Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na komendy.


Mr_AnTi
 Udostępnij

Pytanie

Potrzebuję skryptu na wersję 1.16.4 dodający komendy:

  • /ec - otwiera customowy (powiększony) enderchest graczowi
  • /fly - włącza latanie dla gracza

Tylko dla wybranych graczy. 

Edytowane przez Michix
Glicz

Zmieniam tytuł na bardziej czytelny oraz przenoszę zlecenie z tytułu do posta. Następnym razem zlecenie pisz w poście, a nie w tytule.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Skrypt na fly:

command /fly [<text>]:
	trigger:
		if name of player is not "gracz1" or "gracz2":
			send "&cNie możesz używać tej komendy!"
			stop
		if arg-1 is not set:
			if player can fly:
				allow flight to player
				set player's flight mode to true
				send "&aWłączyłeś tryb latania"
				stop
			if player can fly:
				disallow flight to player
				set player's flight mode to false
				send "&aWyłączyłeś tryb latania"
			stop
		if arg-1 is "on":
			allow flight to player
			set player's flight mode to true
			send "&aWłączyłeś tryb latania"
		if arg-1 is "off":
			disallow flight to player
			set player's flight mode to false
			send "&aWyłączyłeś tryb latania"

A co do skryptu na /ec to poszukaj na forum, jest ich naprawdę wiele, jak już sobie jakiś znajdziesz, to możesz go tu podesłać i napisać co Ci mam w nim zmienić.


Mimo to, lepszym rozwiązaniem, jest użycie pluginu EssentialsX, który dodaje obydwie komendy, lecz nie ma w nim powiększonego enderchesta, o którym wspomniałeś.

Edytowane przez Michix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Skrypt na /ec, nie mój!

 

on rightclick on ender chest:
	cancel event
	open chest with 6 rows named "Enderchest" to player
	wait 2 ticks
	loop {enderchest.%player%::*}:
		set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer to loop-value
on inventory close:
	if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Enderchest":
		set {_i.%player%} to 0
		loop 54 times:
			set {enderchest.%player%::%{_i.%player%}%} to player's current inventory's slot {_i.%player%}
			add 1 to {_i.%player%}
command /enderchest:
	trigger:
		open chest with 6 rows named "Enderchest" to player
		wait 2 ticks
		loop {enderchest.%player%::*}:
			set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer to loop-value

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...