Skocz do zawartości
  • 0

Fireball


Ciasnyelo1

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, Ciasnyelo1 napisał:

Siemka, potrzebuje skryptu że gdy fireball wybucha niszczy tylko deski i cobblestone.

Tutaj przydałaby się lista 'exploded blocks' (od wersji 2.5) zawierająca wszystkie wysadzane bloki. Można jej użyć jedynie w event'cie 'on explode', więc musiałbyś najpierw sprawdzić czy eksplozja kuli ognia w ogóle wywołuje ten event. W tym celu daj taki prosty skrypt:

on explode:
	broadcast "Boom!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
46 minut temu, Kormic napisał:

Tutaj przydałaby się lista 'exploded blocks' (od wersji 2.5) zawierająca wszystkie wysadzane bloki. Można jej użyć jedynie w event'cie 'on explode', więc musiałbyś najpierw sprawdzić czy eksplozja kuli ognia w ogóle wywołuje ten event. W tym celu daj taki prosty skrypt:



on explode:
	broadcast "Boom!"

 

Nie działa na fireballa , a np na tnt działa

Jeżeli nie będzie sie tego tak dało zrobić to może da sie zrobić tak że fireball nie niszczy w ogóle nieczego a zadaje tylko damage graczom 

Edytowane przez Ciasnyelo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Ciasnyelo1 napisał:

Siemka, potrzebuje skryptu że gdy fireball wybucha niszczy tylko deski i cobblestone.

Pokombinowałem chwilę z Javą i wyszło coś takiego. Wymagany skript-mirror lub skript-reflect (polecam ten drugi, gdyż jest ulepszoną wersją pierwszego).

import:
	org.bukkit.event.entity.EntityExplodeEvent

on EntityExplodeEvent:
	event.getEntity() is fireball
	set {_t::*} to event.blockList()
	loop {_t::*}:
		loop-value is not any planks or cobblestone
		remove loop-value from {_t::*}

W razie błędów daj znać, a pomyślimy co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Kormic napisał:

Pokombinowałem chwilę z Javą i wyszło coś takiego. Wymagany skript-mirror lub skript-reflect (polecam ten drugi, gdyż jest ulepszoną wersją pierwszego).




import:
	org.bukkit.event.entity.EntityExplodeEvent

on EntityExplodeEvent:
	event.getEntity() is fireball
	set {_t::*} to event.blockList()
	loop {_t::*}:
		loop-value is not any planks or cobblestone
		remove loop-value from {_t::*}

W razie błędów daj znać, a pomyślimy co i jak.

Nie działa

jak coś skript:2.3dev37

silnik 1.8.8 papaer spigot

EDIT: 

Chyba że to ma jakiś wpływ

on explode:
    if event-entity is fireball:
        create an explosion of force 3 at the event-entity


 

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Wstawiam w code

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Ciasnyelo1 napisał:

Chyba że to ma jakiś wpływ


on explode:
    if event-entity is fireball:
        create an explosion of force 3 at the event-entity

 

W jakim sensie ma wpływ? Czy podczas używania lub przeładowywania tego skryptu są jakieś błędy?

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Wstawiam w code

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Ciasnyelo1 napisał:

Nie ma żadnego błędu

 

Dobra, głupi ja... Ustawiam listę do innej listy i z duplikatu odejmuję, a później dziwię się dlaczego to nie działa...

Tutaj jest niestety taki problem, że w skript-reflect (oraz zapewne w skript-mirror) nie będzie to zbytnio możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Można użyć wyrażenia z skQuery

[the] (destroyed|exploded|boom boomed) blocks

czyli:

on explode:
	if event-entity is not fireball:
		stop
	loop boom boomed blocks:
		if loop-block is any planks or cobblestone:
			remove loop-block from boom boomed blocks

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, xAxee napisał:

Można użyć wyrażenia z skQuery


[the] (destroyed|exploded|boom boomed) blocks

czyli:


on explode:
	if event-entity is not fireball:
		stop
	loop boom boomed blocks:
		if loop-block is any planks or cobblestone:
			remove loop-block from boom boomed blocks

 

Tak samo nie działa, nie ma błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...