Skocz do zawartości
  • 0

/bloki - prosba o przerobienie skryptu v3


SkrytyZiomus
 Udostępnij

Pytanie

Moglby mi ktos cos z tym zrobic, bo gdy zrobie koxy zamknie gui itd bo juz nie mam np. jablek ale jest dalej wiadomosc ze nie mam czegos cos nie moge tego zrobic ale kombinuje caly czas.

if clicked slot is 15:
	if player doesn't have 1 apple and 8 gold block:
		send "1" exchangeToKox(player)
		close player's inventory stop

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, SkrytyZiomus napisał:

Moglby mi ktos cos z tym zrobic, bo gdy zrobie koxy zamknie gui itd bo juz nie mam np. jablek ale jest dalej wiadomosc ze nie mam czegos cos nie moge tego zrobic ale kombinuje caly czas.

Pokaż funkcję exchangeToKox(). Jeżeli znowu coś nie działa, jestem pewiem, że grzebałeś w kodzie.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Pokaż funkcję exchangeToKox(). Jeżeli znowu coś nie działa, jestem pewiem, że grzebałeś w kodzie.

function exchangeToKox(p: player):
	set {_n} to amount of apples in {_p}'s inventory
	set {_n1} to amount of gold blocks in {_p}'s inventory
	while {_n} >= 1:
		if {_n1} < 8:
			stop
		remove 1 from {_n}
		remove 8 from {_n1}
		remove 1 apple from {_p}'s inventory
		remove 8 gold blocks from {_p}'s inventory
		if {_p} has enough space for 1 enchanted golden apple:
			give {_p} 1 enchanted golden apple
		else:
			drop 1 enchanted golden apple at {_p}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SkrytyZiomus napisał:

function exchangeToKox(p: player):
	set {_n} to amount of apples in {_p}'s inventory
	set {_n1} to amount of gold blocks in {_p}'s inventory
	while {_n} >= 1:
		if {_n1} < 8:
			stop
		remove 1 from {_n}
		remove 8 from {_n1}
		remove 1 apple from {_p}'s inventory
		remove 8 gold blocks from {_p}'s inventory
		if {_p} has enough space for 1 enchanted golden apple:
			give {_p} 1 enchanted golden apple
		else:
			drop 1 enchanted golden apple at {_p}

 

Szczerze jedyne co ci zabrakło w kodzie to 'stop' po wysyłaniu wiadomości w bloku warunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 22.11.2020 o 20:49, Kormic napisał:

Dobra, inaczej. W funkcji zamień 'stop' na 'exit loop'.

Niestety nic to nie zmienilo;/

 

Z reszta jest tak samo, zrobi z czego sie da ale dalej pisze ze nie ma.

			if clicked slot is 1:
				if player doesn't have 9 emerald:
					send "brakuje szmaragdow"
				exchangeToBlocks(player, emerald, emerald block)

 

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 23.11.2020 o 13:07, CoFFeIN04 napisał:

Możesz pokazać cały kod?

 

W dniu 23.11.2020 o 13:07, CoFFeIN04 napisał:

Możesz pokazać cały kod?

function exchangeToKox(p: player):
	set {_n} to amount of apples in {_p}'s inventory
	set {_n1} to amount of gold blocks in {_p}'s inventory
	while {_n} >= 1:
		if {_n1} < 8:
			stop
		remove 1 from {_n}
		remove 8 from {_n1}
		remove 1 apple from {_p}'s inventory
		remove 8 gold blocks from {_p}'s inventory
		if {_p} has enough space for 1 enchanted golden apple:
			give {_p} 1 enchanted golden apple
		else:
			drop 1 enchanted golden apple at {_p}

Poza funkcja i tym 

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "Bloki":
		cancel event
		if inventory type of clicked inventory is "CHEST":

jest jeszcze gui.

 

Czy moze ktos mi z tym pomoc zalezy mi na tym.

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 24.11.2020 o 20:54, SkrytyZiomus napisał:

Czy moze ktos mi z tym pomoc zalezy mi na tym.

Pozwolę sobie odkopać temat. Pokaż jeszcze raz cały kod funkcji exchangeToKox() oraz cały kod eventu 'on inventory click'. Jeżeli możesz, pokaż również kod tworzący GUI.

Pytam, gdyż pomieszałeś kod jednej funkcji z kodem wywołującym drugą funkcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 9.12.2020 o 08:41, Kormic napisał:

Pozwolę sobie odkopać temat. Pokaż jeszcze raz cały kod funkcji exchangeToKox() oraz cały kod eventu 'on inventory click'. Jeżeli możesz, pokaż również kod tworzący GUI.

Pytam, gdyż pomieszałeś kod jednej funkcji z kodem wywołującym drugą funkcję.

function exchangeToBlocks(p: player, 1: item, 2: item):
	set {_n} to amount of {_1} in {_p}'s inventory
	if {_n} >= 9:
		set {_n} to rounded down {_n} / 9
		remove ({_n} * 9) of {_1} from {_p}'s inventory
		add {_n} of {_2} to {_p}
        
function exchangeToKox(p: player):
	set {_n} to amount of apples in {_p}'s inventory
	set {_n1} to amount of gold blocks in {_p}'s inventory
	while {_n} >= 1:
		if {_n1} < 8:
			stop
		remove 1 from {_n}
		remove 8 from {_n1}
		remove 1 apple from {_p}'s inventory
		remove 8 gold blocks from {_p}'s inventory
		if {_p} has enough space for 1 enchanted golden apple:
			give {_p} 1 enchanted golden apple
		else:
			drop 1 enchanted golden apple at {_p}
function exchangeToRefil(p: player):
	set {_n} to amount of apples in {_p}'s inventory
	set {_n1} to amount of gold ingot in {_p}'s inventory
	while {_n} >= 1:
		if {_n1} < 8:
			stop
		remove 1 from {_n}
		remove 8 from {_n1}
		remove 1 apple from {_p}'s inventory
		remove 8 gold ingot from {_p}'s inventory
		if {_p} has enough space for 1 golden apple:
			give {_p} 1 golden apple
		else:
			drop 1 golden apple at {_p}
command /bloki [<text>]:
	aliases: /bloczki, /wytwarzanie
	trigger:
		wait 5 tick
		open chest with 1 rows named "&6&lBLOKI" to player
		set player's current inventory's slot 0 to enchanted golden apple named "&fTWORZENIE KOXA"
        
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6&lBLOKI":
		cancel event
		if inventory type of clicked inventory is "CHEST":
			if clicked slot is 0:
				if player doesn't have 1 apple and 8 gold block:
					send "Brakuje Ci przedmiotow"
				exchangeToKox(player)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, Kormic napisał:

U ciebie nie działa poprawnie wymiana bloków, tak? Gdzie w takim razie jest fragment GUI odpowiadający za nie wraz z 'on inventory click'?

Wyzej ci dalem caly skrypt -.-

 

Dziala wszystko oprocz tego ze gdy wymieniam bloki i sie juz np. skonczyly to jest napisane ze nie mam przedmiotow zamiast po prostu nic nie pisac.

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...