Skocz do zawartości
  • 0

Przerobienie skryptu


giteczek12PL
 Udostępnij

Pytanie

Witam ponownie, tym razem chcialbym aby ktos przerobil dla mnie pewnien odkopany skrypt. Moja wersja skriptu to 2.2-dev19.
Skript wyglada nastepujaco:

on rightclick:
    if name of player's tool is "ssss":
        loop all entities in player's world:
            teleport loop-entity to player


Skrypt dziala jak powinien lecz chcialbym aby dzialal nieco inaczej.
Chcialbym aby przyciagal tylko moby (przyciaga tez graczy).
Chcialbym aby mial 10 cd uzycia.
Chcialbym rowniez aby bylo 25 kratek zasiegu przyciagania.
Za pomoc bardzo dziekuje :)

Edytowane przez xAxee
xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on rightclick:
	if name of player's tool is "ssss":
		loop all entities in radius 25 of the player:
			loop-entity is not player:
				teleport loop-entity to player

możliwe złe wcięcia ale spróbuj to ;//

Edytowane przez jhgggg
poprawka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 20.11.2020 o 07:31, Kormic napisał:

To chcesz w końcu przyciąganie czy teleportowanie? To są dwie różne rzeczy.

Chcialbym aby moby sie teleportowaly, przyciaganie to pojecie ogolne, moj blad.

 

W dniu 20.11.2020 o 01:51, jhgggg napisał:

on rightclick: if name of player's tool is "ssss": loop all entities in radius 25 of the player: loop-entity is not player: teleport loop-entity to player

Dalej teleportuje graczy

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
56 minut temu, giteczek12PL napisał:

Dalej teleportuje graczy

Przerobiłem nieznacznie kod powyżej.

on rightclick:
	loop entities in radius 25 around player:
		loop-entity is not player
		send "%loop-entity%"
		teleport loop-entity to player

Wysyła to wszystkie zapętlane entity w promieniu 25 kratek i nie powinien się pokazać ani jeden gracz. Zobacz czy ty również nie jesteś na tej liście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick:
	if {cld::%player%} is not set:
		set {cld::%player%} to now
		remove 15 second from {cld::%player%}
	if difference between {cld::%player%} and now < 10 second:
		stop
	set {cld::%player%} to now
	loop entities in radius 25 around player:
		loop-entity is not player
		send "%loop-entity%"
		teleport loop-entity to player

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, giteczek12PL napisał:

Dalej przyciaga graczy. (Dziekuje za cd :))

zobacz teraz

on rightclick:
	if {cld::%player%} is not set:
		set {cld::%player%} to now
		remove 15 second from {cld::%player%}
	if difference between {cld::%player%} and now < 10 second:
		stop
	set {cld::%player%} to now
	loop entities in radius 25 around player:
		type of loop-entity is not player
		send "%loop-entity%"
		teleport loop-entity to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, xAxee napisał:

on rightclick: if {cld::%player%} is not set: set {cld::%player%} to now remove 15 second from {cld::%player%} if difference between {cld::%player%} and now < 10 second: stop set {cld::%player%} to now loop entities in radius 25 around player: type of loop-entity is not player send "%loop-entity%" teleport loop-entity to player

Dziala jak najbardziej, dziekuje bardzo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...