko chcesz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...