Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na zapis tabliczek


Misio12320
 Udostępnij

Pytanie

Witam, potrzebowałbym skryptu na tabliczki w których:

a)Są zapisywane po zamknięciu okienka do folderu /tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/tabliczki.txt

b)loop dodaje stare do tego pliku

b.1)Jeżeli jest możliwość poprosiłbym, by te tabliczki miały swoją datę (+sortowanie według daty utworzenia starych tabliczek oraz tych nowych), gracza który je stworzył.

Nagroda: 10 polubień + 10 głosów na tak <3 :3. Najlepiej w Skutilities, dziękuję za uwagę ;3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
6 minut temu, Misio12320 napisał:

a)Są zapisywane po zamknięciu okienka do folderu /tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/tabliczki.txt

Jak wszyscy wiedzą, tabliczka ma 4 linijki. W takim razie jak powinno być to zapisywane? Podałbyś jakiś format?

6 minut temu, Misio12320 napisał:

b)loop dodaje stare do tego pliku

Tutaj nie rozumiem co masz na myśli. Mógłbyś to wytłumaczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Jak wszyscy wiedzą,

Oj nie wiem czy wszyscy wiedzą :thinking: . Bardziej by chyba pasowało "Jak większość graczy Minecraft'a wie.."

7 minut temu, Kormic napisał:

tabliczka ma 4 linijki. W takim razie jak powinno być to zapisywane? Podałbyś jakiś format?

Myślę, że:
Line 1:

Line 2:

Line 3:

Line 4:

Nie mam pomysłów, może Pan miałby jakiś pomysł?

7 minut temu, Kormic napisał:

Tutaj nie rozumiem co masz na myśli. Mógłbyś to wytłumaczyć?

Tabliczki zostały stworzone zanim napisałem ten temat, więc skrypt jak może to musiałby odnaleźć te "stare" tabliczki i je również dodać według b.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
32 minuty temu, Misio12320 napisał:

Nie mam pomysłów, może Pan miałby jakiś pomysł?

Miałbym taki pomysł:

--- Tabliczka (%location%, %world%) ---
1: Jakis
2: Tam
3: Przykladowy
4: Tekst

# I tak dalej w kółko...

 

32 minuty temu, Misio12320 napisał:

Tabliczki zostały stworzone zanim napisałem ten temat, więc skrypt jak może to musiałby odnaleźć te "stare" tabliczki i je również dodać według b.1

Tak jak Pan Maruda powiedział, nie da się tego zrobić w jakikolwiek sposób. Niemożliwym jest w jakikolwiek sposób przechwycić kto kiedyś zrobił jakąś tam tabliczkę, gdyż najzwyczajniej w świecie Minecraft nie zapisuje tego typu informacji. Można zapisywać jedynie nowo postawione tabliczki.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, PanMaruda napisał:

niestety ale takiej opcji nie ma

dziękuję za odp. Pozdrawiam.

19 minut temu, Kormic napisał:

--- Tabliczka (%location%, %world%) --- 1: Jakis 2: Tam 3: Przykladowy 4: Tekst # I tak dalej w kółko...

Brzmi ciekawie, może być. 

5 minut temu, Kormic napisał:

Tak jak Pan Maruda powiedział, nie da się tego zrobić w jakikolwiek sposób. Niemożliwym jest w jakikolwiek sposób przechwycić kto kiedyś zrobił jakąś tam tabliczkę, gdyż najzwyczajniej w świecie Minecraft nie zapisuje tego typu informacji.

Rozumiem, a dałoby radę zrobić tak?:

59 minut temu, Misio12320 napisał:

/tabliczki/Folder Gracza: %player%/

/Nowe Tabliczki/plik.txt - to będą te, które zostały stworzone po stworzonym kodzie

/Stare Tabliczki/plik.txt - te które były wcześniej, tylko zostanie użyty loop który je odnajdzie w świecie "swiat" i zapisze tą zasugerowaną metodą zapisu przez Pana.

Zacząłem powoli pisać skrypt i takie coś mi wyszło:

command Znajdz-Tabliczki:
	trigger:
		loop all blocks in world "swiat":
			if loop-block is sign:
				set {signs:*} to all of loop-blocks

on join:	
	if folder "Folder Gracza: %player%" does not exist:
		create folder "Folder Gracza: %player%"

on sign stop write:    <-- jak gracz już skończy pisać to ma dodać go do signs::*
	

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
18 minut temu, Misio12320 napisał:

Zacząłem powoli pisać skrypt i takie coś mi wyszło:

Zapewniam cię, że zapętlanie wszystkich bloków w świecie na pewno nie skończy się dobrze. Przecież jest ich co najmniej miliardy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, Kormic napisał:

Zapewniam cię, że zapętlanie wszystkich bloków w świecie na pewno nie skończy się dobrze. Przecież jest ich co najmniej miliardy...

Przyjąłem! To może w takim razie to: 

on rightclick on sign:
	if clicked block is sign:
		add clicked block to {signs::*} 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
17 minut temu, Misio12320 napisał:

Przyjąłem! To może w takim razie to: 

1. Powinieneś użyć 'any sign', gdyż są znaki i na ziemi, i na ścianie.

2. Jeżeli używasz w event'cie danego bloku, nie ma sensu go ponownie sprawdzać.

3. Przed dodawaniem do listy powinieneś sprawdzić czy dana lista nie zawiera już danej wartości

3. Do listy powinieneś dodać lokalizację bloku, nie sam typ bloku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

3 minuty temu, Kormic napisał:

1. Powinieneś użyć 'any sign', gdyż są znaki i na ziemi, i na ścianie.

2. Jeżeli używasz w event'cie danego bloku, nie ma sensu go ponownie sprawdzać.

3. Przed dodawaniem do listy powinieneś sprawdzić czy dana lista nie zawiera już danej wartości

3. Do listy powinieneś dodać lokalizację bloku, nie sam typ bloku.

Chwileczkę, a więc jak wygląda z tym zleceniem kodu?

Czyli mam go sobie napisać czy ktoś mi pomoże w tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
3 godziny temu, Misio12320 napisał:

Witam, potrzebowałbym skryptu na tabliczki w których:

a)Są zapisywane po zamknięciu okienka do folderu /tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/tabliczki.txt

b)loop dodaje stare do tego pliku

b.1)Jeżeli jest możliwość poprosiłbym, by te tabliczki miały swoją datę (+sortowanie według daty utworzenia starych tabliczek oraz tych nowych), gracza który je stworzył.

Najlepiej w Skutilities

nie testowałem, nie wiem czy działa...

on sign change:
	if file "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/tabliczki.txt" does not exist:
		create file "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/tabliczki.txt"
	set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]"
	set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%>"

	add "" and "" to {_contents::*}
	add "%{_now}%  %{_loc}%" to {_contents::*}
	loop 4 times:
		add "   - %line loop-number%" to {_contents::*}

	add file contents of "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/tabliczki.txt" to {_contents::*}
	set file contents of "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/tabliczki.txt" to {_contents::*}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 godzin temu, PanMaruda napisał:

nie testowałem, nie wiem czy działa...


 

Przerobiłem kod, ponieważ zauważyłem że Skent jest lepszy i działa nowsze wersje Minecraft'a

on sign change:
	if file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" is missing:
		create file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"
	set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]"
	set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%>"

	add "" and "" to {_contents::*}
	add "%{_now}%  %{_loc}%" to {_contents::*}
	loop 4 times:
		add "- %line loop-number%" to {_contents::*}

	add file to content of file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" to {_contents::*}
	set {_contents::*} file to content of file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"

Tak wygląda ^.

Błędy:

'file to content of file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"' can't be added to {_contents::*} because the former is not an object (signs.sk, line 12: add file to content of file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" to {_contents::*}')

Can't understand this condition/effect: set {_contents::*} file to content of file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" (signs.sk, line 13: set {_contents::*} file to content of file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"')

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1

nie wiem czy skent działa tak samo jak skutilities

on sign change:
	if file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" is missing:
		create file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"
	set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]"
	set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%>"

	add "" and "" to {_contents::*}
	add "%{_now}%  %{_loc}%" to {_contents::*}
	loop 4 times:
		add "- %line loop-number%" to {_contents::*}

	add content of "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" to {_contents::*}
	set content of "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" to {_contents::*}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 19.11.2020 o 12:25, PanMaruda napisał:

nie wiem czy skent działa tak samo jak skutilities


on sign change:
	if file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" is missing:
		create file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"
	set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]"
	set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%>"

	add "" and "" to {_contents::*}
	add "%{_now}%  %{_loc}%" to {_contents::*}
	loop 4 times:
		add "- %line loop-number%" to {_contents::*}

	add content of "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" to {_contents::*}
	set content of "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" to {_contents::*}

 

Coś zmieniłem i wygląda to tak:

Foldery zostały utworzone, ale nic zostało zapisne po right clicku. Również poprosiłbym o sprawdzenie czy linijki już były zapisane (Jeżeli to nie jest trudne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
18 godzin temu, Misio12320 napisał:

Coś zmieniłem i wygląda to tak:
Foldery zostały utworzone, ale nic zostało zapisne po right clicku.

Ale dlaczego zmieniasz tą linijkę? Ona ma być tak jak wysłałem...
 

#To jest twoja zmiana
#ustaw zmienną na zawartość pliku 
set {_contents::*} to content of file path "Gracze/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Stare Tabliczki/tabliczki.txt"

#A ma ustawiać tak jak ja ci wysłałem:
#ustaw zawartość pliku na zawartość zmiennej :/

i potem dziwisz się że nic nie zapisuje skoro zmieniasz linijkę która to robi

 

 

18 godzin temu, Misio12320 napisał:

Również poprosiłbym o sprawdzenie czy linijki już były zapisane (Jeżeli to nie jest trudne)

do tego by trzeba bardziej użyć yamla  - ale wtedy będzie mniej czytelnie i mniej optymalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, PanMaruda napisał:

Ale dlaczego zmieniasz tą linijkę? Ona ma być tak jak wysłałem...
 


#To jest twoja zmiana
#ustaw zmienną na zawartość pliku 
set {_contents::*} to content of file path "Gracze/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Stare Tabliczki/tabliczki.txt"

#A ma ustawiać tak jak ja ci wysłałem:
#ustaw zawartość pliku na zawartość zmiennej :/

i potem dziwisz się że nic nie zapisuje skoro zmieniasz linijkę która to robi

 

 

do tego by trzeba bardziej użyć yamla  - ale wtedy będzie mniej czytelnie i mniej optymalne.

Nic z tego nie rozumiem. Zrobiłem teraz tak:

 

2.Myślę, że zamiast sprawdzanie yamla zamienić na to:

on rightclick on any sign:
	if clicked block is in {signs:*}:
		send "tabliczka jest już w variables"	
	else:
	add {clicked::1} to clicked block

Miałoby dodać do variables zapisaną tabliczkę i wczytać jeżeli już ona była kliknięta 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 godzin temu, PanMaruda napisał:

ale dlaczego ciągle to robisz po swojemu? Ta linijka ma wyglądać tak jak ta, którą ja ci wysłałem bo inaczej nie zadziała kod...

Ponieważ nie rozumiem co napisałeś, dla mnie jest to za dużo kodu i nie potrafię go zrozumieć.

 

on right click on any sign:
	if file path "TEST/tabliczki.txt" is missing:
		create file path "TEST/tabliczki.txt"
	set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]"
	set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%>"

	set {_contents::*} to file path "TEST/tabliczki.txt"
	append "" and "" to {_contents::*}
	append "%{_now}%  %{_loc}%" to {_contents::*}
	loop 4 times:
		append "- %line loop-number%" to {_contents::*}
        
	add content of file path "TEST/tabliczki.txt" to {_contents::*}

Skróciłem i utworzyłem z tego tymczasowy kod, by później zmienić na swoje i mam tak ^. Zapisuje tylko datę, a resztę ignoruje nawet jak tabliczka ma coś napisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
22 godziny temu, Misio12320 napisał:

on right click on any sign:
	if file path "TEST/tabliczki.txt" is missing:
		create file path "TEST/tabliczki.txt"
	set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]"
	set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%>"

	set {_contents::*} to file path "TEST/tabliczki.txt"
	append "" and "" to {_contents::*}
	append "%{_now}%  %{_loc}%" to {_contents::*}
	loop 4 times:
		append "- %line loop-number%" to {_contents::*}
        
	add content of file path "TEST/tabliczki.txt" to {_contents::*}

 

no namieszałeś trochę... wracając do mojego kodu:

  • #myślę że event i sprawdzanie istnienia pliku są w miarę jasne
    on sign change:
    	if file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" is missing:
    		create file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"
    
    
    #tworzymy zmienne z datą i współrzędnymi żeby było je łatwiej w linijce zapisać
    	set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]"
    	set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%>"
    
          
    #tworzymy nową listę {_contents::*} w której będziemy przechowywać wszystkie linijki z danego pliku,
    #ale najpierw trzeba ją uzupełnić nowymi linijkami które pobieramy z eventu - po to aby najnowsze tabliczki zawsze były na samej górze pliku
    #najpierw dodajemy dwie puste linijki żeby oddzielić nową tabliczkę od starej
    	add "" and "" to {_contents::*}
    
    #potem dodajemy linijkę z datą i współrzędnymi
    	add "%{_now}%  %{_loc}%" to {_contents::*}
    
    #zapętlamy linijki tabliczki i dodajemy je kolejno do listy
    	loop 4 times:
    		add "- %line loop-number%" to {_contents::*}
    
    #teraz trzeba uzupełnić listę wszystkimi starymi linijkami z folderu
    	add content of "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" to {_contents::*}
    
    
    #na koniec nadpisujemy zawartość pliku naszą stworzoną listą z linijkami
    	set content of "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" to {_contents::*}

 

 

z zasadzie kod jest lekko skomplikowany tylko przez to że chciałeś sortowania tabliczek według daty - wszystko byłoby prostsze gdyby po prostu dopisywać nowe tabliczki na dole pliku - do tego można użyć efektu 'append %string% at %path%' którego działanie ty najwidoczniej źle zrozumiałeś, przykladowo:

 

on sign change:
	if file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" is missing:
		create file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"
	set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]"
	set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%>"

#dopisujemy to samo co w poprzednim kodzie tylko że na końcu skryptu zamiast na początku
	append "" and "" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"
	append "%{_now}%  %{_loc}%" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"
	loop 4 times:
		append "- %line loop-number%" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 24.11.2020 o 21:12, PanMaruda napisał:

wszystko byłoby prostsze gdyby po prostu dopisywać nowe tabliczki na dole pliku

skomplikowany kod, właśnie tak może to wyglądać, taki jest plan by podpisywało niżej.

Oto wyniki:
 

Spoiler

Can't understand this condition/effect: append "" and "" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" (signs.sk, line 7: append "" and "" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"')
[11:00:13 ERROR]: Can't understand this condition/effect: append "%{_now}%  %{_loc}%" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" (signs.sk, line 8: append "%{_now}%  %{_loc}%" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"')
[11:00:13 ERROR]: Can't understand this condition/effect: append "- %line loop-number%" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" (signs.sk, line 10: append "- %line loop-number%" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"')
[11:00:13 INFO]: [Skript] Encountered 3 errors while reloading signs.sk!
[11:02:34 INFO]: Sebastian_Z_GTA issued server command: /sk reload signs
[11:05:14 INFO]: Sebastian_Z_GTA issued server command: /sk reload signs
[11:05:25 INFO]: [Skript] Reloading signs.sk...
[11:05:25 ERROR]: Can't understand this condition/effect: append "" and "" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" (signs.sk, line 8: append "" and "" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"')
[11:05:25 ERROR]: Can't understand this condition/effect: append "%{_now}%  %{_loc}%" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" (signs.sk, line 9: append "%{_now}%  %{_loc}%" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"')
[11:05:25 ERROR]: Can't understand this condition/effect: append "- %line loop-number%" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" (signs.sk, line 11: append "- %line loop-number%" to "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt"')
[11:05:25 INFO]: [Skript] Encountered 3 errors while reloading signs.sk!

EDIT:
Skent jest skomplikowany, on wymaga "append "secret" to file path "plugins/Skript/scripts/test1.txt"

Napisałem coś takiego i nie do końca działa, czasami zapisuje, czasami nie.

Edit2: Poprawiłem kod, zapisuje, ale linijki są jakoś dziwnie pozmieniane, wpisywany jest tekst z innej linijki do innej..

Spoiler

on sign editing:
	if file path "tabliczki/tabliczki.txt" is missing:
		create file path "tabliczki/tabliczki.txt"
	set {_now} to now formatted as "[dd.MM.yyyy HH:mm:ss]"
	set {_loc} to "<x: %x-loc of event-block%; y: %y-loc of event-block%; z: %z-loc of event-block%; świat: %world%:"
	add "" and "" to {_contents::*}
	add "%{_now}%  %{_loc}%" to {_contents::*}
	append "%{_now}%  %{_loc}%" to file path "tabliczki/tabliczki.txt"
	loop 4 times:
		append "- %line loop-number%" to file path "tabliczki/tabliczki.txt"
	add content of file path "/tabliczki/Folder Gracza: %player%/Tabliczki gracza/Nowe Tabliczki/tabliczki.txt" to {_contents::*}

 

 

Edytowane przez Misio12320
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...