Skocz do zawartości
  • 0

Grupy ( woj potw)


Dawon123
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
21 minut temu, Dawon123 napisał:

Cześć , potrzebowałbym skryptu na działaniu podobnego jak na minefox trybu wojowniczy vs potwory ( dokładniej chodzi mi o przełączanie po śmierci woj , na potwora (nie orientuje się za bardzo jak oni to zrobili , mile widziana nawet podpowiedz :) ))

Jeżeli wyjaśnisz mi dokładniej działanie tego to z chęcia ci pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, Kormic napisał:

Jeżeli wyjaśnisz mi dokładniej działanie tego to z chęcia ci pomogę.

Gdy runda się zaczęła zostajesz tzn wojownikiem ( żywym ) otrzymujesz tam jakieś Itemy ( startowe , nieistotne ) , i jeśli umrzesz to nie zostajesz na nowo wpisany jako żywy .  Tylko już po każdym umraciu zostajesz ciagle potworem przez x czas z x itami 

( przepraszam ze tak chaotycznie pisze , ale mam nadzieje ze zrozumiesz co mam na myśli :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 minut temu, Dawon123 napisał:

Gdy runda się zaczęła zostajesz tzn wojownikiem ( żywym ) otrzymujesz tam jakieś Itemy ( startowe , nieistotne ) , i jeśli umrzesz to nie zostajesz na nowo wpisany jako żywy .  Tylko już po każdym umraciu zostajesz ciagle potworem przez x czas z x itami 

( przepraszam ze tak chaotycznie pisze , ale mam nadzieje ze zrozumiesz co mam na myśli :) )

Czy ten potwór wygląda jak zombie albo coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dla rozjaśnienia o co chodzi w tym trybie to można powiedzieć, że jest to polska wersja zagranicznego trybu Dwarves vs Zombies. Jeśli chodzi o skrypt tego typu to sam jakiś czas temu miałem, jednak raczej nie mam już tego skryptu. Co do tego w jaki sposób przechwycić, czy gracz jest w tej drużynie to możesz użyć zmiennej:

{druzyna::%player%} = "druzyna"

Sprawdzając nazwę tej zmiennej jesteś w stanie w późniejszym przypadku sprawdzić, czy gracz A jest w drużynie z graczem B, jeśli tak to możesz zablokować atakowanie siebie.

if {druzyna::%attacker%} is "druzyna":
	if {druzyna::%victim%} is "druzyna":
		cancel event

Jednak lepiej napisać plugin lub bawić się ze starą wersją, która może nie działać już. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...