Ciasnyelo1 0 Opublikowano 15 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 Siemka, potrzebuje skryptu że gdy fireball wybucha niszczy tylko deski i cobblestone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 15 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 2 minuty temu, Ciasnyelo1 napisał: Siemka, potrzebuje skryptu że gdy fireball wybucha niszczy tylko deski i cobblestone. Tutaj przydałaby się lista 'exploded blocks' (od wersji 2.5) zawierająca wszystkie wysadzane bloki. Można jej użyć jedynie w event'cie 'on explode', więc musiałbyś najpierw sprawdzić czy eksplozja kuli ognia w ogóle wywołuje ten event. W tym celu daj taki prosty skrypt: on explode: broadcast "Boom!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ciasnyelo1 0 Opublikowano 15 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 (edytowane) 46 minut temu, Kormic napisał: Tutaj przydałaby się lista 'exploded blocks' (od wersji 2.5) zawierająca wszystkie wysadzane bloki. Można jej użyć jedynie w event'cie 'on explode', więc musiałbyś najpierw sprawdzić czy eksplozja kuli ognia w ogóle wywołuje ten event. W tym celu daj taki prosty skrypt: on explode: broadcast "Boom!" Nie działa na fireballa , a np na tnt działa Jeżeli nie będzie sie tego tak dało zrobić to może da sie zrobić tak że fireball nie niszczy w ogóle nieczego a zadaje tylko damage graczom Edytowane 15 listopada 2020 przez Ciasnyelo1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 15 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 Godzinę temu, Ciasnyelo1 napisał: Siemka, potrzebuje skryptu że gdy fireball wybucha niszczy tylko deski i cobblestone. Pokombinowałem chwilę z Javą i wyszło coś takiego. Wymagany skript-mirror lub skript-reflect (polecam ten drugi, gdyż jest ulepszoną wersją pierwszego). import: org.bukkit.event.entity.EntityExplodeEvent on EntityExplodeEvent: event.getEntity() is fireball set {_t::*} to event.blockList() loop {_t::*}: loop-value is not any planks or cobblestone remove loop-value from {_t::*} W razie błędów daj znać, a pomyślimy co i jak. Ciasnyelo1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ciasnyelo1 0 Opublikowano 15 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Kormic napisał: Pokombinowałem chwilę z Javą i wyszło coś takiego. Wymagany skript-mirror lub skript-reflect (polecam ten drugi, gdyż jest ulepszoną wersją pierwszego). import: org.bukkit.event.entity.EntityExplodeEvent on EntityExplodeEvent: event.getEntity() is fireball set {_t::*} to event.blockList() loop {_t::*}: loop-value is not any planks or cobblestone remove loop-value from {_t::*} W razie błędów daj znać, a pomyślimy co i jak. Nie działa jak coś skript:2.3dev37 silnik 1.8.8 papaer spigot EDIT: Chyba że to ma jakiś wpływ on explode: if event-entity is fireball: create an explosion of force 3 at the event-entity Edytowane 15 listopada 2020 przez CountingDogs Wstawiam w code Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 15 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 (edytowane) Godzinę temu, Ciasnyelo1 napisał: Chyba że to ma jakiś wpływ on explode: if event-entity is fireball: create an explosion of force 3 at the event-entity W jakim sensie ma wpływ? Czy podczas używania lub przeładowywania tego skryptu są jakieś błędy? Edytowane 15 listopada 2020 przez CountingDogs Wstawiam w code Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ciasnyelo1 0 Opublikowano 15 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 Teraz, Kormic napisał: W jakim sensie ma wpływ? Czy podczas używania lub przeładowywania tego skryptu są jakieś błędy? Nie ma żadnego błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 15 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 listopada 2020 Teraz, Ciasnyelo1 napisał: Nie ma żadnego błędu Dobra, głupi ja... Ustawiam listę do innej listy i z duplikatu odejmuję, a później dziwię się dlaczego to nie działa... Tutaj jest niestety taki problem, że w skript-reflect (oraz zapewne w skript-mirror) nie będzie to zbytnio możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1965 Opublikowano 16 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 (edytowane) Można użyć wyrażenia z skQuery [the] (destroyed|exploded|boom boomed) blocks czyli: on explode: if event-entity is not fireball: stop loop boom boomed blocks: if loop-block is any planks or cobblestone: remove loop-block from boom boomed blocks Edytowane 16 listopada 2020 przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ciasnyelo1 0 Opublikowano 16 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2020 1 godzinę temu, xAxee napisał: Można użyć wyrażenia z skQuery [the] (destroyed|exploded|boom boomed) blocks czyli: on explode: if event-entity is not fireball: stop loop boom boomed blocks: if loop-block is any planks or cobblestone: remove loop-block from boom boomed blocks Tak samo nie działa, nie ma błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Ciasnyelo1 0
Siemka, potrzebuje skryptu że gdy fireball wybucha niszczy tylko deski i cobblestone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.