Skocz do zawartości
  • 0

attacker i victim nie dziala


RediQ
 Udostępnij

Pytanie

variables:
    {kille::%player%} = 0
    {dedy::%player%} = 0
on death:
    if victim is player:
        if attacker is player:
            loop all players:
                send "&b%victim% &ezostal zabity przez &c%attacker%" to loop-player
                add 1 to {kille::%attacker%}
                add 1 to {dedy::%victim%}
command /staty:
    trigger:
        send "&aStatystyki:"
        send "&6Ilosc zabojstw: &e%{kille::%player%}%"
        send "&6Ilosc smierci: &e%{dedy::%player%}%"

 

Po wpisaniu /staty pokazuje ze jest 0 killi i dedow jak sie zginei albo kogos zabije  i nie pokazuje sie komunikat ze ktos zostal zabity ;/

Edytowane przez xAxee
xAxee

Wstawiam w code

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
    {kille::%player%} = 0
    {dedy::%player%} = 0
on death of player:
	if attacker is a player:
		send "&b%victim% &ezostal zabity przez &c%attacker%" to all players
		add 1 to {kille::%attacker%}
		add 1 to {dedy::%victim%}
command /staty:
    trigger:
        send "&aStatystyki:"
        send "&6Ilosc zabojstw: &e%{kille::%player%}%"
        send "&6Ilosc smierci: &e%{dedy::%player%}%"

sprawdź tak.

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, RediQ napisał:

Po wpisaniu /staty pokazuje ze jest 0 killi i dedow jak sie zginei albo kogos zabije  i nie pokazuje sie komunikat ze ktos zostal zabity ;/

Popraw warunek:

if attacker is player:

Na:

if attacker is a player:

Tak, te 'a' ma znaczenie i również kiedyś miałem z tym problem. Podobnie może być w warunku z 'victim is player'.

Dodam, że niepotrzebnie zapętlasz graczy, wystarczy wysłać wiadomość do wszystkich graczy, a w dodatku przez to, że zwiększanie wartości zmiennych jest w pętli, to wartości zwiększą się o ilość graczy na serwerze.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kormic napisał:

Popraw warunek:


if attacker is player:

Na:


if attacker is a player:

Tak, te 'a' ma znaczenie i również kiedyś miałem z tym problem. Podobnie może być w warunku z 'victim is player'.

Dodam, że niepotrzebnie zapętlasz graczy, wystarczy wysłać wiadomość do wszystkich graczy, a w dodatku przez to, że zwiększanie wartości zmiennych jest w pętli, to wartości zwiększą się o ilość graczy na serwerze.

Rzeczywiscie "a" mialo duze znaczenie :O teraz dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...