Skocz do zawartości
  • 0

Sniezki


Kolczi
 Udostępnij

Pytanie

Siemka, chciałbym żeby ktoś napisał mi skrypta że jak się rzuci snieżka pod nazwie &c&lMagiczna sniezka to wyleci z niej diamentowy set ochrona 5 ,beacon, kilof efficiency 6, tnt, 64 szmaragdow block w roznych procentach czyli ze raz wyleci kilof i set albo szmaragdy i helm itp itp

I ma być komenda ze sie wpisze /snowball [all(wszyscy) lub nickgracza]  [ilosc sniezek]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, Kolczi napisał:

Siemka, chciałbym żeby ktoś napisał mi skrypta że jak się rzuci snieżka pod nazwie &c&lMagiczna sniezka to wyleci z niej diamentowy set ochrona 5 ,beacon, kilof efficiency 6, tnt, 64 szmaragdow block w roznych procentach czyli ze raz wyleci kilof i set albo szmaragdy i helm itp itp

I ma być komenda ze sie wpisze /snowball [all(wszyscy) lub nickgracza]  [ilosc sniezek]

Proszę.

on projectile hit:
	event-projectile's metadata value "magicznaSniezka" is set
	clear event-projectile's metadata value "magicznaSniezka"
	chance of 20%:
		set {_i} to all diamond armour of protection 5
	chance of 20%:
		set {_i} to beacon
	chance of 20%:
		set {_i} to diamond pickaxe of efficiency 6
	chance of 20%:
		set {_i} to tnt
	chance of 20%:
		set {_i} to 64 emerald blocks
	drop {_i} at event-projectile
	
on shoot:
	event-projectile is snowball
	player's tool is snowball named "&c&lMagiczna sniezka"
	set event-projectile's metadata value "magicznaSniezka" to true
	
command /snowball [<text>] [<integer=1>]:
	trigger:
		if arg 1 is "all":
			give arg 2 of snowball named "&c&lMagiczna sniezka" to all players
		else:
			give arg 2 of snowball named "&c&lMagiczna sniezka" to (arg 1 parsed as player)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 godzin temu, Kormic napisał:

Proszę.


on projectile hit:
	event-projectile's metadata value "magicznaSniezka" is set
	clear event-projectile's metadata value "magicznaSniezka"
	chance of 20%:
		set {_i} to all diamond armour of protection 5
	chance of 20%:
		set {_i} to beacon
	chance of 20%:
		set {_i} to diamond pickaxe of efficiency 6
	chance of 20%:
		set {_i} to tnt
	chance of 20%:
		set {_i} to 64 emerald blocks
	drop {_i} at event-projectile
	
on shoot:
	event-projectile is snowball
	player's tool is snowball named "&c&lMagiczna sniezka"
	set event-projectile's metadata value "magicznaSniezka" to true
	
command /snowball [<text>] [<integer=1>]:
	trigger:
		if arg 1 is "all":
			give arg 2 of snowball named "&c&lMagiczna sniezka" to all players
		else:
			give arg 2 of snowball named "&c&lMagiczna sniezka" to (arg 1 parsed as player)

 

Jest jeden problem bo jak rzucam perłą to też wylatują itemy a ja chce żeby tylko z śnieżki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kolczi napisał:

Jest jeden problem bo jak rzucam perłą to też wylatują itemy a ja chce żeby tylko z śnieżki

Testowałem skrypt i co prawda perły nie działały, ale wszystkie śnieżki już tak. O dziwo Skript nie pokazał błędu w skrypcie.

Tutaj poprawiony event 'on shoot', zastąp go sobie z tym błędnym w kodzie.

on shoot:
	event-projectile is snowball
	shooter's tool's name is "&c&lMagiczna sniezka"
	set event-projectile's metadata value "magicznaSniezka" to true

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...