Skocz do zawartości
  • 0

Grupy ( woj potw)


Dawon123

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
21 minut temu, Dawon123 napisał:

Cześć , potrzebowałbym skryptu na działaniu podobnego jak na minefox trybu wojowniczy vs potwory ( dokładniej chodzi mi o przełączanie po śmierci woj , na potwora (nie orientuje się za bardzo jak oni to zrobili , mile widziana nawet podpowiedz :) ))

Jeżeli wyjaśnisz mi dokładniej działanie tego to z chęcia ci pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, Kormic napisał:

Jeżeli wyjaśnisz mi dokładniej działanie tego to z chęcia ci pomogę.

Gdy runda się zaczęła zostajesz tzn wojownikiem ( żywym ) otrzymujesz tam jakieś Itemy ( startowe , nieistotne ) , i jeśli umrzesz to nie zostajesz na nowo wpisany jako żywy .  Tylko już po każdym umraciu zostajesz ciagle potworem przez x czas z x itami 

( przepraszam ze tak chaotycznie pisze , ale mam nadzieje ze zrozumiesz co mam na myśli :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 minut temu, Dawon123 napisał:

Gdy runda się zaczęła zostajesz tzn wojownikiem ( żywym ) otrzymujesz tam jakieś Itemy ( startowe , nieistotne ) , i jeśli umrzesz to nie zostajesz na nowo wpisany jako żywy .  Tylko już po każdym umraciu zostajesz ciagle potworem przez x czas z x itami 

( przepraszam ze tak chaotycznie pisze , ale mam nadzieje ze zrozumiesz co mam na myśli :) )

Czy ten potwór wygląda jak zombie albo coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dla rozjaśnienia o co chodzi w tym trybie to można powiedzieć, że jest to polska wersja zagranicznego trybu Dwarves vs Zombies. Jeśli chodzi o skrypt tego typu to sam jakiś czas temu miałem, jednak raczej nie mam już tego skryptu. Co do tego w jaki sposób przechwycić, czy gracz jest w tej drużynie to możesz użyć zmiennej:

{druzyna::%player%} = "druzyna"

Sprawdzając nazwę tej zmiennej jesteś w stanie w późniejszym przypadku sprawdzić, czy gracz A jest w drużynie z graczem B, jeśli tak to możesz zablokować atakowanie siebie.

if {druzyna::%attacker%} is "druzyna":
	if {druzyna::%victim%} is "druzyna":
		cancel event

Jednak lepiej napisać plugin lub bawić się ze starą wersją, która może nie działać już. https://dev.bukkit.org/projects/dwarves-vs-zombies

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...