Skocz do zawartości
  • 0

Gui


arixgry_
 Udostępnij

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, arixgry_ napisał:

Witam potrzebuję czysto naukowo (Nie mogę nigdzie tego znaleźć) event na umieszczenie czegoś w gui.

Wersja gry 1.16.3

Wersja skript 2.5

Przykład: Gdy grasz umieści item na slocie 4 w gui o nazwie (...) wykonuje się komenda

Z góry dzięki za pomoc

W takiej sytuacji używamy wyrażenia 'cursor slot'. Reprezentuje ono item w kursorze gracza.

on inventory click:
	if player's cursor slot's name is "test":
		send "To działa!"

Jeżeli natomiast chciałbyś sprawdzić czy gracz posiada cokolwiek w cursor slot'cie, wtedy sprawdzasz czy cursor slot nie jest powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

zależy w jaki sposób ma się to odbywać:

mamy kilkadziesiąt kombinacji umieszczania przedmiotu w slocie, np.

  • upuszczenie całości z kursora (leftclick)
  • upuszczenie sztuki z kursora (rightclick)
  • przerzucenie z użyciem shifta
  • przerzucenie całości z użyciem shifta

 

  • przeciągnięcie prawym i rozłożenie po sztuce w kilku slotach
  • przeciągnięcie lewym i rozłożenie równej ilości w slotach

 

niestety nie da się tego jednoznacznie określić i opisać eventem jest to po prostu kombinacja dwóch eventów inventory click i inventory drag (niedostępny w czystym skripcie) oraz wszystkich akcji i rodzajów kliknięć.

Jako rozwiązanie mogę ci zaproponować wykorzystanie wydarzenia inventory click i sprawdzania w nim inventory action - ono pozwoli ci pobrać informacje o wkładaniu lub wyciąganiu przedmiotu - jednakże informuję że nie działa to tak jak powinno i dość często się buguje.

jeżeli chcesz popatrzeć w kod to odsyłam do mojego skryptu mGUI (link w sygnaturze pod tym komentarzem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, PanMaruda napisał:

zależy w jaki sposób ma się to odbywać:

mamy kilkadziesiąt kombinacji umieszczania przedmiotu w slocie, np.

  • upuszczenie całości z kursora (leftclick)
  • upuszczenie sztuki z kursora (rightclick)
  • przerzucenie z użyciem shifta
  • przerzucenie całości z użyciem shifta

 

  • przeciągnięcie prawym i rozłożenie po sztuce w kilku slotach
  • przeciągnięcie lewym i rozłożenie równej ilości w slotach

 

niestety nie da się tego jednoznacznie określić i opisać eventem jest to po prostu kombinacja dwóch eventów inventory click i inventory drag (niedostępny w czystym skripcie) oraz wszystkich akcji i rodzajów kliknięć.

Jako rozwiązanie mogę ci zaproponować wykorzystanie wydarzenia inventory click i sprawdzania w nim inventory action - ono pozwoli ci pobrać informacje o wkładaniu lub wyciąganiu przedmiotu - jednakże informuję że nie działa to tak jak powinno i dość często się buguje.

jeżeli chcesz popatrzeć w kod to odsyłam do mojego skryptu mGUI (link w sygnaturze pod tym komentarzem)

Umieszczenie danego przedmiotu za pomocą "puszczenie całości z kursora (leftclick)"  oraz "przerzucenie z użyciem shifta "  na przykład (miecz, kilof lub wędka) w danym slocie w tym przypadku (13).

Po umieszczeniu przedmiotu aktywuje się {,,,::%player%::,,,} a o zabraniu jego dezaktywuje...

Dzięki za podpowiedź chętnie sprawdzę :)

A i jeszcze jedno co to za dodatek? "inventory drag (niedostępny w czystym skripcie)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...