Skocz do zawartości
  • 0

Zmienna jako szansa


Czoper
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, Czoper napisał:

Witam, znowu ja z kolejnym problemem, a dokładnie z pytaniem. Czy jest możliwość ustawienia zmiennej w chance of?

np:


chance of {droprate}:
	#dalsza część#

 

Jak najbardziej. Należy jedynie pamiętać o procencie za liczbą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Jak najbardziej. Należy jedynie pamiętać o procencie za liczbą.

Problem polega na tym, że to nie chce działać

command /elytradrop [<text>]:
	permission: smok
	permission message: Nieznana komenda
	trigger:
		if arg-1 is set:
			set {elytradroprate} to arg-1
			send "&aPomysle ustawiono szanse dropu Elytry na %arg 1%%%!" to player
		else:
			send "&aSzansa na drop Elytry to %{elytradroprate}%%%" to player
  
  on death of ender dragon:
	send "&6%attacker% Zabil Smoka! " to all players
	chance of {elytradroprate}%:
  		#DALSZA CZĘŚĆ KODU#

Nie wiem co tu nie działa :/

EDIT: Na początku jest on load: ktory ustawia szanse na 50% i to też nie działa

Edytowane przez Czoper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...