Skocz do zawartości
  • 0

Relaod Gui


arki77

Pytanie

Siemka, napisałem skrypt na drop z stone który posiada własne gui w którym gracz może włączać oraz wyłączać dany drop. Moje pytanie jest w jaki sposób mogę zrobić reload gui aby lore się zaktualizował bo aktualnie gracz musi wylaczyć gui i odpalić jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, arki77 napisał:

Siemka, napisałem skrypt na drop z stone który posiada własne gui w którym gracz może włączać oraz wyłączać dany drop. Moje pytanie jest w jaki sposób mogę zrobić reload gui aby lore się zaktualizował bo aktualnie gracz musi wylaczyć gui i odpalić jeszcze raz.

Musisz ponownie ustawić sloty, aby lore się odświeżył. Jeżeli potrzebuję częstego odświeżania GUI, wtedy tworzę specjalnie do tego przystosowaną funkcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kormic Czytanie ze zrozumieniem:  "bo aktualnie gracz musi wylaczyć gui i odpalić jeszcze raz."

@xAxee  Ustawiłem w kodzie: 

				close player's inventory
				(Tutaj rozumiem, że potrzebuje jakis cooldown ustawić?)
				open {_gui} to player <- Bo to nie otwiera ponownie gui chyba, że musze wysłać execute command /drop 

 

Edytowane przez xAxee
xAxee

Poprawiam formatowanie

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, arki77 napisał:

@PanMaruda Tylko ja chce mieć taki efekt. Chyba, że twój sposób to rozwiąże czyli aktualizowanie się "Status: ON"
Tak wygląda lore: "&8» &7Status: %{statCoal}%" <- {statCoal} to oczywiście status zmiennej czyli on/off dropu coal.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

poprosiłem o twój kod - wiem co chcesz osiągnąć, czytałem post - nie staraj się na siłę tłumaczyć tego co już wyjaśniłeś - teraz ja chcę wytłumaczyć tobie co i jak zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /drop:
	trigger:
		set {_gui} to a new chest inventory with 1 row with name "&6&lDROP"
		set slot 1 of {_gui} to coal named "&8&lWegiel" with lore "&8» &7Status: %{statCoal}%"
		open {_gui} to player
		wait 2 tick

on inventory click:
	if name of event-inventory is "&6&lDROP":
		if index of event-slot = 1:
			if {statCoal} is "&cOFF":
				set {statCoal} to "&aON"	
				close player's inventory
				execute player command "drop"
			else:
				set {statCoal} to "&cOFF"
				close player's inventory
				execute player command "drop"
			cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...