variables:
{kille::%player%} = 0
{dedy::%player%} = 0
on death:
if victim is player:
if attacker is player:
loop all players:
send "&b%victim% &ezostal zabity przez &c%attacker%" to loop-player
add 1 to {kille::%attacker%}
add 1 to {dedy::%victim%}
command /staty:
trigger:
send "&aStatystyki:"
send "&6Ilosc zabojstw: &e%{kille::%player%}%"
send "&6Ilosc smierci: &e%{dedy::%player%}%"
Po wpisaniu /staty pokazuje ze jest 0 killi i dedow jak sie zginei albo kogos zabije i nie pokazuje sie komunikat ze ktos zostal zabity ;/
Pytanie
RediQ 3
variables: {kille::%player%} = 0 {dedy::%player%} = 0 on death: if victim is player: if attacker is player: loop all players: send "&b%victim% &ezostal zabity przez &c%attacker%" to loop-player add 1 to {kille::%attacker%} add 1 to {dedy::%victim%} command /staty: trigger: send "&aStatystyki:" send "&6Ilosc zabojstw: &e%{kille::%player%}%" send "&6Ilosc smierci: &e%{dedy::%player%}%"
Po wpisaniu /staty pokazuje ze jest 0 killi i dedow jak sie zginei albo kogos zabije i nie pokazuje sie komunikat ze ktos zostal zabity ;/
Edytowane przez xAxeeWstawiam w code
Notatka dodana przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi